Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار دانشگاهی را از«کانالاخبار دانشگاهیSNN.ir»دنبال کنید

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان ایلام پيرامون حادثه انفجار معدن زغال سنگ زمستان يورت آزادشهر بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:


یا حبیب الباکین.


انا لله و انا الیه راجعون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..


معدن گلستان منفجر شد و تعدادی از عزیزان کارگر در ایام متعلق به کار و کارگر به دلیل تکرار اشتباهات بشری در شرایط سخت کاری به دیار معبود شتافتند و در جوار قرب الهی آرام گرفتند. اشتباهی که هر روز از جام تلویزیون ها در دنیا خبری از آن به تصویر کشیده می شود و مردم در سوگ عزیزان خود به عزا می نشینند. هرچند که در فضای مجازی دنیای متفاوت دیگری حاکم است آنهم در میان افرادی که سینه های خود را ستبر کرده اند و ادعایشان در پیروی حق گوش ملائک خدا را در آسمان ها کر کرده است.

➖کار و كارگر در اسلام از جايگاه خاص وويژه اي برخوردار بوده و هست و به عنوان بهترين عبادت و مقدس ترين جهاد تاكيد و سفارش شده است.


➖هنوز چند روزي از روز جهاني كارگر نگذشته است كه خبر انفجار معدن زغال سنگ قلبمان را به شدت آزرده خاطر كرد.

➖فداكاري كارگراني كه براي نجات همكاران خود به دل حادثه زده اند و جان خود را از دست داده اند، دل را مالامال از تحسين و نيز غم و اندوه مي كند.سخت كوشي اين عزيزان و همت والايشان در اين چند ساعت بر همگان آشكار گشت.

➖شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان ایلام ضمن عرض تسليت و غفران و رحمت الهي براي جانباختگان اين حادثه دلخراش و طلب صبر براي خانواده های ايشان، براي يكايك گرفتارماندگان و مصدومان در اين حادثه آرزوي سلامتي داشته و بدين وسيله اعلام می کند که آمادگی اعزام گروه جهادي در امور امدادرساني و پزشكي جهت کمک و امدادرسانی به این عزیزان را دارد و ازيكايك مسئولين كشوري و استاني توقع دارد با دستگاه ها و عاملان خاطي احتمالي هرچه سريع تر به طور قاطع برخورد شود و انتظار می رود که موضوع تحت تاثیر فضای داغ سیاسی انتخابات قرار نگیرد.


والسلام علي من التبع الهدي


شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي استان ایلام

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر جمعه یا واحد مسکونی در بلوار عماریاسر قم دچار انفجار شد.

دو دستگاه خودروی آتش نشانی به محل این حادثه اعزام شدند تا مصدومان حادثه را از این منزل مسکونی خارج کنند.

در این حادثه که علت آن مشخص نبوده، یک خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد.

کد خبر 6089362

دیگر خبرها

  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم