Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@23:15:32 GMT

طعنه جمهوری اسلامی به مستند نامزد اصولگرا

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۹۵۲۴۶

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

دوستان سینمایی عجب مستند‌هایی ساخته‌اند از ایران که یک نقطه آباد هم ندارد انگار. باور کنید همین فیلم‌ها را اگر به جشنواره‌های به قول خودشان، ضد ایرانی بفرستند، یک اسکار که چیزی نیست، همه اسکار‌ها را یک جا می‌برد، از بازی تا گریم تا داستان تا فیلمبرداری، تا.... آن وقت فلان روزنامه و سایت و آدم خواهد ماند چه بنویسد و چه بگوید در باره این فیلم "خودی"؟!

ضد انقلاب چه می‌توانست بگوید در باره کارنامه چهل ساله انقلاب که امروز مدعیان سوپر انقلابی نگفته باشند؟

فکر می‌کنم ضرب المثل "بالاتر از سیاهی رنگی نیست" را باید چنین اصلاح کرد که؛ بالاتر از سیاهی، رنگی هست، همان رنگی که دوستان دارند نشان می‌دهند!
یک نفر از این مدعیان اخلاق و اصول گرایی بپرسد خود دیده‌اند دست ساز ستادشان را؟ دیده‌اند ایران را در تراز جوامع نخستین نشان می‌دهند؟ خوش انصاف‌ها، به هرجا روکنید ثمرات انقلاب را می‌بینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به کوچه خانه خود نگاه کنید خیلی چیز‌ها را می‌بینید، آن وقت بر این همه کار انجام شده چشم می‌پوشید و فقط سیاهی می‌بینید؟ فکر می‌کنید از این سیاهی متراکم که ساخته اید، سپیده سرخواهد زد؟ نه، دوستان، زمستان رقابت‌ها به پایان خواهد آمد و روسیاهی برای کسانی خواهد ماند که چهره نورانی انقلاب را ندیدند، یا نخواستند ببینند و برای به دست آوردن چند رای بیشتر، چراغ‌ها را خاموش کردند، به این هم بسنده نکردند که پای مقدسات را هم به میان کشیدند مثل " آن مرد رفته" که حضرات، مقدسات را خرج راهش کردند باز همان نمایشنامه را نوشته‌اند برای فردی دیگر.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه های صدای آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ ستاد تبلیغاتی صدا و سیما اعلام کرد: مجموعه‌های شنیداری ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از سیزدهم تا نوزدهم اردیبهشت روزانه ساعت ۱۵ تا ۱۶ بصورت چرخشی و در یک بسته پیوسته از رادیو آبادان پخش می‌شود.
همچنین مناظره نامزد‌ها روزانه در بازه زمانی تبلیغات در ۲ نوبت در ساعات ۲۲ تا ۲۳ و ۲ تا ۳ بامداد از صدای آبادان تقدیم مخاطبان خواهد شد.
مناظره و فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی پیشتر در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط و تهیه شده و در بازه زمانی تبلیغات رسمی یعنی از فردا (۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت) به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.
در آبادان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نامزد برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند.
انتخابات در ۸ حوزه از جمله آبادان به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود، در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدول زمان پخش فیلم‌های تبلیغاتی و مناظره‌های نامزد‌های انتخابات مجلس در آبادان

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • برای 20 سالگی درگذشت گل آقا
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • جای خالی آقای حرف حساب
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!