Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@11:49:12 GMT

حجت‌الاسلام رئیسی به استان کرمان سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۹۵۴۸۱

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت‌الاسلام رسول الله‌وردی اظهار‌ داشت: حجت‌الاسلام رئیسی روز سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه جاری به این استان سفر می‌کند و براساس برنامه‌ریزی انجام شده در سالن شهدای کارگر کرمان سخنرانی می‌کند.

وی افزود: دیدار مردمی و برنامه‌های جانبی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در سفر یک روزه حجت‌الاسلام رئیسی به استان کرمان است البته هنوز درباره سفر حجت‌الاسلام رئیسی به سایر شهرستان‌های استان کرمان برنامه‌ای پیش‌بینی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان کرمان افزود: در حکمی از سوی ستاد مرکزی حجت‌الاسلام رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان، مسئولان ستادهای 23 شهرستان استان کرمان منصوب و معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های حرم امام رضا(ع) ویژه شبهای قدر

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین حسین شریعتی نژاد روز چهارشنبه گفت: آیین شبهای نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با محوریت صحن پیامبر اعظم(ص) ساعت ۲۰ در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.   وی ادامه داد: شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با قرائت آیات قرآن کریم آغاز می‌شود و با قرائت دعای جوشن کبیر توسط مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ادامه می یابد و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، سخنران شب نوزدهم است.   معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: شب بیست و یکم ماه رمضان و دومین شب قدر نیز با قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه‌سرایی محمود کریمی و سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر رفیعی برگزار می‌شود.   حجت الاسلام والمسلمین شریعتی نژاد افزود: ترتیل‌خوانی سوره‌های روم، دخان و عنکبوت از بخش‌های آغازین مراسم شب ۲۳ ماه رمضان و سومین شب قدر است و مرثیه سرای این آیین احمد واعظی و سخنران نیز حجت الاسلام مسعود عالی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • «یاد خدا»، لیالی قدر از قاب شبکه قرآن
  • برنامه‌های شب قدر تلویزیون + جزئیات
  • برنامه های تلویزیون در شب های قدر
  • برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در شب‌های قدر اعلام شد
  • برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در شب‌های قدر اعلام شد
  • اعلام برنامه‌های حرم امام رضا(ع) ویژه شبهای قدر
  • اجرای طرح آرامش بهاری در قریب به ۷۰ بقعه متبرکه کرمان
  • اعلام ویژه برنامه‌های مراسم احیای لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)
  • برگزاری ویژه‌ برنامه ماه عاشقی در شیراز
  • ویژه‌برنامه ماه عاشقی در شیراز برگزار می‌شود