Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:58:38 GMT

مانور آموزشی انتخابات مکانیزه در جیرفت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۹۵۷۴۲

مانور آموزشی انتخابات مکانیزه در جیرفت برگزار شد

فرماندار جیرفت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با برگزاری این مانورها سعی داریم مردم را با انتخابات تمام مکانیزه در این شهرستان آشنا کنیم و از سوی کارشناسان ما هم بتوانند با آمادگی بهتری در روز رای گیری حضور داشته باشند.
احمد امینی روش افزود: تاکنون این مانور به صورت نمایشی در مصلای نماز جمعه، آرامستان و اماکن عمومی و مناطق پر جمعیت شهر برگزار شده، تا مردم با روند انتخابات تمام مکانیزه بهتر آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: انتخابات آموزشی به صورت مکانیزه در فرمانداری به طور روزانه دایر است و شهروندان می توانند با حضور در این مکان با روند انتخابات مکانیزه بیشتر آشنا شوند.
وی گفت: همه تمهیدات برای برگزاری انتخابات تمام مکانیزه پیش بینی شده است و علاوه بر بازرسان، نمایندگان نامزدها نیز ناظر بر سلامت انتخابات هستند.
فرماندار جیرفت عنوان کرد: مجریان و کارگزاران انتخابات برای روز اخذ رای آماده شده ‌اند و بسترهای برگزاری انتخابات مکانیزه در نقاط مختلف پیش‌بینی شده است.
انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر جیرفت به صورت مکانیزه و الکترونیکی برگزار خواهد شد.
اعضای شورای شهر جیرفت در دوره های قبل 11 نفر بودند که امسال به هفت نفر کاهش پیدا کرده اند و یکهزار و 636 نفر در این شهرستان در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند که 54 نفر در شهر جیرفت و بقیه در روستاهای این شهرستان داوطلب شده اند و از این تعداد 9 نفر زن و بقیه مرد هستند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بیست و نهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار: رسول محمدحسنی
6003/3028

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس

این برنامه ها‌ی تلویزیونی شامل برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغی و پاسخ به ۱۶ سوال از برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی و حمایتی است.

روز یک شنبه هم برنامه مناظره این دو نامزد انتخابات در قالب پاسخ به ۸ رویکرد مختلف در قالب ۳ برنامه یک ساعتی تهیه می‌شود.

این برنامه‌های تولید شده قرار است از روز پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت از شبکه استانی هر روز چند نوبت پخش شود.

انتخابات میان دوره‌ای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه استان همدان و در شهرستان ملایر «حسین احمدی» و «احمد آریائی‌نژاد» با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه به عنوان منتخب اول حوزه انتخابیه معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت