Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: حجت السلام هادی غفاری، درباره دومین مناظره دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که در دومین مناظره هم ما برنامه‌ای از سوی نامزدها مشاهده نکردیم، گفت: متاسف و متاثر هستم اشخاصی که خود را نامزدهای انتخاباتی معرفی می‌کنند برنامه‌ای برای اداره کشور ندارند و فقط آمده‌اند که یک جناح را تخریب کنند و با این عمل رای بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خاطرنشان کرد: رفتار روحانی و جهانگیری طبیعی بود، به هر حال آنان کارهایی را انجام دادند که باید از عملکردشان دفاع می‌کردند و قطعا آن را نیز ادامه خواهند داد.

رئیس مؤسسهٔ الهادی در پاسخ به این سوال که رفتار نامزدهای انتخاباتی را در دومین مناظره چگونه ارزیابی می‌کنید، عنوان کرد: مشاهد کردیم که ۴ کاندیدای دیگر برنامه‌ای برای اداره کشور نداشتند، مناظره که جای سخنرانی نیست باید برنامه ارائه داد.

او خاطر نشان کرد: از بین آقایان هیچ کدام نگفتند که چه برنامه‌ای برای اداره کشور دارند، بعضی‌ها هم انگار فقط برای دعوا آمده بودند.

غفاری ادامه داد: آقای قالیباف مناظره را با رینگ بوکس اشتباه گرفته بود.آقای رییسی هم که کار اجرایی نکرده تا برنامه‌ای ارائه دهد.

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام یاد گفت: آقای رییسی کتابچه‌ای را نشان دادند ولی حتی یک صفحه هم باز نکرد بخواند تا ببنیم چه برنامه‌ای دارد، البته متهم نمی‌کنم ان‌شاالله که ورق‌های آن سفید نباشد.

او تاکید کرد: مگر می‌شود در ۱۵ روز یک برنامه ۲۰۰ صفحه‌ای نوشت، اگر ۱۰۰۰ کارشناس هم داشته باشیم نمی‌شود. آقای رئیسی در نظام قضایی بوده، ۱۰ سال در قوه قضاییه و سازمان بازرسی بوده که فسادهای گسترده در آن زمان در کشور صورت گرفت باید پرسید چرا آن زمان صدای کسی در نیامد؟ چرا کسی نگفت این همه فساد برای چیست؟ چرا این مسائل برای مردم شفاف‌سازی نشد.

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم

صدا و سیما به پخش صوت شبکه بی بی سی در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است. این بخش با عناوین یکی از شبکه های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • طرح نور مبنای شرعی عقلی دارد و مورد حمایت رهبر و مراجع و مردم است
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس
  • قرعه کشی زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها در شبکه شهند
  • داستان خواننده عاشقی که سال ها صدایش به اسم فریدون فروغی پخش می شد (فیلم)
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود