Web Analytics Made Easy - Statcounter

فناوری اطلاعات>اینترنت - باهم مروری بر مهم‌ترین اخبار دنیای فناوری اطلاعات در روز شنبه مورخه 16 اردیبهشت 1396 می‌کنیم:

خبرآنلاین:

شماره 1 - وزارت دادگستری آمریکا رسماً وارد تحقیقاتی شده است که در آن اوبر، تاکسی آنلاین معروف با استفاده از نرم‌افزار مخفی به رانندگان اجازه دور زدن مأموران پلیس‌راه را داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شماره 2 - استارتاپ نوظهور 1 میلیارد دلاری Ve Interactive فقط 2 میلیون دلار معامله شد. این کمپانی هفته گذشته نتوانست 20 میلیون دلار کمک مالی برای سرمایه‌گذاری را به‌دست بیاورد.

شماره 3 - شریک سخت‌افزاری اپل در بخش گرافیک، Imagination Technologies که اخیراً تحت‌فشار از سوی اپل قرارگرفته دو واحد تجاری خود را به حراج گذاشته است. بعدازآنکه اپل اعلام کرد از سال آینده خودش گرافیک محصولات سخت افزاری‌اش را می‌سازد، این کمپانی به‌سوی نابودی پیش رفته است.

شماره 4 - گوگل می‌گوید اسناد «گوگل داک» آلوده به بدافزار فقط 0.1 درصد از کاربران جی میل را آلوده کرده است که این رقم معادل 1 میلیون کاربر است. کارشناسان می‌گویند از باز کردن اسناد مشکوک در گوگل داک خودداری کنید.

شماره 5 - اولین ابزار رسمی برای کمپانی‌های تبلیغاتی از سوی اسنپ چت به فروش گذاشته شد. پیش‌بینی می‌شود از بابت تبلیغات اسنپ چت بتواند در یک سال 1 میلیارد دلار کسب درآمد کند.

شماره 6 - آمازون مرکز تحقیقات و توسعه خود در کمبریج را با 400 کارشناس جلو می‌برد.

شماره 7 - موسسه Glodman Sachs می‌گوید کمپانی‌هایی به ارزش 1 میلیارد دلار به بالا (ملقب به یونیکورن) به پایداری رسیده‌اند. یونیکورن ها در سال 2016 با افت شدید سرمایه‌گذاری مواجه شده و در معرض خطر قرارگرفته بودند.

شماره 8 - سرویس ارزان موسوم به Express Wi-Fi در هند توسط فیس‌بوک راه‌اندازی شد.

شماره 9 - اداره متروکه توئیتر در برلین، تبدیل به مرکز کارآفرینی برای شهروندان شد.

شماره 10 - اریک اشمیت، رئیس هیئت‌مدیره آلفابت (پدر گوگل) از اینکه گفته می‌شود ربات‌ها کار را از انسان‌ها می‌قاپند، اضطراب ندارد.

(عکس خبر: تراویس کالانیک موسس و مدیر اوبر)

5656

کلید واژه‌ها : آی تی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، گوگل فون یک آپدیت عجیب دریافت می کند که ممکن است برای بسیاری از کاربران تعجب برانگیز باشد. یک نسخه بتا از اپ نشان می دهد این شرکت تصمیم دارد ایموجی های صوتی را بیفزاید که در حقیقت جلوه های صوتی است که کاربران می توانند هنگام تماس تلفنی پخش کنند.

این ایموجی های صوتی در ۶ دسته مختلف دست زدن، خندیدن، گریه کردن، سروصدای جشن گرفتن ، صدای طبل زدن وغیره ارائه می شود. کاربر هنگام تماس تلفنی می تواند یک منو یا پرچم کوچک در پایین نمایشگر مشاهده و از طریق آن به این ایموجی ها دسترسی یابد.

نمی توان ادعا کرد این ویژگی جدید کارآمد است اما به نظر می رسد کاربران آن را پسندیده اند. البته در بلند مدت می توان میزان کارآمدی این ویژگی را مشخص کرد.

یک ارتقای قابل توجه برای این ویژگی افزودن صداهایی آپلود شده توسط خودکاربران، پیام های از پیش ضبط شده و گزینه تبدیل متن به صحبت کرددن است. این امر یک تجربه جالب به نطر می رسد و احتمالا تکامل یابد. با این وجود شرکت از کاربران خواسته تا از ایموجی های صوتی به طور مکرر در تماس با دوستان و آشنایانشان استفاده نکردند.

کد خبر 6094780 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • ویل آسپری: ای جی استایلز سعی کرد مرا به رفتن به WWE متقاعد کند
  • با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • ساندرا پیچای به باشگاه میلیاردی‌ها می‌پیوندد
  • ساندار پیچای در یک قدمی میلیاردر شدن