Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- آزمون پیشرفت تحصیلی برای ۱۰۰۰ دانش‌آموز کرمانشاهی عضو انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه به صورت رایگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه، مدیرعامل موسسه علمی آینده سازان کشور با حضور در کرمانشاه از روند برگزاری آزمون پیشرفت تحصیلی که در روز پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در سطح استان برگزار شد بازدید به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون پیشرفت تحصیلی تحت عنوان آمادگی ویژه امتحانات نیم سال دوم برای ۱۰۰۰ نفراز دانش‌آموزان عضو انجمن اسلامی مدارس متوسطه اول و دوم استان همزمان با سراسر کشور به صورت رایگان برگزار شد.

هدف از برگزاری این آزمون، آماده‌سازی برای امتحانات پایان ترم، تشخیص میزان تسلط بر مباحث درسی، تشخیص نقایص یادگیری و ارائه راهکار مناسب بر اساس استفاده از تکنیک تحلیل مشق در طراحی سوالات است.

آزمون پیشرفت تحصیلی تحت عنوان آمادگی برای امتحانات نیم سال دوم برای اعضای گروه، سرگروه و هیأت مرکزی انجمن‌های اسلامی مدارس و سایر دانش‌آموزان برای پایه‌های تحصیلی هشتم، نهم، دهم و سوم متوسطه شاخه نظری به صورت رایگان و هماهنگ رأس ساعت ۹ صبح درمرکز استان و ۱۱ شهرستان برگزارشد.

در حاشیه این بازدید ارشاد استعدادی مدیرعامل موسسه علمی آینده سازان با اعضای قرارگاه های دانش آموزی خواهران دیدار و گفتگو کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، عباس حبیب‌زاده، نماینده سازمان سنجش در استان قم با اعلام خبر رقابت بیش از ۱۷ هزار دانش آموز قمی در کنکور سراسری امسال، گفت: مرحله اول کنکور سراسری فردا صبح با رقابت ۵ هزار و ۷۳۳ نفر در رشته علوم انسانی ۲ هزار و ۱۶۷ نفر در رشته ریاضی آغاز می شود.

وی افزود: فردا بعد از ظهر هم ۸۳۲ نفر در رشته هنر و  یک هزار و ۱۷۳ نفر در رشته زبان خارجه آزمون می‌دهند.

نماینده سازمان سنجش در استان قم با بیان اینکه روز جمعه صبح ۷ هزار و ۶۰۹ داوطلب گروه تجربی با هم رقابت می‌کنند، گفت: آزمون‌های نوبت صبح امسال ساعت ۸ و آزمون‌های نوبت امسال نیز ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود.

حبیب زاده با اشاره به اینکه داوطلبان می‌بایست یک ساعت قبل در محل آزمون حضور داشته باشند، گفت: کنکور سراسری امسال در ۵ دانشگاه قم، مفید شهاب دانش، آزاد اسلامی و پیام نور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین