Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@11:42:49 GMT

درخشش هنرمند مشهدی در فستیوال بین‌المللی کارتون پرتغال

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۹۷۲۴۲

کاریکاتوریست حوزه هنری خراسان رضوی جایزه ویژه نوزدهمین فستیوال بین‌المللی پورتو کارتون پرتغال را به دست آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از واحد خبر روابط عمومی حوزه هنری خراسان رضوی، نوزدهمین فستیوال بین‌المللی پورتو کارتون پرتغال در سال ۲۰۱۷ برندگان خود را شناخت و محبوبه پاکدل از هنرمندان کارتونیست حوزه هنری خراسان رضوی موفق به کسب لوح تقدیر و جایزه ویژه بخش توریسم این رویداد بینالمللی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبوبه پاکدل سال گذشته نیز توانست برای اولین بار جایزه بزرگ این رویداد معتبر را برای کشورمان به دست آورد که المان دائمی اثر وی در محل متروی شهر پورتو پرتغال نصب شده است.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی پورتو کارتون با موضوع گردشگری و کاریکاتور پیکاسو برگزار شد که هدف از بخش گردشگری و بازتاب طنزآمیز آن آگاهی از میراث غنی اجداد و سوق دادن آن به ارزش های فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی بوده است.

محمود آزادنیا و علی رضا پاکدل از دیگر هنرمندان دفتر کاریکاتور حوزه هنری خراسان رضوی در ادوار گذشته این رویداد موفق به کسب عناوین اصلی شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو

تیم فوتبال پورتو شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و دوم لیگ برتر پرتغال میزبانش چاوز را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی قرار داشت آخرین گل بازی را در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او علاوه بر این، در دقیقه ۱+۴۵ پاس گل دوم تیمش را هم به اوانیلسون داد. گل نخست پورتو نیز در دقیقه ۲۷ توسی چیکو کنسیسائو به ثمر رسید. پیروزی پورتو در شرایطی رقم خورد که حریفش از دقیقه ۲۸ با اخراج جونیور پیوس در سمت چپ خط دفاعی، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. طارمی تا دقیقه ۸۳ در میدان حضور داشت و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

پورتو با این نتیجه ۷۶ امتیازی شد تا جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کند. طارمی و یارانش هیچ شانسی برای به پایان رساندن لیگ در جایگاهی بالاتر از این ندارند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست داده‌اند. ماندن در رده سوم جدول، اما پورتو را به مرحله گروهی فصل آینده لیگ اروپا خواهد برد.

دیگر خبرها

  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • درخشش و گلزنی مهدی طارمی در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی