Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، غلامرضا حمیدی روز شنبه در نشست شورای اداری استان البرز افزود: افزایش پهنای باند از شش گیگا بایت به 64 گیگا بایت را در طول فعالیت دولت یازدهم داشته ایم.
وی ادامه داد: در این چهارسال فعالیت دولت یازدهم شاهد اختصاص 900میلیارد تومان اعتبار در حوزه زیرساختی ارتباطی و فناوری بودیم که 80 درصد آن از طریق بخش خصوصی محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمیدی گفت: رتبه استان البرزدر بخش توسعه فناوری البرز از رتبه 14 به رتبه 5 رسیده است که شاهد رشدی 9 برابر بوده است.
وی ادامه داد: دربخش خدمات دولت الکترونیک ابتدا 48 خدمت داشتیم اما اکنون به 575 خدمت درسه سطح اطلاع رسانی، برقراری ارتباط با دستگاه های اجرایی و ایجاد ارتباط دو طرفه رسیده ایم.
مدیرکل ارتباطات و فناوری استان البرز گفت: درحوزه ملک مشکلات بسیاری داشتیم که با راه اندازی سامانه پایش استعلامات می توان گام های موثری را برداشت که براساس آمار دستگاه های اجرایی روند خوبی را دراین زمینه در پیش گرفته ایم.
وی اضافه کرد: نظام مهندسی 51 مورد از این سامانه استفاده داشته است و سایر دستگاه های اجرایی نیز بهره برداری لازم را از آن داشته اند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز افزود: درحوزه پست نیز 18 سرویس الکترونیکی ایجاد شده، ارائه تسهیلات خرد به مناطق روستایی با رشد قابل توجهی مواجه بوده که همه از عملکرد موثر دولت دراین حوزه بشمارمی رود.
وی تاکید کرد: خروجی تمام فعالیت های حوزه زیرساختی فناوری و اطلاعات نیز افزایش کسب و کار است.
8029/1535 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۷۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید

محمدجواد آذری جهرمی ، خواستار تجدیدنظر در سیاست‌های ضداینترنت توسط مسئولان دولت سیزدهم شد.   وی در کانال تلگرامی خود نوشت: اینکه پس از یک رویه سراسر اشتباه و ناکارآمد که در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و با استدلال حفظ امنیت کنکور طی دستورالعمل مصوب شاک دنبال می‌شد، اینترنت موبایل در محل برگزاری آزمون خاموش و موجبات اختلال گسترده در شبکه ارتباطی شهر‌ها فراهم می‌آورد و حتی در برهه‌ای برخی مسئولین دولت سیزدهم در برنامه‌های تلویزیونی سخن از محدودیت‌های گسترده‌تر بر اینترنت در روز‌های برگزاری آزمون می‌کردند، بالاخره در سال جاری این رویه اشتباه کنار گذاشته شد، خبر نیکویی است.   کاش در سایر سیاست‌های ضدیت با اینترنت هم تجدید نظر کنند؛ مردم خوبی‌ها را ارج خواهند نهاد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • دهقانی فیروزآبادی: «علم و فناوری» و «شجاعت و تدبیر» دو بال عملیات وعده صادق
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • چالش‌ها و فرصتهای اکوسیستم استارتاپی در سال ۱۴۰۳
  • متلاشی شدن ۴۵۴ باند تبهکاری در ترکیه در ۱۰ ماه گذشته
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار