Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز شنبه(16 فروردین ماه) در محل این وزارتخانه برگزار شد، گفت: ارزیابی ما این است که کماکان امنیت، نظم و آرامش را در حوزه تبلیغات خواهیم داشت. حتی در محل ستادها در روزهای آخر تبلیغات با رعایت چارچوب ها هیچ نگرانی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:از نظر حقوقی‌های وزارت کشور سامانه راه اندازی شده یک نامزد در مورد اشتغال غیر قانونی است، هم به نوعی تطمیع هست و هم به نوعی شائبه خرید و فروش رای در آن وجود دارد. در اینصورت، برخورد می‌کنیم. وزیر کشور ادامه داد:تا به امروز 68 مورد تخلف خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های برخوردار از منابع عمومی به مراجع قضایی ارائه شده است؛ حتما مردم در مورد این گونه عملکرد رسانه‌ها قضاوت خواهند کرد. رحمانی فضلی تصریح کرد:در خصوص شورایاری‌ها، یک مرجع نظارتی با توجه به خلا قانون موجود، رسماً برگزاری این انتخابات را ممنوع اعلام کرد؛ پیگیری کردیم و با اخذ مجوز از دولت کمک کردیم تا این روند به صورت قانونی انجام شود.وی افزود: باتصویب شورای عالی امنیت ملی در راستای برگزاری انتخابات با مشارکت بالا، اقداماتی که آثار منفی در فضای تبلیغات انتخابات داشته باشد، ممنوع است و اتفاقاتی از قبیل لغو سخنرانی ها بر اساس این مصوبه ممنوع است مگر موارد استثنائی که خدشه بر امنیت ملی باشد.
وزیر کشور تاکید کرد: رعایت چارچوب های قانونی و خطوط قرمز امنیت ملی با تفسیر مضیق بر همه لازم است. به استانداران ابلاغ شده که از فضای مطلوب تبلیغاتی صیانت کنند.این خبر در حال تکمیل است....

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل با آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مناظره نامزدهای حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز از شبکه سبلان پخش می شود.

امشب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای ابراهیم فهیمی و ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای امیدعلی رعنایی

و فردا هم ساعت ۱۳ و ساعت ۲۳ و ۳۰ برنامه تبلیغاتی آقای رعنایی و ساعت ۱۳ و ۲۰ و ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای فهیمی پخش خواهد شد.

مناظره انتخاباتی ۲ کاندیدا هم از فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از شبکه سبلان در ساعات ۱۱ صبح و ۲۲ شب و از رادیو اردبیل در ساعات ۱۵ و ۲۳ پخش خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری