Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-02@17:19:27 GMT

کیانوش رستمی:قراربود کفش طلا بدهند، پلاستیکی شد!

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۹۸۸۶۴

به گزارش شریان نیوز،به نقل از میزان، کیانوش رستمی در خصوص آخرین شرایط خود اظهار داشت: در حال حاضر تمرین نمی‌کنم و ورزش را کنار گذاشته‌ام. البته دلسرد نشده‌ام بلکه فضای خوبی برایم فراهم نیست که تمریناتم را انجام بدهم. اگر رسیدگی‌هایی که باید صورت می‌گرفت، انجام می‌شد مسلماً می‌ماندم اما دلسردی‌ها و بی‌تفاوتی‌هایی که به وجود آمد در تصمیمم دخیل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در مورد حضور خود به عنوان ناظر دسته 85 کیلوگرم مسابقات آسیایی بزرگسالان تصریح کرد: من با دعوت کنفدراسیون آسیا به عنوان ناظر دسته 85 کیلوگرم دعوت شدم و مدال قهرمانان این وزن را هم تقدیم‌شان کردم. احساس خیلی خوبی بود و خوشحالم به عنوان یک ایرانی که ورزشکار هستم، مدال ورزشکاران دیگر را تقدیم کردم.

ملی‌پوش دسته 85 کیلوگرم وزنه‌برداری ایران تصریح کرد: فکر می‌کنم برای هیچ ورزشکاری در اوج قهرمانی این اتفاق رخ نداده و باعث افتخار است، همچنین خدا را شکر که به عنوان برترین وزنه بردار جهان انتخاب شدم و فدراسیون جهانی در مسابقات نوجوانان جهان از من تقدیر کرد و جایزه این عنوان را به من داد. باید قدر این لحظات را بدانیم چون خیلی کم پیش می‌آید. ما اگر نخواهیم چنین حالتی را تشویق کنیم به خودمان ضربه می‌زنیم.

رستمی با اشاره به قول‌ها‌ی مسئولان خاطرنشان کرد: قول‌های زیادی رد و بدل شد. قرار بود کفش طلا بدهند اما کفش طلا، پلاستیکی شد! البته اگر همین پلاستیکی را هم می‌دادند خوب بود. بالاخره این موضوع باید بین مردم باز شود چون فکر می‌کنند ورزشکار این جایزه را گرفته است و ما خودمان در این رابطه بی‌تفاوت هستیم. البته این که یک یادبود است و ما دوست داشتیم این یادبود را در کلکسیون ورزشی داشته باشیم.

دارنده مدال طلای المپیک 2016 ریو در پایان خاطرنشان کرد: اصلا دنبال مادیات نیستم و فقط شرایط ورزشی می‌خواستم تا آرامش ذهنی داشته باشم و تمریناتم را انجام دهم اما شرایط برای من فراهم نشد و تمرین را کنار گذاشتم،.مردم عزیز ایران باید این موضوع را بدانند که من خیلی دوست دارم در میدان‌های بزرگ همیشه حضور داشته باشم و به عنوان بخش کوچکی از مملکت بتوانم دل‌شان را شاد کنم ولی واقعاً شرایط برایم مهیا نشد و بعضی‌ها باعث شدند دلسرد بشوم.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دو کاروان از دانشجویان به عمره آغاز می شود

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، با اشاره به تشرف دانشجویان به سفر عتبات و عالیات اظهار کرد: اعزام‌های اصلی پس از پایان زمان حج واجب و آغاز فصل عمره و با توافق کشور میزبان صورت خواهد گرفت، در این مرحله مشخص خواهد شد که چه تعداد سهمیه برای اعزام دانشجویان در نظر گرفته شده است.

رستمی با بیان اینکه این سفر توفیق بزرگی است که نصیب دانشجویان شده است، عنوان کرد: تعداد تقاضا برای سفر به عتبات بسیار بالاست و انتخاب این دانشجویان نشان از توفیق ویژه‌ آن ها دارد، دانشجویان باید قدر این لحظات ذی قیمت را بدانند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را گزارش بدهند
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان به عمره آغاز می شود
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند
  • زباله‌های پلاستیکی؛ معضل دیروز، امروز و فردای استان ایلام
  • نحوه ساخت کاردستی با بطری پلاستیکی و مواد دور ریختنی (فیلم)