Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: محمدباقر قالیباف در انتهای مناظره دوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد داد کاندیداها هفته آینده در مناظره سوم، لیست اموال خود و  فرزندانشان را به همراه بیاورند.

به گزارش نامه نیوز به نقل از صراط، قالیباف گفت: "من پیشنهاد دارم به همه اعضا که هفته اینده بیاییم لیستمان را به مردم اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به قوه قضائیه بگوییم که به عنوان نامزد اموالمان چقدر است؟ ثروت همه اعضای دولتمان روشن باشد و این شفافیت معلوم باشد که کجا هستیم فرزندانمان چه می کنند اگر اینگونه شد فساد اینگونه از بین می‌رود با هوشمند سازی سیستم ها فساد از بین می رود. چرا می گویم به خاطر اینکه دست 4 درصدیها را از اموال و قانون کوتاه کنیم. 96 درصدیها که توده هی مردم هستند می شود مشکلاتشان حل شود."

پیشنهاد قالیباف در حالی است که در سال های اخیر در خصوص فرزندان او شبهاتی مطرح شده و خود وی در مواردی به آن پاسخ داده است. او حتی در یکی از برنامه های تبلیغاتی اش، با پیش کشیدن یک شایعه درباره عروسی دخترش، از این موضوع برای مظلوم نمایی استفاده کرد.

فارغ از این موضوع، آنچه قابل تامل است اینکه یکی از فرزندان قالی باف در خارج از کشور تحصیل کرده است. اسحاق قالی باف پسر دوم شهردار تهران در استرالیا تحصیل کرده است. به نظر می رسد قالی باف پیش از آنکه دست پیش را گرفته و خواستار انتشار لیست اموال شود، بهتر است مشخص کند از نظر خود او، پسرش که در استرالیا تحصیل کرده در گروه 96درصدی هاست یا 4 درصدی ها؟

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از insidethegames مربی ملی بوکس استرالیا پس از اعتراف به قلدری و آزار برخی ملی پوشان بوکس زنان از حضور در المپیک پاریس انصراف داد.

جیمی پیتمن پس از تور‌های خارج از کشور در سال گذشته توسط مؤسسه رزمی استرالیا به ۱۱ نقض جداگانه قوانین رفتار متهم شده است.دادگاه ملی ورزش، یک نهاد دولتی مستقل که برای حل و فصل اختلافات ورزشی ایجاد شده است، ماه گذشته شواهد اهانت آمیزی علیه او جمع آوری کرد و روز گذشته آنرا علنی کرد.

­پیتمن ۴۲ ساله در طول این جلسه دادگاه گفت:"شرمنده و خجالت زده" ام برخی از رفتار‌های من نادرست بوده است اتهام خود را قبول دارم.

در رای دادگاه آمده است: با در نظر گرفتن شواهد، اوبه جرم خود اعتراف کرده است و به دلیل اینکه نمی‌خواست استرس یا اضطراب بیشتری برای ورزشکارانی که برای بازی‌های المپیک آینده آماده می‌شدند ایجاد شود رای دادگاه را پذیرفت و از سمت خود در تیم ملی کنار رفت.

دادگاه وی را ۶ ماه با محرومیت روبرو کرد و از وی خواست تا از شاکیان عذر خواهی کند.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۶۰۰ ملک مازاد دولتی در استان یزد
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • واکنش معنادار تحلیلگر ترکیه‌ای ازنبوغ ایرانی مقابل هیاهوی اسرائیل
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام با فروش اموال و املاک مازاد
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • استرالیا بودجه دفاعی خود را افزایش می‌دهد
  • ۳۷هزار میلیارد تومان از اموال شهر به جیب تهرانی بازگشت
  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود