Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از جمله دلایل به تعویق افتادن افتتاح پروژه‌ مسکن مهر که عمدتا دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی هستند، عدم واریز سهم آورده متقاضیان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه وشهرسازی استان اصفهان، در جلسه شورای مسکن استان که به ریاست رسول زرگرپور استاندار و با حضور طرفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این موضوع در سالن جلسات استانداری اصفهان برگزار شد استاندار اصفهان بر اتمام باقیمانده پروژه‌های مسکن مهر استان با لحاظ کردن تمامی امکانات تا پایان شهریورماه تاکید کرد و اظهار داشت: متاسفانه از برنامه زمانبندی اعلام شده جهت افتتاح این پروژه‌ها و تحویل به متقاضیان گذشته و لازم است تا هرچه زودتر این واحدها با امکانات کامل مورد بهره برداری و تحویل متقاضیان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در ابتدای این جلسه با ارائه توضیحاتی درباره تعداد واحدهای مسکن مهر استان و تعداد واحدهای تحویلی به متقاضیان با توجه به مشکلات موجود گفت: از مجموع 160 هزار و 238 واحد مسکن مهر در شهرهای بالا و زیر 25000 نفر جمعیت و شهرهای جدید استان، تاکنون 144 هزار و 969 واحد آن به بهره برداری رسیده و تحویل متقاضیان شده که از این تعداد 58 هزار و 503 واحد در سه سال اخیر که عمدتا جزو پروژه‌های مشکل دار بوده و با پیگیری‌های انجام شده در این دولت افتتاح شده است.

غلامی در ادامه با توضیح میزان باقیمانده این واحدها و زمان تحویل آنها بیان کرد: از مجموع واحدهای مسکن مهر اعلام شده 5 هزار و 864 واحد باقیمانده که از این تعداد یک‌هزارو 711 واحد مربوط به شهرهای بالا زیر 25000 نفر جمعیت استان، 179 واحد شهر جدید مجلسی و 1323 واحد بافت فرسوده تا پایان مردادماه سالجاری و 2هزار و 310 واحد مربوط به شهر فولادشهر و 341 واحد شهر بهارستان تا پایان شهریورماه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: از جمله دلایل به تعویق افتادن افتتاح این پروژه‌ها طبق برنامه اعلامی که عمدتا دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی هستند، عدم واریز سهم آورده متقاضیان است که عمدتا در شهر فولادشهر به‌دلیل عدم واریزی‌های مشخص شده توسط متقاضیان و نیاز به هماهنگی‌های انجام شده با مجمع و دریافت مصوبات مربوطه مشمول صرف زمان شده که با تدبیرات و پیگیری‌های لازم طبق برنامه زمانبندی شده تا پایان شهریورماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به خدمات روبنایی و زیربنایی ارائه شده در این سایت‌ها اشاره داشت و گفت: ساخت 23 باب مسجد، 31 باب مدرسه، 4 باب کلانتری و 4 باب سالن ورزشی از جمله خدماتی است که در بخش روبنایی در سایت‌های مسکن مهر استان طبق برنامه درحال اجراست و درحوزه خدمات زیربنایی نیز با تخصیص اعتبارات لازم به وزارت نیرو که اخیرا انجام گردیده بحث آب و برق این پروژه‌ها در سایت‌های دارای مشکل نیز مرتفع خواهد شد.

وی در خصوص بحث آماده سازی سایت‌های مسکن مهر گفت: 48 سایت مسکن مهر به مساحت 440 هکتار با برآورد 200 میلیارد ریال و تحویل 4 هزار و 926 تن قیر رایگان و با واگذاری اراضی در این باره به شهرداری‌ها تحویل شده که عمدتا در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز در این نشست اظهار داشت: خوشبختانه واحدهای مسکن مهر استان اصفهان در بحث ایمنی و اعلام حریق از سیستم‌های پیشرفته‌ای استفاده کرده که در کل کشور نمونه است.

بهزاد بزرگزاد افزود: این واحدها طبق نظر سازمان آتش نشانی و بنا به بررسی‌های انجام شده از بهترین و مرغوبترین و با کیفیتترین تجهیزات ساختمانی ساخته شده که سیستم اعلام حریق آن بسیار پیشرفته و لازم است به عنوان نمونه درکشور مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

R41346/P41362/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه

شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU۷P براساس اولویت ثبت نامی اعلام شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایران خودرو طی اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار 1403، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU7P براساس اولویت ثبت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است.

متقاضیان فوق میتوانند طی مدت 10 روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام نمایند.

توضیحات:
کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه های فراخوان اولویت های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم الاجرا خواهد بود.

در صورت انتخاب شرایط نقد و اقساط، هزینه ترهین به مبلغ 4.400.000 تومان در هنگام ثبت نام و واریز وجه پیش پرداخت دریافت و هزینه فک رهن پس از پایان اقساط و قبل از خروج از رهن دریافت خواهد شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عرضه نقدی ریسپکت ۲ در طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده
  • عرضه نقدی ریسپکت ۲ در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده
  • متقاضیان خانه بخوانند / مسکن کارگری به کجا رسید؟
  • خبر خوب به متقاضیان خانه؛ مسکن کارگری در راه است؟
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌ها
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه