Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی معتقد است دیدار مقابل تاهیتی در نیمه نهایی جام جهانی بسیار دشوار و حساس است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس هاشم‌پور گفت: صعود مقتدرانه ملی‌پوشان به مرحله یک چهارم نهایی را به همه تبریک می‌گویم. قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر جهان کار راحتی نیست، اما بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی در کنار کادر فنی توانستند با تلاش و پشتکار در میان برترین‌های دنیا قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره دیدار مقابل سوئیس گفت: در مرحله یک چهارم نهایی مقابل هر تیمی که قرار می‌گرفتیم، کار دشواری پیش‌رو داشتیم، چراکه تیم‌ها با تمام قوا و تجربیات بالا در عرصه جام جهانی حاضر شده‌اند. طبق آنالیزی که کادر فنی از دیدارهای سوئیس داشت، نکات مختلفی را به بازیکنان گوشزد کرده و در نهایت تیمی که فوتبال ساحلی دنیا آن را به خوبی می‌شناسد و یکی از قدرت‌های این رشته محسوب می‌شود را شکست دادیم. بازی خیلی سخت و پایاپایی بود و توانستیم از سد سوئیس گذر کنیم.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ادامه داد: بدون شک برگزاری بازی‌های دوستانه و حضور در تورنمنت‌های مختلف باعث شد تا تیم ملی فوتبال ساحلی به آمادگی خوبی برسد و اکنون در میان چهار تیم برتر جهان قدرت نمایی کند. معتقدم آرامش خاص و مدیریتی خوبی که تیم ملی فوتبال ساحلی دارد باعث شده تا این مرحله با قدرت پیش رویم. بچه‌های ما توانمند هستند، چراکه کارهای سخت را به راحتی انجام می‌دهند و پیروزی برابر سوئیس، خود نشان دهنده این امر بود.

هاشم‌پور خاطرنشان کرد: اکنون برای بازی مقابل تاهیتی آماده می‌شویم. پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی یک بازی دوستانه با این تیم داشتیم که 9 بر 2 آنها را شکست دادیم، اما بدون شک بازی‌های دوستانه با رسمی متفاوت است. تاهیتی یکی از تیم‌های پرقدرت جهان بوده و کار سختی داریم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا این بازی سخت را با موفقیت پشت سر بگذاریم و افتخاری بزرگ برای ایران عزیز به دست آوریم، گفت: هدف ما ابتدا صعود از مرحله گروهی و قرار گرفتن در بین هشت تیم برتر جهان و سپس عبور از مرحله یک چهارم نهایی است و در نهایت می‌خواهیم که با رسیدن به فینال به هدف نهایی خود برسیم. اگر بازی خوبی را از خود به نمایش بگذاریم بدون شک حضور در فینال دور از دسترس نخواهد بود.

انتهای پیام/

R35347/P1015135/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج: میزبانی تایلند عالی بود

به گزارش "ورزش سه"، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به ریاست مهدی تاج در بانکوک تشکیل جلسه داد. تاج در این جلسه دقایقی با اعضا صحبت کرد و گفت: در ابتدا می‌خواهم به هر دو تیم فینالیست رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تبریک بگویم و به ازبکستان و تاجیکستان هم به دلیل تیم.های قوی که داشتند تبریک می‌گویم.

وی افزود: امیدوارم فینال و بقیه مسابقات به بهترین شکل به انجام برسند. از صمیم قلب از فدراسیون فوتبال تایلند و همکارانم در کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت تلاش های گسترده و میزبانی خوب تقدیر و تشکر می‌کنم.

تاج افزود: جام ملت‌های آسیا یک مثال خوب دیگر از رشد و شکوفایی در فوتسال آسیاست. مفتخرم اعلام کنم ما در نحوه برگزاری مسابقات فوتسال و فوتبال ساحلی تصمیم گیری خواهیم کرد. این تصمیمات و تغییرات متضمن درخشش تیم‌های آسیایی در عرصه جهانی است و رشد فوتسال و فوتبال ساحلی در قاره ادامه دار خواهد بود.

وی همچنین عنوان کرد: خوشحالم اعلام کنم فوتبال ساحلی و فوتسال جام جهانی در قاره آسیا برگزار شد و تیم‌های آسیایی هم درخشش زیادی در این مسابقات داشته و دارند. همزمان مسابقات در سطح جهانی، سیمنارها و دوره‌ها مورد حمایت ماست. در بخش داوران، تیم ها و بازیکنان مشخص است که آسیا در فوتسال طلایه دار است.

تاج در پایان گفت: اطمینان دارم به کمک به فدراسیون‌های عضو در این حوزه به پیشرفت ادامه خواهیم داد تا استانداردهای موجود را ارتقا دهیم. امروز در جلسه مشتاقانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم. الان تریبون را برای حضور و غیاب به معاون دبیرکل کنفدراسیون واگذار می کنم.

پس از صحبت‌های تاج، اعضای کمیته به تبادل نظر با یکدیگر پرداختند و در نهایت تصمیماتی کلیدی را در جهت تضمین ادامه پیشرفت هر دو رشته ورزشی اتخاذ کرد.

دیگر خبرها

  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان