Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@03:09:11 GMT

نجات جان 7 گرفتار در ارتفاعات خلج و خلیل‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۹۹۸۹۵

نجات جان 7 گرفتار در ارتفاعات خلج و خلیل‌آباد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از نجات جان هفت طبیعت‌گرد گرفتار در ارتفاعات خلج مشهد و خلیل‌آباد توسط امدادگران هلال احمر استان خبر داد.

سیدمجتبی احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: گم شدن دو مرد 31 و 38 ساله در ارتفاعات خلج مشهد شب گذشته توسط پلیس به جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که نجاتگران وارد عمل شده و عملیات جستجو و نجات را در این مناطق کوهستانی آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دو تیم عملیاتی امداد کوهستان در قالب هشت امدادگر و دو خودروی کمک‌دار وآمبولانس در ساعت 21 به محل حادثه اعزام شدند و سپس این عملیات نجات با موفقیت در ساعت 2 بامداد امروز به پایان رسید.

مدیرعامل هلال احمر استان همچنین با اشاره به مفقود شدن پنج فرد دیگر گرفتار در ارتفاعات خلیل‌آباد، گفت: این افراد که برای استفاده از آب گرم به منطقه رفته بودند به علت نداشتن شناخت کافی از منطقه مسیر را گم کرده و دچار مشکل می‌شوند که این عملیات نیز با ورود امدادگران هلال احمر خلیل‌آباد با موفقت به انجام می‌رسد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، براساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

دیگر خبرها

  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر