Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدف نماینده سابق مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی که یکی از منتقدان جدی دولت در روز های کاری خود بود از مدح این روزهای دولت یازدهم چیست؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسراب خبرحامد قادرمرزی در حالی امروز به مدح دولت یازدهم پرداخته است که گویا انتقادات خود را از دولت تدبیر و امید فراموش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده سابق مردم قروه و دهگلان در حالی طی روزهای اخیر با یکی از سایت های وابسته به استانداری کردستان گفتگو نموده است و از خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید سخن گفته است که در روزهای نمایندگی خود در مجلس نهم منتقد جدی دولت در استان کردستان به حساب می آمد.

حامد قادرمرزی طی دوران نمایندگی خود انتقادات بسیاری بر نبود استاندار بومی در استان کردستان و انتخاب آشناگر به عنوان معاون امنیتی سیاسی استاندار کردستان داشت و به انتصاب مدیران معزول سایر استان ها در کردستان گلایه مند بود.

برای مطالعه بخشی از انتقادات حامد قادرمرزی نسبت به دولت یازدهم بهمتن خبر انتقاد قادرمرزی از دولت یازدهممربوط به خبرگزاری مهر مراجعه کنید

حالا چه چیزی باعث شده است حامد قادرمرزی، نماینده منتقد دولت یازدهم در استان کردستان به مدح دولت تدبیر و امید روی بیاورد؟

انتصاب حامد قادرمرزی به عنوان مشاور امور مجلس رییس جمهور در اواخر عمر دولت یازدهم

پس از اینکه حامد قادرمرزی از حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دلیل رد صلاحیت بازماند، طی حکمی از سوی رییس جمهور کشور به عنوان مشاور امور مجلس منصوب گردید.

این در حالی است که طی 3 سال اول عمر دولت تدبیر و امید چنین سمتی در این دولت وجود نداشته بود و حسن روحانی تنها به دلیل کسب آرای مردم استان کردستان منتقد خود را به عنوان مشاور امور مجلس منصوب گرداند تا بتواند از این طریق با یک تیر دونشان بزند .

یک : از این طریق حامد قادرمرزی که به منتقد جدی دولت یازدهم تبدیل شده بود همانگونه که حالا نشان داده است تغییر ماهیت می دهد و تبدیل به حامی دولت می شود.

دو : با انتصاب قادرمرزی به عنوان مشاور رییس جمهور در امور مجلس مردم استان کردستان شاهد توجه دولت یازدهم به اقلیت ها خواهند بود و آرای کردستانی حسن روحانی پابرجا می ماند اما باید گفت زهی خیال باطل چرا که مردم استان کردستان آگاه تر از آن هستند که بازی های سیاسی دولتمردان تدبیر و امیدرا نشناسند.

هدف نماینده اسبق مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی از حمایت دولت چیست؟

قطعا حامد قادرمرزی در شرایطی از دولت تدبیر و امید حمایت می کند که با بازگشت او به صحنه سیاسی کشور همراه باشد.

نماینده سابق مردم قروه و دهگلان بدون شک راضی به عنوان مشاور رییس جمهور در امور مجلس نیست و به دنبال پست جدیدی در دولت دوازدهم است تا بتواند در عرصه سیاست یکبار دیگر حضور یابد.

بدون شک در این میان حامد قادرمرزی اگر یکبار دیگر انتقادات خود را از دولت یازدهم مرور کند در می یابد که حنای دولت و حامیان دولت برای مردم دیگر رنگی ندارد .

مردم کردستان همان مردمی هستند که به گفته قادرمرزیبا افتخار در مقابل دشمن می جنگیدند و فرصت سرمایه گذاری برای آنان وجود نداشت و حالا که نوبت به این استان رسیده دیگر دولت مسئول عمران و ابادانی برای انان نیست.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله «هاشم نیازی» نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه آیت‌الله نیازی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه دولت در مسیر محرومیت‌زدایی برای استاندار لرستان در منصب جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان ضمن تقدیر از اهتمام و تلاش مجموعه روحانیت در تبیین مسائل استان، به بحث و تبادل نظر در خصوص بخشی از برنامه‌ها و اقدامات مدیریت استان در حوزه‌های مختلف پرداخت.

در این دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی، حجت‌الاسلام حیات الغیب مدیر حوزه علمیه کمالوند خرم‌آباد و حجت‌الاسلام موسوی نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان حضور داشتند.

کد خبر 6095391

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند
  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟