Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@15:25:43 GMT

مارین لوپن: ما همه چیز را در فرانسه تغییر دادیم

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۰۰۴۸۴

مارین لوپن: ما همه چیز را در فرانسه تغییر دادیم

به گزارش ایسکانیوز، مارین لوپن، کاندیدای راست افراطی فرانسه در مصاحبه خود با خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: نتایج دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه که روز یکشنبه برگزار می‌شود، می‌تواند با یک شگفتی همراه باشد.

نتایج انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در اروپا و سراسر جهان از نزدیک پیگیری می‌شود چراکه همگی منتظر آن هستند تا ببینند مردم فرانسه میان لوپن و امانوئل ماکرون، رقیب میانه‌روی وی چه کسی را انتخاب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاندیدای راست افراطی فرانسه در ادامه مصاحبه خود گفت: از دورنمای سیاسی تا ایدئولوژی، سیاست فرانسه تغییر فزآینده‌ای را به خود دیده است.

وی به این مساله اشاره کرد که به سمت دو قطبی میان جناح راست و چپ که سیاست فرانسه در طول سالیان گذشته به خود دیده است، بازگشتی وجود نخواهد داشت و ادامه داد: ممکن است در نتایج انتخابات با یک شگفتی روبه‌رو شویم. ما می‌خواهیم همه چیز را تغییر دهیم. احزاب سنتی قدیمی دیگر کارایی نخواهند داشت و حتی اگر به هدف خود دست پیدا نکنیم، به هرحال یک نیروی سیاسی بزرگ متولد و جایگزین احزاب قدیمی شده است.

این کاندیدای راست افراطی ریاست جمهوری فرانسه گفت: ما اصطلاحات خود را وارد این انتخابات کردیم. حالا همه در مورد ناسیونالیسم صحبت می‌کنند. قدرت ما این است که زیرساخت‌های زندگی سیاسی را مدیریت کرده‌ایم. ما کارهای زیادی کرده‌ایم حتی با ایستادن تنها در مقابل بقیه. این را بپذیرید!

303/300

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم

حسن حسن‌خانی، کارشناس اقتصادی در گفت‌وگو با دانشجو گفت: بعد از خروج ترامپ از برجام، اقتصاد ایران تحت تاثیر اخبار مثبت و منفی سیاسی قرار گرفت، این موضوع تا همین اواخر هم ادامه داشت. عملیات نظامی کشورمان علیه مواضع رژیم صهیونیستی، نقطه پایانی بر تاثیرگذاری اخبار منفی سیاسی و امنیتی بر اقتصاد کشورمان بود. عملا بعد از این اتفاق، معادلات ژئوپلتیک تغییر کرد و قدرت نظامی ایران هم نمایان شد. منبع: دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم