Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@16:09:48 GMT

شیروان مقام دوم جشنواره موسیقی نواحی شرق کشور را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۰۱۵۷۲

شیروان مقام دوم جشنواره موسیقی نواحی شرق کشور را کسب کرد

گروه موسیقی بخشی شیروان با کسب مقام دوم در نخستین جشنواره موسیقی نواحی شرق کشور به کار خود پایان داد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از شیروان ، جشنواره موسیقی محلی نواحی شرق کشور با حضور نمایندگانی از استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و سیستان و بلوچستان در بیرجند برگزار شد در این جشنواره 16 گروه راه یافته به بخش پایانی، به مدت دو روز در سالن علامه فرزان بیرجند با هم رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از این تعداد شرکت کننده، هیئت داوران 9 گروه را شایسته دریافت جایزه اعلام کردند و هیچکدام از گروه ها را شایسته رتبه برتر و اول جشنواره تشخیص ندادند.
گروه بخشی به سرپرستی سلطان رضا ولی نژاد از شیروان و گروه پنجه نواز به سرپرستی جابر رحیمی از تربت جام رتبه دوم را مشترکا کسب کردند..
همچنین گروه سرو خراسان به سرپرستی عزیز تنها از تربت جام و گروه بیدل پورعطایی به سرپرستی علی پور عطایی نیز از تربت جام رتبه سوم را مشترکا به دست آوردند.
گروه های آساک از قوچان و ندای جام از تربت جام گروه های شایسته تقدیر شدند و گروه های مستاگ پهره از ایرانشهر، جیران از شیروان و بهاران از بیرجند جایزه ویژه دبیر جشنواره و هیئت داوران را دریافت کردند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری،  مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا (یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

قرار است، سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

استان بوشهر اخیرا جزو استان‌های پرحاشیه در حوزه موسیقی بوده است؛ حاشیه‌هایی که آغاز آنها با لغو فستیوال موسیقی «کوچه» بود و پس از آن با لغو کنسرت آرمان گرشاسبی و صادر نشدن مجوز کنسرت معین زندی ادامه داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • سامانه بارشی جدید از سه شنبه وارد کشور می‌شود
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد
  • مقام ارشد حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • مقام ارشد حماس : اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم و به یک حزب سیاسی تبدیل خواهیم شد
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس