Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تصویری از رعد و برق در حرم امام رضا(ع)، پرواز هوایی بانکوک استخوان مسافران را شکاند، مردی با بدترین شغل در جهان، نهنگی یک صیاد را بلعید و ۳ روز بعد پس داد، علی دایی بزرگترین غایب دیدار فینال جام حذفی و ... از جمله اخبار برگزیده امروز در فضای مجازی است. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان در نظر دارد هر روز اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و حتی کانال‌های تلگرامی مختلف جمع‌آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر کند. در این بسته همه خبرها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست.تصویری از رعد و برق در حرم امام رضا(ع)
مشرق: تصویری از رعد و برق شب گذشته در حرم مطهر امام رضا (ع) را می‌بینید.


پرواز هوایی بانکوک استخوان مسافران را شکاندمیزان: مسافران پرواز هوایی بانکوک در جریان افتادن در چاله‌های هوایی و تکان خوردن هواپیما به شدت آسیب دیده و دچار شکستگی استخوان شدند. در این حادثه 27 مسافر این پرواز به طور جدی آسیب دیدند. با وجود ناراحتی و ترسی که ایجاد می‌شود اما باید بدانید که این تکا‌ن‌ها فقط چاله‌‌هایی هستند که در اثر باد، طوفان، تندباد و نزدیکی به کوه‌ها ایجاد می‌شوند.

علی دایی بزرگترین غایب دیدار فینال جام حذفیمهر: کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اسامی محرومان فینال جام حذفی را ‏اعلام کرد.‏ اسامی محرومان فینال جام ‏حذفی که روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه بین دو تیم نفت تهران و ‏تراکتورسازی برگزار می شود بدین شرح است: تراکتورسازی: جاسم کرار، نفت تهران: علی دایی (سرمربی)، احمد آل نعمه، عباس بوعذار و توحید غلامی. دیدار فینال جام حذفی باشگاه های کشور روز پنجشنبه پیش رو بین تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در ورزشگاه شهید جهان آرا خرمشهر برگزار خواهد شد.

نهنگ یک صیاد را بلعید و ۳ روز بعد پس دادجام جم آنلاین: یک صیاد اسپانیایی ماجرای عجیبی را تعریف کرده که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است، ادعایی که ماجرای مرموز گم شدن او را در دریا توضیح می‌دهد. او می گوید بعد از 3 روز ناپدیدشدن در آبهای طوفانی، زنده به خانه بازگشت و مدعی است که پس از غرق شناورش، توسط نهنگی عظیم الجثه بلعیده شده و پس از 3 شبانه روز نهنگ او را رها کرده است.

مردی با بدترین شغل در جهان تسنیم: در میان مشاغل موجود، برخی پیشه‌ها سخت و طاقت‌فرسا هستند و نیازمند استفاده از فیزیک و نیروی جسمانی هستند. در این میان برخی کارها سخت هستند اما نوع و جنس سختی آنها با نمونه اول متفاوت است. تمیزکردن فاضلاب شهری در شهر داکا پایتخت بنگلادش یکی از پرمخاطره‌ترین و سخت‌ترین کارها محسوب می‌شود. کارگران فاضلاب شهری داکا مجبورند در میان کثافات و لجن و بدون وسایل ایمنی و بهداشتی اولیه در مایعی تیره‌رنگ شیرجه می‌روند تا راه عبور فاضلاب را باز کنند. «داکا» بیش از 14 میلیون جمعیت دارد و به تازگی سیل ناشی از باران‌های سنگین و نبود یک سیستم زهکشی مناسب سیستم فاضلاب شهر را با مشکل مواجه کرده است.

بی‌پولی، دامن سه زن ۳۰۰۰ ساله را گرفتایسنا: سه زن سه هزار ساله رو به هفت لِنگه رنگین درحالی آرمیده‌اند که هفت سال است انتظار پولی را می‌کشند که قرار است خانه بلورین ابدی آنها را محفوظ و ایمن‌تر کند. پشت پنجره‌های مشبک رنگین، سه زن سه هزار ساله آرام خوابیده‌اند، یکی شان کودکی را در آغوش گرفته و در محفظه‌ای قرار داده شده که نه رطوبت سنجش کار می‌کند و نه دماسنجش. اسکلت دیگری به موازات همان زن قرار دارد که در وضعیتی مشابه به سر می‌برد، اما اسکلت سوم، محفظه معمولی‌تری دارد و وضعیت‌اش چندان ایده‌آل به نظر نمی‌آید، هرچند که مسئول موزه سنندج می‌گوید محفظه آن هم درحال ساخت است اما بی‌پولی دامن این سه زن را هم گرفته. این سه زن ارزشمند، هفت سال است که اینجا خوابیده‌اند و فقط مقبره شیشه‌ای دوتا از آن‌ها تغییر کرده است. آن‌ها را پاییز ۸۷ از گورستان تاریخی شهرک زاگرس سنندج که در پی عملیات راهسازی جاده روستای حسن‌آباد کشف شد، به این موزه منتقل کردند. هنوز پژوهش‌ها و آزمایش‌های تطبیقی روی این سه اسکلت انجام نشده، برای همین علت مرگ آن‌ها، سن و دوره تاریخی زیست آن‌ها دقیق مشخص نیست و شناسنامه دقیقی هم ندارند و در کنار اجساد خاک گرفته‌شان، تنها می‌توان از مکان تدفین و دوره تاریخی آن‌ها مطلع شد.

اما و اگرهای استفاده از مسواک برقیایرنا: بسیاری از افراد در حالی به استفاده از مسواک برقی روی آورده اند که استفاده از این مسواک ها می تواند سبب تحلیل لثه شوند. در سال‌های اخیر استفاده از مسواک برقی متداول شده است؛ استفاده از این نوع مسواک برای سالمندان و افرادی که ناتوان جسمی و ذهنی هستند، نسبت به مسواک‌های دستی بهتر است اما استفاده از آن برای همه توصیه نمی شود. در صورت استفاده از مسواک برقی، بهتر است از مسواک‌های استاندارد که حالت ارتعاش و عقب و جلو دارند، استفاده شود؛ این درحالی است که در بسیاری از این نوع مسواک ها، این حالت ها دیده نمی شود. افرادی که مشکل حرکتی یا ذهنی ندارند، بهتر است از مسواک دستی استفاده کنند چراکه بسیاری از این مسواک‌ها غیراستاندارد هستند و اگر هم استاندارد باشند، قطعا قیمت آن‌ها بسیار بالا است. افرادی که تحلیل لثه دارند، به هیچ وجه نباید از مسواک برقی استفاده کنند.



/انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شب گذشته پیکر خون‌آلود جوانی حدود ۳۷ ساله به بیمارستان طالقانی مشهد انتقال یافت که هدف شلیک گلوله قرار گرفته بود، اما معاینات اولیه پزشکان نشان داد که جوان مذکور علائم حیاتی ندارد و بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله جان باخته است.

بیشتر بخوانید: ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر

کادر درمانی بلافاصله ماجرا را به عوامل انتظامی مستقر در بیمارستان اطلاع دادند و لحظاتی بعد قاضی ویژه قتل عمد مشهد در جریان جنایت مسلحانه قرار گرفت. با توجه به اهمیت موضوع، قاضی دکتر صادق صفری که احتمال می‌داد انتقال‌دهندگان مجروح به مرکز درمانی نقشی در وقوع حادثه داشته باشند، بی‌درنگ دستور بازداشت افراد مظنون را تلفنی صادر کرد و سپس برای انجام تحقیقات میدانی عازم بیمارستان شد.

دقایقی بعد، با حضور قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب در مرکز درمانی، مشخص شد ضارب برادر مقتول و جوان ۳۱ ساله‌ای است که مجروح را به مرکز درمانی رسانده بود و قبل از آنکه در جریان مرگ برادر بزرگ‌ترش قرار گیرد، با دستور تلفنی مقام قضایی توسط نیروهای کلانتری قاسم‌آباد بازداشت شده بود.

طولی نکشید که با کشف ده‌ها میلیارد چک خون‌آلود در جیب مقتول، بررسی‌های تخصصی آغاز و سلاح ضارب نیز کشف شد.

در همین حال شب گذشته قاضی دکتر صفری با تایید دستگیری ضارب مسلح در مرکز درمانی گفت: بررسی‌های قضایی درباره انگیزه متهم و افشای زوایای پنهان این پرونده جنایی آغاز و مشخص شد که حادثه مذکور در بولوار امامیه منطقه قاسم‌آباد رخ داده است.

وی افزود: تحقیقات پلیسی توسط گروهی از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ محمد مرادی (افسر پرونده) ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1228982 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • از استخر‌های بزاق تا وجود میلیون‌ها باکتری در دهان
  • پوکی استخوان چیست؟ + فیلم
  • تغییرات آب و هوایی میانگین درآمد مردم جهان را کاهش می‌دهد
  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد
  • درباره یحیی سنوار رهبر حماس در غزه؛ مردی که تسلیم نمی‌شود
  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از سیشل
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل