Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدمهدی سیدصالحی مهاجم اسبق تیم های فوتبال سپاهان، استقلال تهران و خوزستان، پرسپولیس، سایپا، پیکان و گسترش فولاد که در این فصل در تیمی عضویت نداشت درباره دوری یک فصله اش صحبت های جالب و جنجالی را به زبان آورد.

وی ابتدا درباره دوری اش از فوتبال در لیگ شانزدهم به خبرنگار برنا گفت: امسال سالی بود که من را خانه نشین کردند چون نه اهل باند بودم و نه به کسی باج دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلاح خیلی ها بود که سیدصالحی بازی نکند و به بهانه جوانگرایی بیرون بمانم. این اتفاق در حالی رخ داد که به جز تیم های پرسپولیس، تراکتور، استقلال و ذوب آهن بقیه تیم ها جوانگرایی خاصی انجام ندادند. به نظرم به جای جوان گرایی، دلال گرایی صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: سال ۹۰ به سپاهان برگشتم و ۱۳ گل زدم و ۱۰ پاس گل دادم و با این تیم قهرمان شدم. در تراکتور ۲۰ گل مجموعا به ثمر رساندم و نایب قهرمان لیگ برتر شدیم. بدون زدن پنالتی ۱۶ گل در لیگ زدم و بعد از رافخایی که ۱۱ پنالتی زده بود در رده دوم آقای گل های لیگ جای گرفتم. فصل بعد در پرسپولیس علی دایی با ۷ گل، بهترین گلزن شدم و به مقام نایب قهرمانی رسیدیم. در سایپا هم علی رغم اینکه عجیب ترین اتفاقات برایم رخ داد ۴ یا ۵ گل به ثمر رساندم. در نیم فصل حضورم در استقلال خوزستان در ۱۳ بازی ۸ گل زدم و به کمک بچه ها تیم را در لیگ برتر نگه داشتیم. سال بعد یک نیم فصل بازی نکردم ولی در نیم فصل دوم برای گسترش زیر نظر آقای کمالوند نمایش بدی نداشتم.

مهاجم اسبق سرخابی های پایتخت در ادامه بیان داشت: ۴، ۵ پیشنهاد لیگ یکی خوب داشتم اما سابقه من اجازه نمی داد و برایم سخت بود که بخواهم جواب مثبت بدهم. ای کاش کیفیت فنی ام پایین بود یا آمادگی بدنی ام بد بود. باورتان نمی شود زمانی که تیم داشتم ۷۵ کیلو بودم و الان ۷۲ کیلو شدم. هر روز تمرین اختصاصی انجام می دهم. من هم مثل محرم نویدکیا جوری هستیم که اصلا وزنمان از حدی بالاتر نمی رود. امسال با خدا معامله کردم و جلوی هیچ احد الناسی سر خم نکردم. اگر خدا بخواهد و عزت بدهد و در فصل جدید تیم دار بشوم که هیچ اگر نه از فوتبال خداحافظی می کنم. فوتبال عشق من است و حالا عشق را از من گرفته اند. باورتان نمی شود که اکثر بازی های لیگ را نگاه نکردم چون برایم خیلی سخت بود.

وی درباره خداحافظی آرش برهانی و رضا عنایتی از فوتبال گفت: رضا جزو نوابغ فوتبال ما بود. او بسیار با فهم و شعور و تاکتیک پذیر بود. با آرش هم در تیم امید و استقلال هم بازی بودم. آرش دل بزرگی دارد. ان شالله هر دو نفر موفق باشند و جوانان ما این دو را الگوی خود قرار دهند. این که جوان ها خیلی سریع به جایگاه های بالا برسند برای خودشان شاید خوب نباشد. چیزی که آسان به دست برسد آسان هم از دست می رود.

سیدصالحی در ادامه به انتقاد از مهدی طارمی پرداخت و بیان داشت: طارمی بازیکن قابلی است اما یکی از رفتارهای او را دیدم و نپسندیدم. او کار شاقی نکرده است. پرسپولیس الان مانند دهه شصت و تیم علی پروین است. هافبک های فوق العاده به نام محسن مسلمان، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا در این تیم حضور دارند و مدافعینی چون سیدجلال حسینی و حسین ماهینی هم هستند. در ضمن علی علیپور هم نمایش خیلی خوبی داشته است. بازیکنان ما باید اخلاق مدار باشند. طارمی باید بداند خداوند به او عنایت کرده که به این جایگاه رسیده است و اگر عنایت آن بالاسری نبود الان اتفاقی برایشان رخ نمی داد.

وی درباره ارادت ویژه اش در سالیان اخیر به اهل بیت علیهم السلام گفت: من در بین فوتبالیست ها عددی نبودم و لطف اهل بیت بود که شامل حالم شد. هیچ فرقی با مردم عادی ندارم. وقتی به استقلال آمدم یکی از خبرنگارها گفت که شماره ات را بده فقط آن شماره ای را بده که خودت جواب می دهی. به او گفتم من جواب هر دو خطی که دارم را می دهم. اودر جواب به من گفت که الان که تازه به این تیم آمدی این حرف را می زنی. به او خاطرنشان کردم که من به عنوان آقای گل آسیا به استقلال آمدم و اسمم قبلا به گوش همه رسیده است. دو سال در استقلال بودم و حتی ساعت دوی بعد از نیمه شب هم جواب تلفن هایم را دادم. هر روز تماس هایی از شهرستان های مختلف دارم که مردم عادی تماس می گیرند و با من حال و احوال می کنند. کسی نیستم که به جایی برسم و جواب شماره های ناشناس را ندهم. امان از روزی که خدا نخواهد.

کاپیتان اسبق سپاهان اصفهان درباره جایگاه مسجد در جامعه تصریح کرد: من تا سن ۱۹ سالگی موذن و مکبر مسجد بودم و وقتی از تمرین برمی گشتم سریعا خودم را به مسجد محل می رساندم. محسط مسجد فوق العاده است. متاسفانه کمی اعتقاد جوانان ما ضعیف شده است. در این مکان مقدس می توان مشق معرفت، انسانیت، محبت و مردانگی کرد. همه نوع قشر با هر رده ای در صفوفی کنار هم می ایستند. فوتبالیست و فقیر و غنی هم ندارد. همه مثل برادر کنار هم می ایستند.

وی در ادامه درباره اینکه روزی دوست دارد خادم مسجد شود؛ افزود: باید فرهنگ سازی بیشتری در این باره صورت بگیرد و مسئولین توجه کنند. ۱۰ سال در آسیا بازی کردم و هر سال بعد از گل هایم پیراهنم را بالا زدم نام فاطمه زهرا را به همه نشان دادم. هر دفعه هم جریمه می شدم و از حقوقم کم می شد اما این کار را انجام می دادم. عده ای فکر می کردند می خواهم جا نماز آب بکشم یا ادای حزب اللهی را دربیاورم اما خدا می داند که اینطور نبود و من پای اعتقادم ایستاده بودم. هر کاری که بتوانم در راه احیای مساجد انجام می دهم.

سیدصالحی در پایان درباره احتمال ورودش به دنیای مربیگری گفت: اگر سال آینده در تیمی به عضویت در نیامدم و تصممی به خداحافظی گرفتم دوست دارم وارد دنیای مربیگری شوم اما با این شرایط برای من و امثال من جایی نیست.چون اهل باج دادن نیستم. خیلی دوست دارم به جوانان شهرم، خوانسار کمک کنم تا به حقشان برسند. متاسفانه مسئولان شهرم، توجهی ندارند و تلاشی برای ساختن یک ورزشگاه و یا تیم داری در سطوح ولو پایین را هم ندارند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد

هافبک بوسنیایی دیگر برای تیم ملی خود به میدان نخواهد رفت.

طرفداری | میرالم پیانیچ، هافبک سابق رم، یوونتوس و بارسلونا دیگر قصد پوشیدن پیراهن تیم ملی بوسنی و هرزگوین را ندارد.

میرالم پیانیچ که به تازگی 34 ساله شده است، در صفحه های شخصی خود در شبکه های اجتماعی اعلام کرد از فوتبال ملی خداحافظی کرده و دیگر برای تیم ملی بوسنی و هرزگوین به میدان نخواهد رفت. هافبک الشارجه امارات در طول 16 سال حضور خود در تیم ملی بزرگسالان، 115 بازی برای بوسنی و هرزگوین انجام داد و 17 گل و 29 پاس گل نیز ثبت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران | بازگشت به خانه پدری
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • پیام خداحافظی «علی خطیر» از مدیرعاملی باشگاه استقلال