Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از همدان، از اجتماع عظیم منتظران همزمان با روز نیمه‌شعبان در بقاع متبرکه شهرستان نهاوند خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت ایام نیمه‌شعبان، جشن میلاد امام زمان(عج)، مراسم احیاء شب نیمه‌شعبان و قرائت دعای کمیل در بقاع متبرکه شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های ایام نیمه‌شعبان است، افزود: ویژه‌برنامه‌هایی به مناسبت ایام نیمه‌شعبان در بقاع متبرکه امامزاده محمدوعلی(ع)، امامزاده مهدی(ع) و امامزاده فضل(ع) برگزار خواهد شد.
اسدپور با اشاره به برگزاری جشن‌های ایام نیمه‌شعبان در بقاع متبرکه و آستان امامزادگان، عنوان کرد:‌ ایجاد فضای معنوی در سطح بقاع متبرکه با پخش ادعیه ویژه امام زمان(عج)، آذین‌بندی، مولودی‌خوانی، مدیحه‌سرایی، سخنرانی، قرائت دعای ندبه، احیاء شب نیمه‌شعبان، برگزاری مسابقات نقاشی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، سرود و تواشیح از برنامه‌های ایام نیمه‌شعبان است.
وی با اشاره برپایی غرفه‌های ویژه کودک و نوجوان با موضوع مهدویت و امام زمان(عج) طی ایام نیمه‌شعبان تصریح کرد: برپایی حلقه‌های معرفتی و هم‌اندیشی دینی و مسابقه نقاشی با موضوع مهدویت در آستان امامزاده محمدوعلی(ع) و برپایی غرفه مسابقه نقاشی برای کودکان در امامزاده جعفر(ع) با موضوع آخرین امام از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده در این ایام است.
اسدپور با اشاره به ویژه‌برنامه اجتماع بزرگ منتظران در بقاع متبرکه طی روز نیمه‌شعبان، خاطرنشان کرد: دعوت از سخنرانان شاخص و ولایی مسلط به مباحث انتظار و مهدویت، قرائت دعای ندبه و زیارت آل‌یاسین و برپایی دو ایستگاه صلواتی در امامزاده ابراهیم در روستای دره ابراهیم و امامزاده جعفر در روستای کوهانی از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده برای روز نیمه‌شعبان است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه هفتگی صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی گلستان

مریم حاجی‌ابراهیمی گفت: در راستای افزایش سطح کمی و کیفی بازارچه‌های موقت در موزه‌های استان، ابتدای هفته نشستی با حضور مرتضی حسینقلی‌زاده معاون میراث‌فرهنگی استان، غلامرضا حمیدی مسئول امور موزه‌های استان، حمید عمرانی رکاوندی مدیر پایگاه ملی دیوار بزرگ گرگان، جعفر خاندوزی مسئول موزه صنایع‌دستی استان، کارشناسان صنایع‌دستی و فعالان و متقاضیان برگزاری بازارچه، در دفتر معاونت صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی استان برگزار شد.

معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی استان گلستان افزود: هدف از برگزاری این جلسه و اجرای مصوبات آن، حمایت از فعالان حوزه صنایع‌دستی و سوغات استان، توسعه، ترویج و آموزش‌های صنایع‌دستی است.

او  گفت: در این جلسه با توجه به شرایط و پتانسیل‌های موجود در خصوص زمان و چگونگی برگزاری بازارچه صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی گلستان تصمیم‌گیری شد و مقرر شد، بازارچه هفتگی صنایع‌دستی و سوغات در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه هر هفته از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ در محل خانه تاریخی امیر لطیفی برگزار شود.

حاجی‌ابراهیمی با اشاره به برگزاری بازارچه‌های موقت صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی استان واقع در خانه تاریخی امیر لطیفی در نیمه دوم سال گذشته، افزود: این فضا بسیار مورد استقبال صنعتگران صنایع‌دستی، تولیدکنندگان سوغات بومی و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • برپایی بازارچه هفتگی صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی گلستان
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد
  • ارائه شاخص‌های هویتی شهر مهمترین هدف برگزاری هفته فرهنگی اصفهان است