Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار دانشگاهی را از«کانالاخبار دانشگاهیSNN.ir»دنبال کنید

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با صدور اطلاعیه‌ای آمادگی خود جهت برگزاری مناظره‌های کارشناسان و نمایندگان کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آماده است: نظر به عدم برگزاری سوال برانگیز مناظره‌های انتخاباتی در سطح کارشناسان و نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن درخواست از کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری جهت بیان دلایل عدم برگزاری این مناظره‌ها در رسانه ملی و پاسخگویی به افکار عمومی، آمادگی خود را جهت برگزاری این مناظره‌ها در سطح دانشگاه‌های تهران میان کارشناسان و نمایندگان ستادهای نامزدهای مختلف انتخابات در موضوعات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی اعلام می‌دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  در این دور از انتخابات ۲۸۷ شعبه اخذ رای به همراه ۲ شعبه سیار تدارک دیده شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم