Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@17:24:15 GMT

هاشم پور: حضور در فينال دور از دسترس نيست

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۰۳۳۴۶

خبرگزاري آريا- مربي تيم ملي فوتبال ساحلي معتقد است ديدار امشب برابر تاهيتي بسيار دشوار و حساس است و براي قرار گرفتن در فينال بايد از سد اين تيم پرقدرت گذشت.
به گزارش آريا به نقل از فدراسيون فوتبال، عباس هاشم پور مربي تيم ملي فوتبال ساحلي گفت: صعود مقتدرانه ملي پوشان به مرحله يک چهارم نهايي را به همه تبريک مي گويم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار گرفتن در بين 4 تيم برتر جهان کار راحتي نيست اما بازيکنان تيم ملي فوتبال ساحلي در کنار کادر فني توانستند با تلاش و پشتکار در ميان برترين هاي دنيا قرار بگيرند.
وي در ادامه درباره ديدار مقابل سوييس گفت: در مرحله يک چهارم نهايي مقابل هر تيمي که قرار مي گرفتيم، کار دشواري پيش رو داشتيم چرا که تيم ها با تمام قوا و تجربيات بالا در عرصه جام جهاني حاضر شده اند. طبق آناليزي که کادر فني از ديدارهاي سوييس داشت، نکات مختلفي را به بازيکنان گوشزد کرده و در نهايت تيمي که فوتبال ساحلي دنيا آن را به خوبي مي شناسد و يکي از قدرتهاي اين رشته محسوب مي شود را شکست داديم. بازي خيلي سخت و پاياپايي بود و توانستيم از سد سوييس گذر کنيم.
وي ادامه داد: بدون شک برگزاري بازيهاي دوستانه و حضور در تورنمنت هاي مختلف باعث شد تا تيم ملي فوتبال ساحلي به آمادگي خوبي برسد و اکنون در ميان 4 تيم برتر جهان قدرت نمايي کند. معتقدم آرامش خاص و مديريتي خوبي که تيم ملي فوتبال ساحلي دارد باعث شده تا اين مرحله با قدرت پيش رويم. مربي تيم ملي فوتبال ساحلي ادامه داد: بچه هاي ما توانند هستند چرا که کارهاي سخت را به راحتي انجام مي دهند و پيروزي برابر سوييس، خود نشان دهنده اين امر بود.
هاشم پور ادامه داد: براي بازي برابر تاهيتي آماده مي شويم . پيش از آغاز رقابتهاي جام جهاني يک بازي دوستانه با اين تيم داشتيم که 9 بر 2 آنها را شکست داديم اما بدون شک بازيهاي دوستانه با رسمي متفاوت است. تاهيتي يکي از تيم هاي پرقدرت جهان بوده و کار سختي داريم.
وي در پايان گفت: تمام تلاشمان را بکار مي گيريم تا اين بازي سخت را با موفقيت پشت سر بگذاريم و افتخاري بزرگ براي ايران عزيز به دست آوريم. هدف ما ابتدا صعود از مرحله گروهي و قرار گرفتن در بين هشت تيم برتر جهان و سپس عبور از مرحله يک چهارم نهايي است و در نهايت مي خواهيم که با رسيدن به فينال به هدف نهايي خود برسيم. اگر بازي خوبي را از خود به نمايش بگذاريم بدون شک حضور در فينال دور از دسترس نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

تیم‌های باقی مانده در رقابت برای فتح جام قهرمانی مسابقات جام حذفی در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جام حذفی فوتبال در فصل 1403-1402 با برگزاری دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها پیگیری شد و هشت تیم نهایی مشخص شدند.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا

استقلال و پرسپولیس که پُرافتخارترین تیم‌های جام به شمار می‌روند، نتوانستند خود را به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی برسانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال/ مورد عجیب تیم ملی ایران
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی