Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:51:46 GMT

نمایشگاه‌سازها در چک‌لیست خود چه دیده‌اند؟

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۰۳۹۲۸

معلوم است که مسئولان نمایشگاه‌ساز در چک‌لیست خود، باران را ندیده بودند، اما آیا در چک لیست احتمالی‌شان مسائل دیگری چون آتش، باد، چاه و غیره دیده شده است یا باید منتظر حادثه دیگری باشیم؟!

در پی مشکلاتی که بارش باران در محل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شهر آفتاب به وجود آورد و باعث تطیلی برخی سالن‌ها و ایجاد خسارت‌هایی به ناشران شد، پونه ندایی، مدیر مجله شوکران و نشر امرود، در متن ارسالی‌اش به ایسنا نوشته است: هر بار که اتفاقی شهری یا روستایی که ناشی از سستی مسئولان است برایمان پیش می‌آید، بی‌درنگ سراغ نفر مربوطه و شناسایی نوع وابستگی سیاسی‌اش می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر وابستگی سیاسی طرف خوشایند ما نباشد آنقدر می نویسیم و می‌گوییم تا دل رقیب او را خنک کنیم. اگر هم بی‌کفایتی از نفری سر بزند که منش سیاسی او خوشایند ماست، آن را نادیده می‌گیریم تا مبادا آب به آسیاب رقیب بریزیم.
ذهن ما آنقدر شرطی شده است، آنقدر گرفتار این و آن است که قدرت درک مستقل پدیده‌ها را از دست داده. چنان اجازه داده‌ایم که دو چشم ما را به این سو و آن سو بدوانند که فراموش کرده‌ایم موضوعی به اسم خانه در این میان معنی خود را از دست داده است.
ما خانه‌ای به نام ایران داریم که باید حرمت آن را نگه داریم.
در روزگاری که برخی نفرات سیاسی، زیبایی و امنیت در و پنجره خانه را به خاطر نفع گروهی خود نادیده می‌گیرند، ما مخاطبان چرا به سهم خود در نگهداری خانه کوشش نمی‌کنیم؟ چرا وقت ما صرف کمک به یقه‌گیری‌های سیاسی می‌شود؟!
در کشورهای توسعه‌یافته آسیایی حداقل اصول خانه‌داری رعایت می‌شود تا آبروی اهالی خانه حفظ شود.
نمایشگاه کتاب یا هر مکان عمومی دیگر باید از حداقل امنیت و رفاه برخوردار باشد.
معلوم است که مسئولان نمایشگاه‌ساز در چک لیست خود، باران را ندیده بودند، اما آیا در چک‌لیست احتمالی‌شان مسائل دیگری چون آتش، باد، چاه و غیره دیده شده است یا باید منتظر حادثه دیگری باشیم؟!
آیا نمایشگاه‌سازها به این فکر کرده‌اند که در روزهای برگزاری نمایشگاه ممکن است فرزندان یا افراد خانواده خودشان به آنجا بروند؟ یا دایره بی‌حرمتی به خانه از در و دیوار گذشته و ممکن است افراد خانه را هم دربربگیرد؟!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از حضور ساکنان خسارت دیده در امامزاده ابراهیم (ع) شفت

دریافت 24 MB

تصویربردار: میلاد تلاوتی

کد خبر 6095112

دیگر خبرها

  • تصاویری از حضور ساکنان خسارت دیده در امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • سلیمی نمین: همه حواسشان باشد فریب تندروها را نخورند / هدف تندروها بالاکشیدن خودشان است /نیاز به مجلس عقلانی داریم نه شعاری
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۷/ اکسپو در «خانه امن»
  • اکسپو ۲۰۲۴، «نمایش امنیت» ایران
  • قدم تازه خالص‌سازها؛ قالیباف و صندلی‌اش هدف فعلی است | پشت چه کسی را گرفته‌اند؟
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • تصاویر دیده نشده از زنده یاد علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • خالص سازها به سراغ قالیباف رفتند /حمله همه جانبه برای جلوگیری از ریاست مجدد قالیباف بر مجلس /پایداری ها پشت متکی می ایستند؟
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی