Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی میرباقری ظهر امروز در دیدار حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با علما و اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم که در سالن همایش‌های جامعه مدرسین انجام شد، با بیان اینکه حجت‌الاسلام رئیسی با روحیه ایثارگری در صحنه انتخابات حضور یافته است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بدون تردید جمهوری اسلامی را به یک قدرت در عرصه جهانی کرده است و این موضوع توسط دشمنان نیز مورد تأکید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه تمدن اسلامی در نظریه برخورد تمدن‌ها به عنوان مبنای عملیات دشمن مورد توجه قرار گرفته است، اضافه کرد: اکنون دشمن در خاورمیانه در حال هزینه کردن است، چراکه نظام اسلامی به قدرت بزرگی تبدیل شده و دشمن باید برای تخریب این قدرت تلاش کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: قدرت نظام اسلامی با گذشت زمان افزایش پیدا کرده، به همین دلیل به یک قدرت اثرگذار در صحنه جهانی تبدیل شده است.

وی به تغییر شاخصه‌های قدرت توسط امام خمینی(ره) در سطح جهان اشاره کرد و ادامه داد: نخستین مأموریت مسؤولان و مدیران کشور این است که از قدرت‌های کشور صیانت کرده و موازنه را به نفع اسلام مثبت نگه دارند، اما متأسفانه ضعفی که در مذاکرات نشان داده شد، سبب این شد که غرب به دوران جنگ سرد بازگردد، به همین علت برخی از حوادث کنونی از جمله تهدیدهای اتمی برای این است که فضا را به قبل از دوران انقلاب اسلامی برگردانند.

میرباقری با اشاره به اینکه بر خلاف رویکرد لیبرال‌ها، شاخص‌های قدرت مورد نظر امام خمینی(ره) باید ترویج شود، تبیین کرد:‌ در برنامه‌های اقتصادی نیز باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد؛ هر طرحی برای گذر از بحران‌ها باید معطوف به حفظ اقتدار باشد، چراکه این موضوع در مذاکرات مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه دولت به مفهوم حقیقی اقتصاد مقاومتی قائل نیست، تصریح کرد: این دولت برنامه اقتصادی دیگری را دنبال می‌کند و به دنبال جهانی شدن است، به همین دلیل یکی از تیم اقتصادی دولت گفته است که باید به اقتصاد جهانی بپیوندیم؛ این افراد اقتصاد را گروگان برجام‌ها گرفته و نگذاشته مشکلات اقتصادی رفع شود؛ این افراد به این دلیل که به دنبال نوسازی اقتصادی هستند عمداً به فرآیند تعطیل شدن کارخانه‌ها و صنایع کمک می‌کنند و این موضوع در دهه 40 نیز مشاهده شد؛ بنده نمی‌خواهم بگویم عمدی است اما علت باید مشخص شود و بنده هم احتمال می‌دهم.

میرباقری با تأکید بر اینکه اقتصاد باید از گروگان مذاکرات خارج شود، گفت: لیبرال‌ها معتقد به شبیخون فرهنگی نیستند، به همین علت برنامه ندارند؛ در حالی که اکنون برنامه‌ریزی دشمن بیشتر شده است؛ هرچند اقتصاد یکی از اولویت‌های مهم است، اما این عرصه باید به فرهنگ نیز معطوف باشد.

انتهای پیام/78023/آ40

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: ۱۵۸ واحد تولیدی در استان زنجان راکد یا تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان؛ حجت‌الاسلام علی فرجی برحق، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت- در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی بر اهتمام جدی اعضا برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

وی با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: با عنایت به تاکید چندین ساله معظم‌له توجه بر اقتصاد کشور، مسئولیت همه را سنگین‌تر می‌کند که نیازمند همت و تلاش مضاعف بخش‌های دولتی و خصوصی است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه در جلسات و سخنان خود در جمع مسئولان قضائی دادگستری‌های سراسر کشور تاکید بر رصد و پیگیری جدی مسئولان قضائی برای رفع موانع و مشکلات قضائی واحدهای تولیدی داشتند، بیان کرد: دادگستری استان زنجان در اجرای دستورات و تأکیدات رئیس دستگاه قضا به دنبال ارائه راهکار و کمک برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی است.

فرجی‌برحق با اشاره به گزارش رئیس صمت استان مبنی بر تعطیلی یا راکد ماندن تعداد ۱۵۸ واحد تولیدی در استان تاکید کرد: تعطیلی این تعداد واحد تولیدی در استان قابل پذیرش نیست، بنابراین با اولویت‌بندی و انجام کار کارشناسی و تخصصی از سوی مسئولان متولی امر راهکارهایی برای رفع موانع این واحدها صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری زنجان اظهار کرد: جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در سال جدید باید همراه با خروجی مثبت و اقدامات مؤثر باشد، همه مسئولان باید برای تحقق شعار سال یک کار عملیاتی و جهادی انجام دهند و انتظار ما فعال کردن واحدهای تولیدی راکد در استان است.

به گزارش ایمنا، در ابتدای جلسه رئیس کل دادگستری استان به همراه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی از بخش‌های شرکت آنا کیمیا منگنز و آنا شیشه که در حال احداث است، بازدید کرد.

کد خبر 747859

دیگر خبرها

  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • فرآیند تولید دیگ و ماهیتابه با قوطی فلزی نوشابه توسط کارگران پاکستانی (فیلم)
  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است
  • تعطیلی شنبه یا ۵شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده
  • پنل خورشیدی چسبان ، تولید انرژی رایگان برای همه (فیلم)
  • فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)
  • فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)