Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخاباتی میر سلیم در کهگیلویه و بویراحمد گفت: رد صلاحیت‌های برخی از نامزدهای شورای شهر تهران ماهیت جریان اصلاح ‌طلبی را مشخص کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید علی محمد دانشی در مناظره با سید ضیاءالدین رضا توفیقی رئیس ستاد حسن روحانی و از افراد شاخص اصلاح طلب در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: دانشگاه پایگاه شهید مطهری و باهنر بوده و باید در این مکان به صورت علمی و منطقی بحث شود و امروز فردی که خود را نماد اصلاح طلبی می‌داند در دانشگاه یاسوج به گونه‌ای کوچه بازاری طرح مسئله می‌کند که من خجالت می‌کشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به رضا توفیقی گفت: اینجا بازار نیست و امروز نشان دادید فقط یک معلم تاریخ بوده و از سایر علوم از جمله فلسفه و سیاست چیزی نمی‌دانید.

دانشی با بیان اینکه اصلاح طلبان شعار زنده باد مخالف من سر می‌دهند ولی در عمل آرزوی مرگ مخالف را دارند ادامه داد: رد صلاحیت‌های گسترده نامزدهای شورای شهر تهران ماهیت جریان اصلاح ‌طلبی را مشخص کرد و مشخص شد این افراد فقط ادعای آزادی و احترام به اندیشه‌های دیگران را دارند و در عمل بیشتر مردم سواری می‌کنند و اعتقادی به مردم سالاری ندارند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه تاکنون اجازه فعالیت به دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه یاسوج داده نشده است ابراز کرد: در صورتی به جای حسن روحانی یک اصولگرا به منتقدان خود عنوان بی سواد، لبوفروش، بی شناسنامه، بزدل سیاسی، حواله کردن به جهنم و ...می‌داد اصلاح طلبان زمین و آسمان را به هم می‌دوختند.

دانشی تصریح کرد: با همه این رفتارهای دور از شان یک رئیس جمهور نسبت به منتقدان داخلی و مردم عزیز ایران، مجدد اصلاح‌طلبان بنای حمایت از حسن روحانی را دارند زیرا از این طریق بهتر می‌توانند به خواسته‌های خود برسند.

وی اظهار داشت: چگونه افرادی که در اوایل دولت یازدهم حسن روحانی را قبول نداشته و آن را به مثابه رحم اجاره‌ای می‌دانستند مجدد بنا دارند از همین رحم اجاره‌ای برای 4 سال دیگر استفاده کنند به طور حتم مردم این رفتارهای متناقض را می‌بینند.

انتهای پیام/

R41452/P4001/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند

به گزارش خبرآنلاین، این روزنامه که پیش از این مکررا ادعا می کرد رقابت فراگیر بین احزاب و سلیقه های مختلف وجود دارد، نوشت: ۱۶۵ نامزد آنها تایید صلاحیت شدند که ۴۵ نفرشان در دور اول انتخابات به مجلس راه یافتند.اگر انتخابات مهندسی شده و غیررقابتی بود، چگونه ۱۶۵ نفر اصلاح‌طلب و اعتدالی تایید شدند؟

بار دیگر باید از امتداد داخلی دشمن و مدعیان اصلاحات پرسید؛ اگر انتخابات مهندسی شده و غیر رقابتی بود، چگونه آن ۱۶۵ نفر تایید شدند و این عده به مجلس راه یافتند؟

کیهان که از راه یافته های این جریان به مجلس، علیرغم ایجاد تنگناهای شدید، ناراضی به نظر می رسد، ادامه داد:
در حالی‌که بسیاری از رسانه‌های مدعی اصلاحات مدعی عدم امکان رقابت در انتخابات بودند، در گزارش‌های خود گفتند «نامزدهای میانه‌رو» رأی آورده‌اند. خبر آنلاین گزارشی با عنوان «۴۵ صندلی مجلس دوازدهم؛ سهم لیست صدای ملت از انتخابات» منتشر کرد، سایت انتخاب نیز یکی از منتخبان در تهران را به عنوان میانه‌رو و گزینه مناسب برای تصدی ریاست مجلس معرفی کرد.

۲۳۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903290

دیگر خبرها

  • نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی
  • لزوم تشکیل یک نهاد برای تأیید صلاحیت سخنرانان/ چالش ارز؛ ‌ همه منتظر اقدام و عمل دولت
  • هدف رادیکال‌ها از تبلیغ سبک زندگی غیررسمی چیست؟ / ادعای یک روزنامه اصلاح‌طلب درباره یک لیست انتخاباتی!
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می‌دانند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می دانند/ عقل هم چیز خوبی است
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند