Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@18:43:49 GMT

«آدم ربایی» برای ترک اعتیاد!

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۰۵۴۴۹

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف یک کمپ غیر مجاز ترک اعتیاد در پی اقدام مشکوک به آدم ربایی در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف یک کمپ غیر مجاز ترک اعتیاد در پی اقدام مشکوک به آدم ربایی در این شهرستان خبر داد.سرهنگ رضا شیرزادی اظهار کرد: روز گذشته سه نفر سرنشین یک دستگاه خودرو پیکان در یکی از محلات حاشیه ای شهر کرمانشاه، یکی از شهروندان را با توسل به زور سوار ماشین کرده و همراه خود می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی، ماموران کلانتری 20 حافظیه برای رسیدگی به موضوع به سرعت وارد عمل شدند و تحقیقات میدانی برای مشخص شدن موضوع را آغاز می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: پس از انجام تحقیقات نهایی مشخص شد که همسر فرد ربوده شده از یک کمپ غیر قانونی ترک اعتیاد برای بهبود همسرش درخواست کمک کرده که آنان نیز با توسل به زور و اجبار، وارد عمل می‌شوند.

شیرزادی با بیان اینکه فرد ربوده شده پیش از رسیدن به کمپ غیر قانونی ترک اعتیاد موفق به فرار از دست متهمان می‌شود، اظهارکرد: با هدایت فرد شاکی ماموران انتظامی شهرستان کمپ غیر قانونی ترک اعتیاد را در جاده کرمانشاه به سنندج، محدوده روستای گاوانه، کشف و متهمان را دستگیر کردند.

وی با اینکه متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند، افزود: 25 معتاد متجاهر در این کمپ غیر قانونی حضور داشتند که با کمک ماموران انتظامی شهرستان به کمپ ترک اعتیاد چشمه سفید تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون سه کمپ غیر قانونی ترک اعتیاد کشف و با متخلفان در این زمینه برخورد شده است، از خانواده‌ها خواست که بیماران خود را برای بهبود به دست کمپ‌های غیرقانونی ترک اعتیاد نسپارند، چرا که در این مراکز از داروهای غیر مجاز و شیوه های غیر اصولی برای بهبود استفاده می شود.

شیرزادی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت کمپ‌های ترک اعتیاد غیر مجاز موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در میان گذارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با آن برخورد شود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف و فاقد مجوز در شهر بادرود خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ مهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، ضمن لزوم اخذ مجوز از سوی واحدهای صنفی جهت فعالیت اظهار داشت: پلیس بر اساس رسالت و وظیفه خود با واحدهای صنفی فاقد مجوز در شهرستان نطنز برخورد قانونی می‌کند.

وی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای برخورد با واحدهای صنفی فاقد مجوز افزود: پلیس امروز در بادرود با واحدهای صنفی وفاقد مجوز برخورد قانونی صورت داد چراکه به تذکرات صادره از سوی پلیس بی‌توجهی کرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز در بیان برخورد قانونی با واحدهای صنفی متخلف و فاقد مجوز در شهر بادرود ابراز داشت: تعداد 10 واحد صنفی فاقد پروانه کسب علی رغم تذکرات پلیس و بی‌توجهی به این تذکرات پلمپ صد.

سرهنگ کریمی درادامه گفت: تمام کسبه‌های  شهرستان نطنز در وقت قانونی نسبت به دریافت پروانه کسب اقدام کنند در غیر این صورت پلیس با پلمپ اصناف با آنان برخورد صورت می‌پذیرد و در این زمینه با کسی تعارف وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری سارق به عنف در ابیانه نطنز خبر داد و تصریح کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف تلفن همراه از شهروندان در ابیانه موضوع دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

2 واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز افزود: در این رابطه یک سارق حرفه‌ای شناسایی و متهم در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد و متهم  در تحقیقات تکمیلی به دو فقره سرقت به عنف تلفن در ابیانه اعتراف کرد.

انتهای پیام/804/

دیگر خبرها

  • کودک‌ربایی از گیلان تا خلخال
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • توقیف کامیون کشنده حامل ۱۵ تن لاستیک در میرجاوه
  • جزئیات ربوده شدن کودک ۱۸ ماهه اعلام شد
  • اختلافات شخصی عامل ربایش کودک ۱۸ ماهه در تالش
  • اختلافات شخصی عامل ربایش کودک ۱۸ ماهه تالشی
  • دستگیری کودک ربا کمتر از ۲۴ ساعت دریکی از استان‌های همجوار/ اختلاف شخصی دلیل آدم ربایی
  • اقدامات خوبی برای اصلاح فرهنگ ترافیک کرمانشاه صورت گرفته است
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است