Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@21:56:45 GMT

سامان‌دهی ستادهای انتخاباتی در دستور کار قرار دارد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۰۵۴۹۳

سامان‌دهی ستادهای انتخاباتی در دستور کار قرار دارد

رئیس ستاد برگزاری انتخابات شهرستان گرمسار با تأکید بر اینکه مسئولان ستادهای انتخاباتی برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها را ۴۸ ساعت قبل به فرمانداری اطلاع دهند گفت: سامان‌دهی به ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرمسار، علی همتی ساعتی قبل در نشستی با حضور مسئولان ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار داشت: پس از انجام مراحل ثبت‌نام در انتخابات 6 کاندیدا از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شدند و با شروع زمان تبلیغات منع قانونی برای دعوت از سخنرانان کشوری که مورد تأیید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه حفظ امنیت و سلامت روانی جامعه در برهه کنونی افزود: مسئولان ستادهای انتخاباتی موظف هستند برای دعوت از سخنرانان استانی و کشوری برای برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری از 48 ساعت قبل با فرمانداری شهرستان هماهنگی‌های لازم را به عمل آوردند.

رئیس ستاد برگزاری انتخابات شهرستان گرمسار با بیان اینکه زیبنده این شهرستان نیست که مانع از برگزاری برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها شوند افزود: کاندیداهایی که از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شدند می‌توانند در خلال قانون به اقدامات تبلیغاتی خود بپردازند و مردم هم باید نسبت به رعایت اخلاق و قانون اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه رقابت در انتخابات خوب است خاطرنشان کرد: مسئولان ستادهای تبلیغاتی کاندیداها نسبت به سامان‌دهی دیگر اعضای ستاد اقدام اساسی کنند و از توهین و تخریب دیگر کاندیداها در مجامع عمومی و فضاهای مجازی پرهیز کنند.

همتی با تأکید بر اینکه دعوت به حضور حداکثری از مردم در اولویت اهداف برگزاری انتخابات است بیان کرد: شورونشاط را در انتخابات تقویت کنید و از تحقق اهداف و توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده نظام در انتخابات آتی جلوگیری کنید.

وی با اشاره به شکایت‌هایی درباره محل ستادهای انتخاباتی افزود: سامان‌دهی به محل ستادهای انتخاباتی و برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها در دستور کار قرار دارد.

رئیس ستاد برگزاری انتخابات شهرستان گرمسار با اشاره به برخی نکات ضروری درباره برگزاری برنامه‌های تبلیغاتی اظهار داشت: برای برگزاری برنامه‌های تبلیغاتی که از سخنرانان کشوری دعوت می‌شود باید با هماهنگی نیروی انتظامی و دستگاه‌های اجرایی و امنیتی انجام شود.

به گزارش تسنیم، در این جلسه مسئولان ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری حضور داشتند و درباره مسائل و مشکلات ستادهای انتخاباتی مشورت کردند.

انتهای پیام/

R41366/P1377/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زنجان گفت: همه عرشه‌ها و استندها و لایت‌های باکس تبلیغاتی به صورت مساوی بین دو نامزد تبلیغاتی تقسیم شده است.

سیدمجتبی حسینی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: با توجه به تعدد نامزدهای انتخاباتی در مرحله اول انتخابات امکان تقسیم امکانات تبلیغی شهرداری بین آنها وجود نداشت اما در مرحله دوم چون فقط دو نامزد داریم، قبل از شروع تبلیغات انتخاباتی با دعوت از نمایندگان تام‌الاختیار نامزدها نسبت به تقسیم‌بندی این امکانات اقدام شد.

وی افزود: در همین راستا طبق جلسه مشترک که با حضور مسئولان شهرداری هم همراه بود، تقسیم‌بندی فضاهای تبلیغی شهری صورت گرفت و صورت جلسه مربوطه با توافق طرفین امضا شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زنجان ادامه داد: طبق صورت جلسه امضا شده، با توجه به وجود فضای کافی در عرشه پل‌های عابر پیاده و همچنین استندهای مناسب در معابر شهر زنجان با تأثیر تبلیغاتی بالا مقرر شد نامزدهای محترم با رعایت تبصره ۴ ماده ۸۲ قانون انتخابات مذکور به صورت مساوی، طبق مفاد مصرح در تبصره ۲ ماده ۷۶ قانون و ماده ۷۴ آئین‌نامه مربوطه از همه تمام عرشه‌های پل مندرج در لیست پیوست که شهرداری در اختیار فرمانداری قرار داده است؛ استفاده کنند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس تمام عرشه‌های پلی که شهرداری معرفی کرده بود به صورت مساوی بین نامزدها تقسیم‌بندی شد تا برای امور تبلیغاتی از آنها استفاده کنند.

حسینی‌راد افزود: همچنین طبق بند دوم صورت جلسه که مابین نمایندگان تام‌الاختیار محترم نامزدهای انتخاباتی قرار شد، استندها و بیلبوردهای ذیل مورد بهره‌برداری ستاد انتخاباتی محمد اسماعیلی و نبی‌الله محمدی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زنجان گفت: بر این اساس بیلبورد شماره (یک و چهار) و استندهای شماره (یک، چهار، پنج، هفت، ۹، ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶ و ۱۸) و همچنین لایت باکس‌های شماره (یک و چهار) در اختیار ستاد محمد اسماعیلی قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس همین صورت جلسه؛ بیلبورد (دو و سه و ۵)، استندهای شماره (دو، سه، ۶، ۸، ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹) و همچنین لایت باکس‌های شماره (دو و سه) در اختیار ستاد نبی‌الله محمدی قرار گرفت.

حسینی‌راد با اشاره به اینکه بیلبورد و استندها به صورت کاملاً مساوی در اختیار نامزدها قرار گرفته است، گفت: طبق مستندات هر دو نامزد هم از امکانات مربوطه استفاده کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زنجان در زمینه برخورد با تخلفات تبلیغاتی نیز این‌طور توضیح داد: نصب تبلیغات روی تأسیسات شهری ممنوع است و اگر مشاهده شود نسبت به جمع‌آوری آن اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این طبق قانون تبلیغات عکس‌های بزرگ تبلیغاتی صرفاً باید در مقابل ستاد انتخاباتی نصب شود که شمار این ستادها برای هر کاندیدا ۱۰ مورد است.

حسینی‌راد تصریح کرد: از آغاز تبلیغات انتخاباتی در شهر زنجان ۱۰ تا ۲۰ بنر که تخلفاتی در نصب آنها صورت گرفته بود با حضور عوامل انتظامی، نماینده فرمانداری و شهرداری جمع‌آوری شده است.

کد خبر 750558

دیگر خبرها

  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • آنچه باید درباره انتخابات 21 اردیبهشت‌ بدانید | معرفی 6 فهرست انتخاباتی در دور دوم
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس