Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهاردهمین جشن بازیگر خانه تئاتر شامگاه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار شد و برگزیدگان این دوره معرفی شدند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازمهر، چهاردهمین جشن بازیگر خانه تئاتر شامگاه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار شد و ۳ بازیگر زن، ۳ بازیگر مرد، ۲ گروه بازیگری و یک بازیگر استعداد جوان به عنوان برگزیدگان این دوره از جشن معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بازیگر زن با حضور ثریا قاسمی لوح تقدیر و نشان عالی خانه تئاتر به مهشاد مخبری بازیگر «بانوی گم شده»، ریحانه سلامت بازیگر «سه خواهر و دیگران» و «اکتبر ۱۹۴۲» و پانته آ پناهی ها بازیگر «نامه عاشقانه از خاورمیانه» اهدا شد.

در بخش بازیگری مرد نیز با حضور محمود دولت آبادی لوح تقدیر و نشان عالی خانه تئاتر به علیرضا کی منش بازیگر «رویای یک شب نیمه تابستان»، افشین هاشمی بازیگر «سه خواهر و دیگران» و کاظم سیاحی بازیگر «هاروی» و «صور اسرافیل» اهدا شد.

در بخش استعداد جوان نیز با حضور شمس لنگرودی لوح تقدیر و نشان عالی خانه تئاتر به مرجان زارعی بازیگر «دوشیزگان باغ لیمو» اهدا شد.

همچنین با حضور اکبر زنجانپور از گروه بازیگران نمایش های «خانه ابری» به کارگردانی مشترک سیامک احصایی و حمید پورآذری و «شلتر» به کارگردانی امین میری قدردانی شد.

در بخش دیگری از این مراسم نیز با حضور اصغر همت از مدیران شهری کرمانشاه و با حضور بهزاد فراهانی از اعضای گروه خانه تئاتر کاشان قدردانی شد.

همچنین تجلیل از یحیی دیوانی گرگانی از گلستان، علی باسره از ایلام، فردوسی کاویانی و آذر فخر از بازیگران با سابقه تئاتر ایران نیز از بخش های دیگر این مراسم بود.

حامی خصوصی چهاردهمین جشن بازیگر خانه تئاتر نیز اعلام کرد که همچون دوره گذشته، به برگزیدگان، تقدیر شدگان و داوران جشن یک قطعه زمین اهدا می شود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان

کلنگ‌ ۳۸۶۴ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان با حضور دستیار مردمی‌سازی دولت و استاندار کرمان به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار در حاشیه کلنگ‌زنی ۳۸۶۴ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان اظهار کرد: این سایت ۲۷۸ هکتار است و برای تحت پوشش قرار گرفتن تمام متقاضیان در رفسنجان، یک قطعه زمین ۶۰۰ هکتاری نیز افزوده شده است.

وی از نام‌گذاری سایت حاضر به نام فاتحان اروند خبر داد و با اشاره به اینکه قرعه‌کشی واگذاری اراضی به متقاضیان به‌زودی برگزار و اعلام خواهد شد، افزود: طراحی قطعات انجام شده است و امیدواریم تا یکی دو ماه آینده با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، زیرساخت‌ها تأمین شود.

به گفته رضا حافظی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، رفسنجان دارای حدود ۱۰ هزار متقاضی طرح ملی مسکن و جوانی جمعیت است که در دو سایت ۲۷۸ هکتاری و ۶۰۰ هکتاری مستقر خواهند شد و برای آن‌ها فضای سبز، خدمات آموزشی و مذهبی پیش‌بینی شده است.

کد خبر 748822

دیگر خبرها

  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت