Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@12:12:01 GMT

آغاز هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۰۶۳۷۵

آغاز هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی

استان‌ها>مازندران -
معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش‌ وپرورش مازندران از آغاز هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در سطح ملی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران؛ «محمد قنبری» افزود: گروه های شرکت کننده دانش آموزی در این جشنواره شامل دانش‌آموزان همه مدارس اعم از مدارس دولتی، غیردولتی، مدارس استعدادهای درخشان و مدارس استثنایی، دانش‌آموزان پایه ششم دوره‌ی ابتدایی، دانش‌آموزان دوره‌ی متوسطه اول و دوم، و هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و كاردانش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور معلمان و مربیان در این جشنواره تصریح کرد: آموزگاران و دبیران دوره‌ی ابتدایی و متوسطه‌ی اول و دوم، همه شاغلین مدارس استثنایی، غیردولتی و استعدادهای درخشان، هنرآموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و كاردانش، مدرسان دانشگاه فرهنگیان، كلیه كاركنان آموزشی و اداری شاغل در ادارات مدارس عادی و استثنایی و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

قنبری تصریح کرد: توجه تولیدکنندگان آثار به چالش های تدریس معلمان، یادگیری دانش آموزان و مفاهیمی مرتبط با کتاب های درسی همچون آموزش شهروندی، محیط‌زیست و علوم زمین، مهارت‌های زندگی و حقوق بشر جهانی و اسلامی، سیاست‌های جمعیتی، زیست‌فناوری، ریز فناوری، فناوری اطلاعات و ارتباطات، ادبیات و رسم‌الخط فارسی و تفكر و خلاقیت و نوآوری، اصلاح الگوی مصرف و اقتصاد مقاومتی، معرفی حرف هنر و جغرافیا به تناسب شرایط اقلیمی و جغرافیایی استان‌ها و مناطق روستایی و عشایری، ویژگی‌ها، نیازها و وظایف خانواده باشد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش‌ وپرورش مازندران خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان با مراجعه به بخش ثبت‌ نام در جشنواره‌ی تولید محتوای الكترونیكی در شبکه ملی مدارس ایران رشد به نشانی roshd.ir و مطالعه‌ی راهنما و تكمیل فرم شركت در جشنواره، ثبت‌نام و كد رهگیری دریافت کنند و سپس دو نسخه از محصول تولیدی همراه با فرم تكمیلی را به نماینده‌ی منطقه محل تحصیل یا اشتغال تحویل دهند.

شایان ذکر است بازه زمانی ثبت نام از تاریخ 16/ 2/ 96 تا 15/ 6/ 96 بوده و ارزیابی آثار برگزیده در استان در مرحله کشوری در آذرماه 96 خواهد بود.

۴۶ کلید واژه‌ها : استان مازندران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دال پلان، گردو شکستم، لی لی، تیله بازی، یه قل دوقل، هفت سنگ مهارتی، پرش باگونی، تاپ تاپ خمیر، غازقلنگ، نقطه بازی و خروس جنگی از جمله این بازی‌ها بود.

مدیر آموزشگاه دخترانه شهیدان محسنی فر گفت: در شرایط کنونی که فضای مجازی بر جامعه حاکم شده است، برگزاری این جشنواره می‌تواند سبب آشنا کردن دانش آموزان با ورزش‌های بومی محلی شود که با تحرک و پویایی همراه است.

طیبه زارع افزود: همه دانش آموزان در ۱۱ ایستگاه ورزشهای بومی محلی شرکت کردند.

در حاشیه این جشنواره هم بازارچه توانمندی‌های دانش آموزان برپا بود و از تعدادی معلمان به مناسبت روز معلم تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد
  • تکرار سختگیری دهه ۶۰ در مدارس
  • یک روزنامه: سختگیری دهه 60 در مدارس در حال تکرار است/ هنوز «آینه» ممنوع است! دانش‌آموزان دوره متوسطه می‌گویند در مدرسه کیف‌هایشان را می‌گردند و مسئولان مدرسه برخوردهای خشن و توهین‌آمیز دارند
  • جایی که تعلیم و تربیت با عشق گره می‌خورد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد