Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@08:49:33 GMT

با این معجون طبیعی کبد چرب را درمان کنید

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۰۷۲۷۴

با این معجون طبیعی کبد چرب را درمان کنید

آب لیمو نه تنها به سم زدایی از کبد کمک می‌نماید، بلکه از آن دربرابر آسیب محافظت می‌کند. تحقیقی که توسط محققان هندی انجام شده نشان می‌دهد هسپریدین (نوعی بیوفلاوونید که در لیمو یافت می‌شود) توانایی محافظت از کبد دربرابر آسیب‌های ناشی از سم را دارد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازفردا، کبد، خون را فیلتر کرده و هرگونه سمی را که ممکن است در آن باشد می‌زداید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کبد در متابولیسم و بهبود گوارش نیز نقش دارد. تغذیه پرچرب، شکر تصفیه شده، افزودنی‌ها می‌تواند به کبد فشار وارد کند، چون باید بیش از حد کار کند تا از بدن دربرابر اثرات مضر این مواد محافظت کند. اگر داروهای شیمیایی هم مصرف شود وارد کبد شده و منجربه تولید مواد سمی می‌گردد. اما نگران نباشید، زیرا خوشبختانه می‌توانید با یک قاشق روغن زیتون و آب لیمو هم کبد چرب را سم زدایی کنید. در ادامه این مطلب را به نقل از آشپزباشی بخوانید.

چرا روغن زیتون و آب لیمو؟

روغن زیتون:
رژیم غذایی نادرست منجر به انتقال اسیدهای چرب آزاد به کبد شده، تراکم تری گلیسرید کبدی را افزایش داده و منجر به بیماری کبد چرب می‌گردد. تحقیقات منتشر شده نشان می‌دهد رژیم غذایی سرشار از روغن زیتون با کاهش تراکم تری گلیسرید کبدی در کبد و میزان تری گلیسرید بعد از غذا، از بیماری کبد چرب پیشگیری می‌کند. مطالعه‌ای دیگر هم فواید روغن زیتون بکر در مقابله با آسیب مزمن کبد را تائید کرده است. دلیلش هم خواص آنتی اکسیدانی و توانایی آن برای تنظیم عملکرد سلول‌های کبد و تقویت متابولیسم است.

آب لیمو:
آب لیمو نه تنها به سم زدایی از کبد کمک می‌نماید، بلکه از آن دربرابر آسیب محافظت می‌کند. تحقیقی که توسط محققان هندی انجام شده نشان می‌دهد هسپریدین (نوعی بیوفلاوونید که در لیمو یافت می‌شود) توانایی محافظت از کبد دربرابر آسیب‌های ناشی از سم را دارد.

روغن زیتون و آب لیمو را چگونه مصرف کنیم

صبح قبل از هرچیزی، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق غذاخوری آب لیمو را در یک ظرف کوچک ترکیب کرده و فورا بنوشید. این ترکیب باید پیش از صبحانه و با معده خالی مصرف شود. سم زدایی کبد به تنهایی کافی نیست، شما باید تغیراتی هم در سبک زندگی تان ایجاد کنید. سلامت کبد با پرهیز از الکل، خوردن غذاهای تازه و اجتناب از مداوای خودسرانه تامین می‌شود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، رادیو ارتش رژیم اسرائیل یک هفته بعد از عملیات تلافی‌جویانه و تنبیهی ایران علیه این رژیم از عملکرد ضعیف سامانه های دفاعی آمریکا انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد

این رسانه متعلق به ارتش رژیم اسرائیل گزارش داد: سامانه‌های دفاعی آمریکا که علیه موشک‌های بالستیک ایران در حین حمله به اسرائیل فعال و به کار گرفته شدند، تا حد زیادی شکست خوردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ۲۵ فروردین ماه طی عملیاتی موسوم به عملیات «وعده صادق» با صدها پهپاد و موشک، اهداف نظامی و پایگاه‌های رژیم اسرائیل را در فلسطین اشغالی هدف قرار داد. علی رغم اینکه آمریکا، انگلیس، اردن و برخی کشورهای عربی و اروپایی به این رژیم در دفع این حمله آن کمک کردند، به اذعان خود صهیونیست‌ها، موشک‌های ایران به چند هدف مهم نظامی اصابت کردند.

این حمله به تلافی اقدام تروریستی رژیم اسرائیل در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به تاریخ ۱۳ فروردین بود که در اثر این حمله ساختمان این بخش از سفارت به کل تخریب شد و شماری از مستشاران نظامی و دیپلمات‌های ایران به شهادت رسیدند. ایران بعد از این حمله تأکید کرد که پاسخ به این اقدام تروریستی را برای خود محفوظ می‌داند و اسرائیل را تنبیه خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229165 برچسب‌ها آمریکا

دیگر خبرها

  • چربی شکم با چه نوشیدنی آب می‌شود؟
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • ۴ ادویه ضد آلزایمر
  • مواد غذایی که آلرژی بهاری را کاهش می‌دهند
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • آموزش آشپزی / روشی خاص برای تهیه و طبخ ماهی کبابی
  • طرز تهیه سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو
  • چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟