Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت‌الاسلام حمید رسایی امشب در گردهمایی حامیان حجت‌الاسلام رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مسجد امام حسن مجتبی(ع) بابل اظهار کرد: مردمی که در 38 سال قبل هیچ نقشی در آینده خود نداشتند با آمدن امام راحل، تعیین‌کننده سرنوشت خود شدند و ثابت کردند که ارزش‌های دینی برای آنها مهم است و در راه دین مال و جان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه آنچه جمهوری اسلامی ایران را از دیگر جمهوری‌ها متمایز می‌کند نظام مبتنی بر فرهنگ شیعه، عدالت‌محوری و زیربار ظلم نرفتن است، افزود: امام خمینی(ره) انتخاب رئیس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خبرگان، شورا اسلامی و ... را به عهده مردم گذاشت و تاکید کرد اگر به وعده خود عمل کرده و توانمند بودند و تشخیص درستی داشتند برای دوره بعدی آنها را انتخاب و گرنه رد کنید.

نماینده مردم تهران در دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت روحانی وعده 100 روزه داده است و گفته 15 روزه تحول ایجاد می‌کنیم، اما تغییری ایجاد نشد، به دنبال آن مسئله برجام را مطرح کرد اما بعد از گذشت 1.5 سال مشکل تحریم حل که نشد هیچ برجام عزتی برای ملت ایران نداشته است.

رسایی خاطرنشان کرد: اگر دولت روحانی دغدغه امنیت داشت به‌جای افزایش تجهیزات، بودجه دفاعی کشور را کاهش نمی‌داد، دولتی انتخاب کنید که با حداقل شرایط حداکثر نتیجه را بدهد.

وی ادامه داد: برای خدمت به مردم دولتی می‎خواهیم که مطالبه ماشین، پاداش و خرج نجومی نداشته باشد، کسانی که مسؤولیت را طعمه نکنند و به فکر جیب خانواده و اطرافیان خود نباشند و به مردم و کشور لطمه نزنند.

نماینده مردم تهران در دوره هشتم و دوره نهم مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دولتی که به فکر ورود مدیران خارجی باشد، دولت کم کار و پرهزینه‌ای که می‌گوید ما نمی‌توانیم، مدیرانش به فکر استخر و جکوزی هستند و حقوق نجومی می‌گیرند، وزرایی که ثروت‌های هزار میلیاردی دارند چگونه درد مستضعفان، کارگران و کشاورزان را می‌فهمند.

رسایی با اشاره به اینکه دولتی که در مبارزه با فساد زیرمجموعه خود، به جای برخورد، کار آنها را توجیه می‌کند صلاحیت ندارد، یادآور شد: در این دولت هر کسی که دلسوز نظام و مردم بود به او سخت گرفتند و آنها را برکنار کردند چون انقلابی اصیل در مقابل آنها سکوت نمی‌کند.

وی خطاب به حجت‌الاسلام رئیسی کاندیدای انتخاباتی خاطرنشان کرد: تا زمانی که در صف ولایت بوده و درد مردم داشته باشید از تو حمایت می‌کنیم، بدانید مردم ما تشنه عدالت هستند، انتظارشان از دولت استکبارستیزی، پرکاری، تلاش و رفع مشکلات است.

رسایی اظهار کرد: از رئیسی انتظار داریم به مستضعفین و محرومان توجه شود، یارانه افراد بی‌بضاعت افزوده شود، اگر حقوق کارگر معوقه می‌شود باید حقوق نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزیر و مدیرکل هم معوق شود.

رسایی با اشاره به اینکه باید در 29 اردیبهشت به این دوگانه‌سازی کاذب خاتمه دهیم، یادآور شد: دولتی می‌خواهیم که دانشمندان هسته‌ای را به سازمان آب و فاضلاب نفرستند، روز کارگر را کارگران چینی به جای کارگران کشور جشن نگیرند، دولتی که ورود کالای چینی به کشور چند برابر نشود و سفر یک روزه استانی وی هزینه بیش از یک‌میلیاردی نداشته باشد، امروز مردم ما نیاز به دولتی با قاطعیت، و مقتدر دارند که دولت رئیسی دارد.

وی اضافه کرد: این یک واقعیت است که همه دولت‌های موجود در دولت دوم ضعیف‌تر از دولت اولی بودند، رکود در دولت اول روحانی کمر مردم را شکست، در این چهار سال تحریم برداشته نشد، دولتی کم‌کار و پر هزینه بود پس اگر وارد دولت دوم خود شود اوضاع بدتر خواهد بود.

نماینده مردم تهران در دوره هشتم و دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: 29 اردیبهشت پایان حقوق نجومی، پایان ذلت در برابر استکبار، پایان استخر رفتن و سفر خارجی وزراء میلیاردی است.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ساعتی قبل، فیش‌های حقوقی اردیبهشت بازنشستگان کارگری صادر شد؛ این فیش‌ها در سامانه مربوطه قابل رویت است. 

ایلنا در گزارشی نوشت: در این فیش ها، حقوق بازنشستگان به میزان ابلاغی افزایش یافته است؛ حداقل بگیران مشمول افزایش ۳۵.۳ درصدی و مستمری بگیران سایر سطوح مشمول افزایش ۲۲ درصدی به اضافه رقم ثابت شده اند. 

گفتنی است هنوز احکام حقوقی جدید بازنشستگان کارگری صادر نشده است؛ مابه التفاوت فروردین نیز ظاهراً قرار است همراه حقوق خردادماه به حساب مستمری بگیران تامین اجتماعی واریز شود.

٢٢٣٢٢٣

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903243

دیگر خبرها

  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • پروژه‌ی «دولتی‌سازیِ دستمزد»
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان