Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، ارتش سوریه و هم‌پیمانانش برای اجرای عملیات گسترده قریب الوقوع با پشتیبانی نیروهای روس به هدف بستن مرز سوریه و عراق در برابر نفوذ تروریست های داعشی از عراق آماده می شوند. همچنین گروه های تروریست در الغاریه غربی و صیدا، اطراف روستای خربه غزاله در حومه درعا نزدیک اتوبان بین المللی دمشق درعا را گلوله باران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع نزدیک به فرماندهی عملیات سوریه گفت که آتش بس در مناطق کم خطری که در سند آستانه اعلام شد، اجرا گردیده و فقط در مواردی به طور محدود نقض شده است. وی که خواست نامش فاش نشود در گفت و گو با خبرگزاری اسپوتنیک افزود که طرفین به آتش‌بس متعهد بوده و مناطقی بسیار اندک شاهد درگیری سطحی بودند که البته نمی توان همه مشکلات را در یک روز حل کرد.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت از حمله داعش به المپیک پاریس

غربی‌ها از این می‌ترسند که المپیک پاریس به یک هدف تروریستی تبدیل شود.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از نیویورک تایمز، افسران و کارشناسان اطلاعاتی غربی پس از حمله تروریستی در تالار شهر کروکوس در حومه مسکو ابراز نگرانی کردند که هدف بعدی تروریست‌ها ممکن است بازی‌های المپیک 2024 پاریس (فرانسه) باشد.

یک مقام ارشد اطلاعاتی غربی در این مورد گفته است: نگران بازی‌های المپیک پاریس هستم. آنها می‌توانند به هدف اصلی تروریست‌ها تبدیل شوند. عوامل متعددی وجود دارد که می‌تواند تروریست‌ها را به حمله در بازی‌های المپیک تابستانی وادار کند.

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست 2024 (5 تا 21 مرداد 1403) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه
  • مسئول انتقال تروریست‌ها میان عراق و سوریه کشته شد
  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو
  • هلاکت ۴ تروریست در عملیات ارتش پاکستان
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟
  • فرمانده ارشد ارتش: تلاش‌ پدافند هوایی موجب امنیت پایدار و مصون ماندن ایران در برابر نفوذ شده است
  • وحشت از حمله داعش به المپیک پاریس