Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:16:41 GMT

شب شعر معلم در دشتستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۰۷۷۶۸

شب شعر معلم در دشتستان برگزار شد

بوشهر - به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، شب شعر استانی معلم با حضور شاعران مطرح فرهنگی استان بوشهر، در سالن اجتماعات پژوهش‌سرای متقین برازجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در این مراسم با تبریک اعیاد ماه شعبان و هفته بزرگداشت مقام معلم، استاد شهید مطهری را اسوه و الگوی همه معلمان جامعه دانست و اظهار امیدواری کرد: همه اقشار جامعه آثار ارزشمندی را که شهید مطهری از خود به جای گذاشته سرلوحه کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر کرمی افزود: بزرگداشت مقام معلم یک ضرورت برای جامعه است، چرا که معلمان در طول سالیان متمادی با آن که از جایگاه و شرایط زندگی مناسبی برخوردار نبوده اند، اما تمام توان خود را به کارگرفته و نیروهای مورد نیاز جامعه و سرمایه های اجتماعی را به خوبی تربیت کرده اند.

مراسم شب شعر استانی معلم با اجرای زیبای و شعر خوانی تعدادی از شاعران فرهنگی از سراسر استان با اجرای برنامه های متنوع به پایان رسید.

در این مراسم شاعرانی همچون مجید عابدی، حسین دارند، حیدر منصوری، قاسم درویشی، مجید اجرایی، اردشیر حسین آبادی، زهرا فولادی، ابراهیمی، ثابت، صاحبه نادرپور، اشرف ماندگار نسب، کورش خواجوی، رضا معتمد و مصطفی شاهین حضور داشتند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال فراخوان طرح معلم ماندگار در سطح استان صورت پذیرفت و از مردم استان خواسته شد تا معلم‌های ماندگار در زندگی خود را معرفی کنند.
مولوی افزود: مردم محوری از خصوصیات این طرح است و در اختتامیه این طرح ۱۰ معلم برتر استانی از بین چهار هزار معلم معرفی شده به این فراخوان معرفی و تجلیل می‌شوند.
او ادامه داد: اگر چه مراسم‌های روز معلم هر سال رنگ و بوی مردمی دارد و با همت اولیاء و دانش آموزان برگزار می‌شود، اما امسال هم در ۱۵ منطقه استان مراسم روز معلم برگزار و در مرکز استان نیز مراسم استانی تقدیر از معلمان نمونه برگزار خواهد شد.
۱۷ هزار معلم در بیش از دو هزار واحد آموزشی استان مرکزی تدریس می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد