Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخاباتی مصطفی میرسلیم گفت:مردم حق دارند در جریان اموال و دارایی‌های شخصی نامزد‌های انتخابات قرار گیرند. به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ محمدعلی امانی رئیس ستاد انتخاباتی مصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره ضرورت شفاف شدن اموال و دارایی‌های کاندیداها و وابستگان نزدیکان آنها پیش از انتخابات برای افکار عمومی اظهار داشت: وقتی مهندس میرسلیم به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری تایید صلاحیت شدند، با انتشار فیش حقوقی‌شان در رسانه‌ها این مسئله را برای افکار عمومی شفاف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاع رسانی از سوی این نامزد دو هفته قبل صورت گرفت و معتقدیم وضعیت مالی کاندیداها باید برای مردم روشن شود.

وی افزود: اعلام دارایی مسئولان به قوه قضائیه یک قانون است و در این خصوص نمی‌توان اظهاری داشت، زیرا قانون باید انجام شود.
رئیس ستاد انتخاباتی مصطفی میرسلیم یادآور شد: معتقدیم افرادی که نامزد ریاست جمهوری می‌شوند باید همه اموال و دارایی‌هایشان به صورت شفاف به مردم اعلام شود تا مردم بتوانند انتخاب دقیق و درستی داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: هر گونه اطلاعاتی درباره اموال و دارایی‌های کسانی که در معرض انتخاب مردم قرار دارند به انتخاب بهتر مردم کمک می‌کند. لذا ما در ستاد اقای میرسلیم قبل از اینکه هیاهوی تبلیغاتی داشته باشیم، به صورت صادقانه این موضوع را با مردم در میان گذاشتیم و معتقدیم مردم حق دارند و باید در جریان اموال افرادی که می‌خواهند نامزد ریاست جمهوری باشند، قرار گیرند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس

این برنامه ها‌ی تلویزیونی شامل برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغی و پاسخ به ۱۶ سوال از برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی و حمایتی است.

روز یک شنبه هم برنامه مناظره این دو نامزد انتخابات در قالب پاسخ به ۸ رویکرد مختلف در قالب ۳ برنامه یک ساعتی تهیه می‌شود.

این برنامه‌های تولید شده قرار است از روز پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت از شبکه استانی هر روز چند نوبت پخش شود.

انتخابات میان دوره‌ای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه استان همدان و در شهرستان ملایر «حسین احمدی» و «احمد آریائی‌نژاد» با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه به عنوان منتخب اول حوزه انتخابیه معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • مدودف از پاسخ مسکو به مصادره اموال روسیه از سوی واشنگتن گفت
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد