Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@15:38:20 GMT

خالکوبی عجیب بازیگر زن جوان! +عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۰۸۶۰۲

خالکوبی عجیب بازیگر زن جوان! +عکس

الهام پاوه نژاد بازیگر 45 ساله کشورمان با انتشار عکس جدیدی از خودش که نشان می داد برروی دستش خالکوبی کرده است, صفحه شخصی اش را بروز کرد. پارس نیوز: الهام پاوه نژاد بازیگر 45 ساله کشورمان با انتشار عکس جدیدی از خودش که نشان می داد برروی دستش خالکوبی کرده است, صفحه شخصی اش را بروز کرد.الهام پاوه نژاد نوشت:
عکس مربوط به یکی از این شبهای بعد از اجرا در یکی از خاطره سازترین کافه های این دوره از زندگیم با فضای آرام بخش و دوست داشتنیش (کافه طهرون/ خیابان ویلا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیابان خسرو. کاشی٣٩).....

روزتون خوش

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۵ کولبر مصدوم بر اثر سقوط در ارتفاعات مرزی پاوه

مسعود قلعه‌سفیدی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه با اشاره به سقوط پنج کولبر از ارتفاعات ژالانه (بین سروآباد، پاوه و نوسود)، گفت : صبح امروز ساعت ۷:۱۰، طی اعلام تلفنی با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر سقوط ۵ کولبر در ارتفاعات مرزی پاوه، بلافاصله اورژانس هوایی و آمبولانس‌ها به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: از آنجا که سقوط چهار نفر از کولبر‌ها در مسیری کوهستانی و صعب‌العبور بود، ابتدا تیم‌های هلال احمر با دسترسی به مصدومین و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، آنها را به اورژانس تحویل دادند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه تصریح کرد: سه نفر از مصدومین توسط عوامل اورژانس حاضر در منطقه به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل و ۲ مصدوم دیگر با توجه به وخیم بودن وضعیت توسط بالگرد به مرکز درمانی شهر کرمانشاه منتقل شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • انتقال ۵ کولبر مصدوم بر اثر سقوط در ارتفاعات مرزی پاوه
  • آخرین خبر از وضعیت ۵ کولبر سقوط کرده در کوه «ژالانه» پاوه
  • سقوط ۴ نفر از کوه «ژالانه» پاوه
  • اجراهای متفاوت یک خواننده که وایرال شد
  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد در بیمارستان
  • ◄ بده و بستان عجیب بین دو کامیون ساز بزرگ و باسابقه ایران!
  • (ویدئو) حرکات منشوری و عجیب حامد اهنگی مقابل زن بازیگر
  • تصمیم عجیب اینتر قبل از حضور طارمی
  • (ویدئو) خاطره عجیب آقای بازیگر: به یک نفر سیلی زدم، سال بعد کاندیدای سیمرغ شد!
  • (تصاویر) جشنواره خالکوبی جادویی