Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@23:44:19 GMT

این معجون طبیعی از سفید شدن موهای تان جلوگیری می کند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۰۸۹۹۶

این معجون طبیعی از سفید شدن موهای تان جلوگیری می کند

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، اگر هنگام شانه کردن موهایتان ناگهان یک یا چند تار موی سفید مشاهده کردید، نگران نشوید؛ فقط کافی است که معجون زیر را با استفاده از مواد ساده و قابل دسترس برای مقابله با سفیدی زودهنگام موهای خود تهیه کنید.

مواد لازم

لیموترش
روغن نارگیل

طرز تهیه

سه قاشق مرباخوری آب لیمو را با پنج قاشق غذاخوری روغن نارگیل در یک ظرف به خوبی مخلوط کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایه را روی موهای خود بمالید و با نرمی موها و پوست سرتان را ماساژ دهید. بعد از ماساژ دادن، پوست و موی سر را به مدت یک ساعت به حال خود بگذارید. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از گذشت یک ساعت، موهای خود را با شامپو بشویید. هفته ای یک بار این کار را انجام دهید و نتیجه اعجاب آور آن را ببینید.

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند

ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران از انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در شهرستان گلبهار خبر داد.

حمید رضا شرف خانی امروز، ۸ اردیبهشت در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: با رصد و پایش عوامل یگان حفاظت و با دستور قاطع دادستان شهرستان گلبهار در همکاری با عوامل انتظامی کلانتری گلمکان، یک باب کوره غیر مجاز تهیه زغال و بیش از ۱۵ تن مقطوعات چوبی از گونه‌های ممنوعه گز و تاغ که به شکل ماهرانه‌ای از شهرستان‌های جنوبی استان قطع و به گلبهار حمل می‌شد شناسایی و توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه غیرمجاز احداث شده در یکی از روستاهای تابعه شهر گلمکان شهرستان گلبهار پس از شناسایی و اطمینان از وجود محموله قاچاق با دستور قضایی دادستان گلبهار توسط ضابطین بازگشایی و میزان ۱۵ تن مقطوعات چوبی جنگلی و یک باب کوره غیر مجاز توقیف شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران بیان کرد: در همین رابطه چهار نفر از اتباع بیگانه مرتبط با این باند بازداشت و تحویل عوامل انتظامی گردیدند. 

شرف خوانی اظهار کرد: گونه جنگلی گز و تاغ با هدف تثبیت شن و جلوگیری از گسترش بیابان و تهدید سکونتگاه‌های شهری و روستایی در قالب پروژه‌های بیولوژیک بیابان‌زدایی با صرف هزینه‌های سنگین و تلاش‌های شبانه‌روزی در مناطق کویری خراسان رضوی توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کشت و نگهداری می‌گردد که با بی‌رحمی تمام و برای انتفاع غیر شرعی و غیر مجاز توسط افراد و باندهای قاچاق چوب آلات مورد تجاوز و قطع قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • این سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو را از دست ندهید
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند
  • راز نگه‌داشتن گل طبیعی به مدت طولانی را می‌دانید؟
  • آیا کندن موی سفید باعث زیاد شدن آن میشود؟
  • به صدا درآمدن زنگ خطر انقراض ۵۰ گونه گیاه دارویی وخوراکی درآذربایجان غربی
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه