Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز |

رییس‌کل بیمه مرکزی بابیان پرداخت سریع خسارت دیدگان پلاسکو و قطار دامغان، اعلام کرد، جانباختگان حادثه معدن یورت گلستان تحت پوشش بیمه مسئولیت بودند و خسارت آنها پرداخت خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، عبدالناصر همتی رئیس کل بیمه مرکزی تأکید کرد با توجه به پوشش بیمه مسئولیت معدن یورت گلستان توسط شرکت سهامی بیمه آسیا در حد ۲۱۰ میلیون تومان برای هر نفر، شرکت مذکور مبلغ خسارت را به بازماندگان جانباختگان حادثه در اسرع وقت پس از طی مراحل قانونی پرداخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی در مورد بیمه شهدای آتش‎نشان حادثه پلاسکو نیز تأکید کرد: خوشبختانه فرآیند تعیین انحصار وراثت به نتیجه رسیده و امروز خسارت مربوط به بیمه عمر و حادثه آتش‎نشانان برای هر نفر ۲۲۳ میلیون تومان توسط شرکت بیمه کارآفرین پرداخت شد و تا پایان هفته دیه مربوط به بیمه مسئولیت آنها نیز در حد ۱۹۰ میلیون تومان برای هر نفر به بازماندگانشان پرداخت خواهد شد.

رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا. ایران در پاسخ به سئوالی در مورد پرداخت خسارت جانباختگان قطار دامغان نیز گفت:شرکت بیمه پارسیان خسارت بیمه مسئولیت ۲۰ نفر از جانباختگان را پرداخت کرده است و به تدریج بقیه را نیز با تکمیل پرونده آنها پرداخت می‎کند.

همتی تأکید کرد علی‎رغم زمان‎بر بودن پروسه تعیین ورّاث و فرایند تعیین تکلیف و پرداخت خسارت این نوع بیمه‎نامه‎ها که از نوع مسئولیت است، مسئولین شرکت‎های بیمه تلاش می‎کنند در حداقل زمان ممکن تعهدات خود را ایفا نمایند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم

در پی انفجار چاه فاضلاب در شهرک پرواز تبریز ۴ نفر مصدوم شدند و به تعدادی خودرو خسارت وارد شد. موسی علیپور، شهردار منطقه ۲ تبریز یکشنبه شب با حضور در محل حادثه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ساعت ۱۸:۳۰ در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب، به دلیل وجود گازهای ناشی از فاضلاب و تماس آنها با آتش، انفجاری رخ داد. وی افزود: در این حادثه چهار نفر مصدوم شده و به تعدادی از خودوهای پارک شده در حوالی محل حادثه، خسارت وارد شد. وی اظهار کرد: این چاه فاضلاب محل تخلیه فاضلاب اماکن تجاری کوی پرواز بوده که متاسفانه به فاضلاب شهری وصل نشده بود و ربطی به چاه‌های جذبی شهرداری ندارد./چندثانیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم بدون خسارت جانی
  • تصادفات نیازمند کروکی/ آنچه رانندگان باید بدانند
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم