Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری رئیسی در خصوص مسکن مهر گفت: مردم در پروژه مسکن مهر سرگردان شده اند. حق مردم نیست که سه سال چشم انتظار تحویل مسکن مهرشان باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سید ابراهیم رئیسی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شامگاه روز گذشته در مصلی بیت المقدس اراک در جمع مردم استان مرکزی گفت: ما خود را همواره مدیون امام خمینی فرزند خطه استان مرکزی می دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بنا داریم درها را برای جوانان در مدیریت عالی کشور بگشاییم، ادامه داد: باید مردم را باور داشت. امام(ره) به ما آموخت باید مردم باور بود و جوانان را باور داشت.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: یقین داشته باشید که هر اقدامی بخواهد انجام شود جوانان بیشترین کمک را به ما خواهند کرد.

رئیسی اظهار کرد: بسیاری از گره ها به دست مردم باز خواهد شد و این باور امام و رهبری بود. اگر مسئولان ملت را باور نکنند ممکن است چشمشان به گره گشایی بیگانگان باشد اما اگر چشمش را باز کند حتما به مردم نگاه ویژه ای خواهد کرد.

وی توضیح داد: تمام خدماتی که از ابتدای انقلاب توسط دولت ها انجام شده را ارج می نهیم. افتخارات زیادی توسط رزمندگان خلق شده و امروز بدون حضور ایران هیچ توافق بین المللی انجام نمی شود.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به وضعیت اقتصادی ایران گفت: امروز نه تنها جوان تحصیل کرده و جویای کار بیکار است بلکه فردی که قبلا دارای کار بوده الان بیکار شده است. گزارشات نشان می دهد کارگاه های صنعتی یکی یکی تعطیل می شوند. تا کی باید این وضعیت را تحمل کرد؟

رئیسی ادامه داد: آیا نقدینگی در کشور کم است؟ اگر نیمی از نقدینگی تولید شده در این دولت هزینه ایجاد بیکاری و رفع فقر می شد این همه بیکار نداشتیم.

وی با بیان اینکه دوران حرف به سر آمده و امروز نوبت اقدام و عمل است تصریح کرد: باید وضعیت آلودگی هوا در کشور پایان پیدا کند. آقایان نظرشان این است که راه حلی نیست اما ما فکر می کنیم که باید معضل آلودگی هوا در اراک و سایر استان ها به سرعت حل شود.

لزوم نگاه ویژه تر به افراد کم تر برخوردار

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه می توان کارگاه های تعطیل شده و کارخانه ها را به مدار تولید برگرداند، توضیح داد: این وضعیت برای افرادی که با حقوق کارگری زندگی می کنند قابل قبول نیست. با نگاه و اقدام انقلابی می توان هر سال بیست و پنج درصد از کارخانه ها و کارگاه های تولیدی را به مدار برگرداند.

رئیسی اعلام کرد: برنامه ما بازگرداندن چرخ های تولید به کارخانه ها و کارگاه های تعطیل شده است. درآمد بعضی از افراد فقط یارانه چهل و پنج هزار تومانی است و این تقریبا هیچ است. آیا دولت در قبال مردم وظیفه دارد؟ وضعیت و شرایط در مورد فقر مطلق نگران کننده است و ما نمی توانیم به عنوان دولت بی تفاوت باشیم. باید در مورد افراد کم تر برخوردار نگاه ویژه ای وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: امروز مشکل ما کمبود منابع و نقدینگی نیست و کشور ثروتمندی هستیم اما مشکل امروز ضعف مدیریت اجرایی و اقتصادی کشور است.

ساماندهی حاشیه شهرها اجتناب ناپذیر است

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مساله حاشیه نشینی شهرها نیز اشاره ای کرد و گفت: این موضوع باید مشخص و مساله تثبیت مالکیت آنها باید ساماندهی شود، ساماندهی حاشیه شهرها اجتناب ناپذیر است.

رئیسی با اشاره به اینکهمی‌توان بحران بیکاری را از کشور دور کرد، گفت: تغییر شرایط اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی با توجه به منابع و قانون، ممکن است.

وی یادآور شد: برخی که می‌گویند نمی‌شود بگذارند کسی که می‌تواند کارها را انجام دهد.

حق مردم نیست که سه سال چشم انتظار تحویل مسکن مهرشان باشند!

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از وضعیت معیشتی فرهنگیان، افزود:وظیفه الهی ما این است که مشکل فرهنگیان حل شود. یک فرهنگی که الان می خواهد وام بگیرد نمی تواند از صندوق خود وام بگیرد، باید امروز از فرهنگیان مظلوم حمایت کرد.

رئیسی در خصوص مسکن مهر نیز گفت: مردم در پروژه مسکن مهر سرگردان شده اند. حق مردم نیست که سه سال چشم انتظار تحویل مسکن مهرشان باشند!

آلودگی هوا به عنوان یکی از رنج های مردم اراک باید به صورت جدی پایان پیدا کند

وی تاکید کرد: اگر معتقدیم که آلودگی هوا برای مردم ضرر دارد اطاله حل این معضل قابل قبول نیست. آلودگی هوا یکی از رنج های مردم اراک است و ما معتقدیم باید به صورت جدی این موضوع پایان پیدا کند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص مسئله آلودگی گفت: محیط زیست مردم در معرض تهدید است؛ آیا درآمد کارخانه مهم تر است یا جان مردم؟ باید فیلترهای کارآمد در مقابل آلایندگی کارخانه ها تعبیه کرد.

مهم تر از مساله نوع حجاب، مساله عفاف است

رئیسی اظهار کرد: بر اساس قانون حجاب و عفاف شرعی رعایت شود؛ اما اینکه آیا پوشش حتما چادر باشد نه در قانون آمده نه در عرف. مهم تر از مساله نوع حجاب، مساله عفاف است. ریشه اخلاقی بسیاری از اصول اخلاقی ما حیاست که مربوط به کل جامعه است.

وی ادامه داد: طرح شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره عفاف و حجاب باید به جای وزارت کشور به وزارت ارشاد منتقل شود چون یک مساله فرهنگی است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما معتقد به دریافت مالیات بر طبق قانون هستیم ولی آیا باید به افراد خوش حساب فشار آورد یا افراد بد حساب؟ چه کسانی می خواهند شفافیت نباشد و محرمانگی در کشور حکم فرما شود؟

رئیسی در خصوص برجام نیز گفت: امروز برجام سندی است که اشکالات عدیده ای دارد که دولت ها باید به آن متعهد باشند.ما در برجام پیش پرداخت هایی داشتیم ولی نتوانستند تضمین های لازم را از طرف مقابل بگیرند که باید چک برجام را نقد کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۱۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس

این برنامه ها‌ی تلویزیونی شامل برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغی و پاسخ به ۱۶ سوال از برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی و حمایتی است.

روز یک شنبه هم برنامه مناظره این دو نامزد انتخابات در قالب پاسخ به ۸ رویکرد مختلف در قالب ۳ برنامه یک ساعتی تهیه می‌شود.

این برنامه‌های تولید شده قرار است از روز پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت از شبکه استانی هر روز چند نوبت پخش شود.

انتخابات میان دوره‌ای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه استان همدان و در شهرستان ملایر «حسین احمدی» و «احمد آریائی‌نژاد» با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه به عنوان منتخب اول حوزه انتخابیه معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس