Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-04@10:08:53 GMT

کنایه های معنادار بعضی نامزدها به رقیب در روزی که گذشت

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۱۰۹۴۱

کنایه های معنادار بعضی نامزدها به رقیب در روزی که گذشت

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، دوازده روز به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مانده است و نامزدها برنامه های خود را به همراه وعده های انتخاباتی ارائه می کنند.

جهانگیری تغییر فضا را در مناظره سوم به حامیانش وعده می دهد. حسن روحانی هم دیروز به جمع معلمان رفت و از کسانی که به گفته او می خواهند وضعیت معلمان را سیاه نشان بدهند انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز فیلم تبلیغاتی وی نیز از شبکه یک پخش شد؛ درحالی که بعدا برخی سایت ها نوشتند که این فیلم سانسور شده است.

ابراهیم رئیسی هم روز گذشته 2 برنامه داشت، در جمع علمای اهل سنت سخنرانی کرد و پس از آن به قم سفر کرد.

مصطفی هاشمی طبا هم روز گذشته از تداوم دولت روحانی حمایت کرد.

مصطفی میرسلیم هم در جمع دانشجویان دانشگاه امیرکبیر سخنرانی کرد و در نهایت قالیباف نیز درباره یکسان سازی حقوق بازنشستگان به آنان تعهد داد و گفت: به این قشر زحمتکش اطمینان می دهیم که هیچ موقع نگران یخچال هایشان نباشند.



جهانگیری: کار جهادی به معنای این است که منابع کشور هدر داده نشود

اسحاق جهانگیری هم با انتشار دو توئیت در صفحه توئیتر خود نوشت: هنوز در نیمه راه هستیم. خواهید دید که کدام فکر و جریان، برنامه و حرف برای گفتن دارد،‌حوصله کنید تا انتخابات فرصت باقی است. حوصله کنید. تغییر فضا را در مناظره سوم خواهید دید. تا انتخابات فرصت باقی است.

اسحاق جهانگیری همچنین در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم هر کسی که در این انتخابات پیروز شد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که می‌تواند اقتصاد ایران را به نقطه مطلوبی برساند به خوبی اجرا کند.

جهانگیری افزود: کار جهادی به معنای انجام کار دقیق است همچنین کار جهادی به معنای این است که منابع کشور هدر داده نشود و از حداقل منابع، حداکثر بازدهی گرفته شود. آنهایی که کار را با قیمت بالا و گران انجام می‌دهند و مجموعه‌ای را که در اختیار دارند گران مدیریت می‌کنند بیخود ادعای کار جهادی می‌کنند.

جهانگیری در برنامه رادیو ورزش نیز گفت: همچنین با یک جمعیت فارغ‌التحصیل روبه رو هستیم که مطالبه کار دارند بنابراین باید طرح‌های دقیق‌تری برای اقتصاد کشور طراحی کرد. آن طرح‌ها مطالعه شده و ما هم در زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانیم کار جدی‌تری انجام دهیم تا فارغ‌التحصیلان بیشتری در این شرکت‌ها مشغول به کار شوند. این شرکت‌ها در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، ورزشی و غیره فعالیت دارند و می‌توانند نقش مهمی در ایجاد اشتغال جوانان داشته باشند.


رئیسی: دولت مستقر نباید رقیب هراسی کند

سید ابراهیم رئیسی که به منظور ضبط برنامه‌های تبلیغاتی در سازمان صدای رسانه ملی حاضر شده بود، با بیان اینکه دولت مستقر نباید رقیب هراسی کند، اظهار داشت: برخی نسبت به برنامه های ما اظهار تردید می‌کنند. معتقدیم قضاوت با مردم است و باید پرسید مردم عملی شدن شعار های این دولت را دیده اند؟! باید از بازار و دانشگاه تحقق وعده‌های دولت را پرسید و دولت نمی‌تواند با سخنرانی و حرف زدن پشت تریبون شعارهایش را محقق کند و اصلا نباید رقیب هراسی کرد.

وی در ادامه گفت: اینکه دولت مدام می‌گوید اگر دیگران بیایند چه اتفاقی می‌افتد اصلا صحیح نیست؛ اگر ما بر سر کار بیاییم اصلا با غارتگر بیت المال سر سازش نداریم و اجازه نمی‌دهیم اموال کشور چپاول شود.

رئیسی همچنین روز گذشته در اجتماع سراسری علمای اهل سنت که در تالار آدینه تهران برگزار شد و همچنین در جمع اساتید و فضلای حوزه علمیه در محل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سخنرانی کرد.

وی طی سخنانش با بیان این که مشکلات داخلی ما در حال خدشه واردکردن به قدرت بین المللی ماست، گفت: شرایط اقتصادی مردم در وضعیت سختی قرار دارد.

وی افزود: دولت باید عزت و کرامت مردم را حفظ کند و بیش از همه اهل کار باشد نه اینکه خودش تاجر باشد و در بخش خصوصی فعالیت کند.

این نامزد انتخابات با اشاره به اینکه دوباره باید یک جریان انقلابی سازندگی را در شهر و روستا کلید بزنیم، گفت: آقایان در ایجاد شغل و رفع بیکاری در کشور تشکیک نکنند.


هاشمی طبا : موافق تداوم دولت روحانی هستم

مصطفی هاشمی طبا در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا شما برنامه کاری خود را در بخش های مختلف، منتشر خواهید کرد تا در اختیار عموم قرار گیرد و مردم تا قبل از روز انتخابات، آن را مطالعه کنند، گفت: آنچه که برای کشور مورد نیاز و ضروری است و آنچه که می تواند آینده کشور را تضمین کند گفتم و البته برنامه هایی همچون مصاحبه های مطبوعاتی نیز کم و بیش هست که امیدوارم مورد توجه قرار گیرد.

هاشمی طبا گفت: اصول برنامه و آنچه که باید در برنامه ششم توسعه تغییر اساسی کند طی یک بیانیه اعلام کرده ام و بقیه آن را به صورت مشخص اعلام خواهم کرد و در دسترس همه قرار می دهم.

هاشمی طبا همچنین در گفت و گو با خبر آنلاین گفت: دغدغه من حفظ زیستگاه ایران است. اینکه فقط شعار بهبود «معیشت مردم» را بدهیم، کاملا شعار انحرافی و ضدانقلابی است.

من هم اعلام می کنم ظرف یک ماه یک میلیون شغل ایجاد می کنم!

وی همچنین در واکنش به وعده یکی از نامزدها درباره ایجاد شغل نیز گفت: باور ما از ایجاد شغل باید متناسب با واقعیت باشد. یعنی الان همه می گویند ما شغل ایجاد می کنیم مثلا یکی از کاندیداها گفته بود من ظرف 4 سال 5 میلیون شغل ایجاد می کنم، من هم اعلام می کنم ظرف یک ماه یک میلیون شغل ایجاد می کنم!

هاشمی طبا همچنین قالیباف را جدی ترین رقیب خود معرفی کرد و در عین حال تصریح کرد: همان طور که گفتم موافق تداوم دولت آقای روحانی هستم.

قالیباف: یکسان سازی حقوق بازنشستگان را انجام می دهیم

محمد باقر قالیباف در گفت و گو با صداوسیما در پاسخ به سوالی درباره بازنشستگان گفت: چون بنده با بازنشستگان شهرداری خیلی ارتباط دارم وقتی پای درد دل آنها می نشینم و حرف بازنشستگان را گوش می کنم می بینم این افراد همه عمر خود را گذاشتند و تلاش کردند اما همچنان با مشکلات فراوانی روبه رو هستند.

وی افزود: همیشه دیده ایم که بناست یکسان سازی حقوق بازنشستگان انجام شود و اگر هم مصوبه ای تصویب می شود می گویند اول سال بخشنامه آن را داریم تهیه می کنیم، تا بخشنامه آن را تهیه کنند، سه چهار ماه می گذرد، تا واریزی را شروع کنند به نیمه دوم سال می رسد ودر نهایت می گویند معوقاتش را می ریزیم و بقیه اش بماند برای سال بعد.

قالیباف تأکید کرد: ما مصمم هستیم در دولت مردم و به این قشر زحمتکش اطمینان می دهیم که هیچ موقع نگران یخچال هایشان نباشند و یکسان سازی حقوق را انجام می دهیم.


میرسلیم: دولت نتوانست با فساد برخورد کند؛ زیرا هیچ چاقویی دسته خودش را نمی بُرد

به گزارش فارس و مهر، سید مصطفی میرسلیم نیز در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: یکی از مسائل کشور مدیریت دولتی است که قابلیت رقابت نداریم و کیفیت پیشرفت نمی‌کند و بهره‌وری ضعیف است.

وی با بیان اینکه فرصت را باید غنیمت بشماریم، گفت: دولت نتوانست با فساد برخورد کند؛ زیرا هیچ چاقویی دسته خودش را نمی بُرد. میرسلیم در ادامه سخنانش به بحث خصوصی سازی شرکت های دولتی اشاره کرد و گفت: بر اساس آمار و اطلاعات موجود تنها بین پنج تا ده درصد خصوصی سازی ها درست صورت گرفته و بقیه آنها در دست افراد وابسته به دولت است که نمونه آن حقوق های نجومی است.

وی همچنین تأکید کرد: من برای اداره کشور برنامه دارم و برای انصراف دادن نیامده‌ام.

میرسلیم در پاسخ به این سوال که چرا به مطبوعات گفتید «بیشعور» گفت: من 4 سال وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بودم؛‌ مبانی اعتقادی و حقوق مردم و وطن باید حفظ شود. فرهنگ کشور باید در جهت اعتلای رشد مردم باشد.

روحانی: عده ای می خواهند وضعیت معلمان را سیاه نشان بدهند

به گزارش ایلنا، حسن روحانی هم در همایش روز معلم، تولید و اقتصاد دانش بنیان گفت: تردیدی نیست در این که اگر پیشرفتی در کشور هست و تولیدی وجود دارد و افتخاراتی نصیب ملت شده، در سایه زحمات معلمان شریف ماست.

وی افزود: راه تعالی ما این است که بازار منطقه و بازار دنیا را تصاحب کنیم. شعارها ما را به جایی نمی‌رساند. سال‌های قبل خیلی شعار شنیدیم آنچه مهم است این است که در مقام عمل قدم‌های مهمی را برداریم. برای خودم بسیار تاثر انگیز است که عده‌ای می‌خواهند از وضعیت معلمان، جامعه را سیاه نشان بدهند.

روحانی با بیان اینکه فکر نمی‌کنم به بخشی سر بزنید که آن بخش‌ بی مشکل باشد، اظهار کرد: این مختص به ایران نیست. حتما معلمان ما نیز مشکلات شخصی دارند. اگر من دنبال رای هستم چرا از زندگی معلمان دنبال نردبانی برای کسب رای باشم.

نمی‌شود گفت چرا حقوق معلم کم است ولی هزینه جاری بالاست. هزینه جاری چیست؟ برخی فکر می کنند هزینه جاری یعنی زرق و برق ادارات. شما می‌دانید هزینه اداری هزینه حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران و کمک گیرندگان بهزیستی و کمیته امداد است.

هزینه دوم بزرگ ما هزینه آموزش و پرورش و بهداشت و درمان است. وی ادامه داد: اگر ما می‌گوییم هزینه کم شود یعنی حقوق معلمان، بودجه آموزش و پرورش و بهداشت کم شود. می‌گویند برای بخش دفاع هزینه افزایش یابد و برای معلمان حقوقشان بیشتر شود. این تناقضات برای ما عجیب است. باید درآمد کشور افزایش یابد.وقتی می گویند هزینه دولت باید کم شود یعنی حقوق معلمان باید کاهش یابد .

خراسان

202

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۱۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش سایت آمریکایی از رقیب‌ ایرانی لی در استانبول

سایت آمریکایی نایب‌قهرمان سال ۲۰۲۱ جهان را رقیب احتمالی اسپنسر لی در راه کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ در آخرین مسابقه گزینشی عنوان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت آمریکایی فلورستلینگ (flowrestling)، با بازنشر فیلم کشتی‌های علیرضا سرلک در مسابقات جهانی نروژ، او را حریف احتمالی اسپنسر لی در آخرین مسابقه گزینشی المپیک عنوان کرد.

اسپنسر لی به تازگی در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا و دردو مبارزه موفق به شکست توماس گیلمان شد و دوبنده تیم ملی کشورش را از آن خود کرد. آمریکایی‌ها در دو مسابقه گزینشی قبلی در بلگراد و مکزیک (مسابقات قهرمانی جهان و گزینشی پان‌آمریکن) نتوانستند در دو وزن 57 و 65 کیلوگرم سهمیه بگیرند و حالا اسپنسر لی و زین رترفورد که در انتخابی اخیر آمریکایی‌ها در این دو وزن اول شده‌اند، در فاصله‌ای نسبتا کوتاه با انتخابی داخلی‌شان، ابتدا باید برای تیم ملی کشورشان در مسابقات گزینشی جهانی سهمیه گرفته و پس از آن راهی المپیک شوند.

تیم ملی آمریکا تاکنون در 4 وزن 74، 86، 97 و 125 کیلوگرم با کایل دِیک، دیوید تیلور، کایل اسنایدر و پاریس میسون سهمیه المپیک گرفته که هر چهار نفر نیز در مسابقات جهانی 2023 بلگراد موفق به کسب سهمیه شدند. این تیم عملکرد قابل قبولی در مسابقات گزینشی قاره‌ای (گزینشی پان‌آمریکن) نداشت و با دو ملی‌پوش قبلی خود نتوانست سهمیه المپیک بگیرد.

تیم ملی ایران اما یک گام از آمریکایی‌ها پیش بوده و تا امروز در 5 وزن 65، 74، 86، 97 و 125 کیلوگرم با رحمان عموزاد، یونس امامی، حسن یزدانی، امیرعلی آذرپیرا و امیرحسین زارع سهمیه المپیک گرفته است و تنها در وزن 57 کیلوگرم در استانبول نماینده خواهد داشت.

میلاد والی‌زاده و احمد جوان دو ملی‌پوشی بودند که پیش از این در این وزن مسابقات جهانی و گزینشی آسیایی روی تشک رفته و با ناکامی و بدون کسب سهمیه، مسابقات را به پایان رساندند تا حالا نوبت به علیرضا سرلک برسد که آخرین میدان گزینشی شانس خود برای رسیدن به سهمیه امتحان کند.

سایت آمریکایی، سرلک را نایب‌قهرمان سال 2021 جهان عنوان کرده که قطعا اسپنسر لی باید بداند کار آسانی مقابلش نخواهد داشت. سرلک، این کشتی‌گیر لرستانی در نروژ ملی‌پوش وزن اول ایران شد که بعد از شکست 11 بر صفر جوزپه ویلارو از اکوادور، 7 بر 6 آریان تسیوترین از بلاروس، 7 بر 4 سلیمان آتلی دارنده مدال نقره جهان از ترکیه، در فینال 5 بر 3 مقابل توماس گیلمان دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان از آمریکا مغلوب و صاحب مدال نقره شد.

اسپنسر لی با شکست توماس گیلمان در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا، به دوبنده وزن اول این تیم رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • کنایه سنگین و معنادار آذری جهرمی به مقدار چاپ پول در دولت رئیسی + عکس
  • (عکس) شعر معنادار علیرضا بیرانوند برای زنان
  • کنایه روحانی به رئیسی: گفتند اینها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم
  • گزارش سایت آمریکایی از رقیب‌ ایرانی لی در استانبول