Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@23:44:10 GMT

هشدار به مسئولان دولتی نسبت به تبلیغ انتخاباتی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۱۱۴۳۵

هشدار به مسئولان دولتی نسبت به تبلیغ انتخاباتی

اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهمئی با موضوع اخلاق در انتخابات و حضوراعضای شوراها وکلیه دست اندرکاران انتخابات درشهر لیکک برگزارشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری آوای ماغر،اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهمئی باحضوراعضای شوراها وکلیه دست اندرکاران انتخابات در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد در شهر لیکک برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی درابتدا با تبریک، ازحضوراعضای شورای فرهنگ عمومی تقدیر کرد.

امین درخشان افزود:درسال گذشته مصوبات خوبی از طرف شورای فرهنگ عمومی درشهرستان اجراشدکه تاثیرخوبی درمسائل فرهنگی داشت.

دبیرشورای فرهگ عمومی بهمئی باتبریک سال اقتصادمقاومتی،تولیدواشتغال گفت: برای پیشبرد همه مسائل جامعه، به خصوص مسئله اقتصادمقاومتی وتولید نیازبه پیوست فرهنگی وپرداختن فرهنگی وهنری به شعارسال داریم تا در راستای تحقق آن موفقیتی حاصل شود.

درخشان با اشاره به درپیش بودن دو انتخابات مهم درکشور، افزود:مسلم است که وجودانتخابات به عنوان نمادمردم سالاری دینی برای نظام یک برکت است.

رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی گفت:مهمترین خروجی انتخابات، اخلاق است که انتظارمی رودمسئولان ، نخبگان وکاندیداها اخلاق راسرلوحه کار خودقراردهند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت انتخابات، این جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع ترویج فرهنگ اخلاق انتخاباتی با حضور اعضای شورا و کاندیدای شورای اسلامی شهر برگزار شد تا بتوانیم در راستای فضای اخلاق انتخاباتی در این شهر کمک کنیم و این انتخابات در یک فضای سالم برگزار شود.

امام جمعه و رئیس جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهمئی در این نشست گفت: اگر اخلاق اسلامی در جامعه نباشد، همه چیز از بین می رود و اساس کار اخلاق است .

حجت الاسلام والمسلمین افروغی تصریح کرد: رای مردم حق الناس است و یک هدایت ناجوانمردانه در رای ، حق هشت ملیارد انسان را ضایع می کند.

وی افزود: مسئولان شهرستان بهمئی باید اندیشه های بزرگ تولید کنند تا به اخلاق انتخابات کمک شود.

امام جمعه بهمئی در ادامه گفت: پیشنهاد می دهم چند صندوق اخذ رای ویژه خانم ها در سطح شهر لیکک مهیا شود تا با زنان با آرامش بهتری مشارکت داشته باشند.

افروغی تصریح کرد: ادارات ما نباید مبلغ دولت باشند بلکه باید طبق قانون تسهیل کننده امر انتخابات باشند.

فرماندار بهمئی در این نشست ابتدا با تشکر از اعضای هیات اجرایی و هیات نظارت شورای نگهبان و دغدغه آنها نسبت به برگزاری انتخاباتی سالم ،گفت: برای انتخابات سالم تلاش کنیم و توصیه می شود از نیروهای با سابقه ، وزین و دارای شخصیت اجتماعی برای صندوق ها استفاده شود.

علی اکبر فرهنگی نسب افزود: مدیران در وقت اداری با وسیله اداری حق تبلیغ ندارند و در تایم غیر اداری هم حق استفاده ار امکانات اداره برای تبلیغ کاندیدای خاص را ندارند و در صورت مشاهده برابر قانون برخورد می شود.

وی گفت:کاندیدا های محترم شورای اسلامی شهر از مسائل قومی و قبیله ای پرهیز کنند و در حفظ حرمت و اخلاق انتخاباتی همدیگر کوشا باشند.

مسئول نظارت شورای نگهبان شهرستان بهمئی در ادامه این نشست گفت: اگر ما بانیان امر برگزاری انتخابات درست به وظایف خود عمل کنیم، نظم و امنیت بر امر انتخابات حاکم می شود در غیر این صورت این بانیان انتخابات هستند که راه تخلف را برای مردم باز می کنند.

طلوعی مطلق تصریح کرد: نامزدهای انتخابات شورای اسلامی بدانند هیات نظارت هیچگونه دخل و تصرفی در امر انتخابات شوراها ندارد و این وظیفه در اختیار هیات اجرایی و نماینده مجلس می باشد .

در ادامه جلسه دیگر اعضا و کاندیداهای شورای اسلامی شهر لیکک به بیان دیدگاه های خود در مورد موضوع جلسه بحث و تبادل نظر داشتند

:تصاویر ضمیمه

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۱۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور به‌عنوان رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در حکمی عاطفه خادمی را به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور به‌عنوان رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه هشتم اسفند سال گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبه جلسه بیست‌ویکم بهمن سال ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود؛خادمی متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به‌عنوان اولین زن فارغ التحصیل این رشته در کشور است.


وی عضو هیئت علمی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه با محوریت زنان و خانواده نیز هست.

در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهادهای مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ‌ و اجتماع، متمرکز بر حوزه های تحولی، مسئول دبیرخانه تحول مجتمع های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسئولیت خدمت می‌کرد.

کد خبر 749609

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • تغییر نام جزیره ابوموسی
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • تغییر نام جزیره ابوموسی!