Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان اظهار کرد: بانک های عامل تسهیلاتی که در غالب اقتصاد مقاومتی به واحدها پرداخت می شود را نباید به جای بدهی های قبلی تولید کننده کسر کنند.
وی با انتقاد از عملکرد کمیته بررسی طرح های تولیدی کشاورزی ادامه داد: مسئولان هر بخش باید مسائل و مشکلات تولید کنندگان را با دقت بررسی و برای رفع آنان بکوشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلیمانی دشتکی از احتمال سفر رئیس جمهوری در ماه جاری به شهرکرد خبر داد و از مسئولان اجرایی خواست، بدون هماهنگی طرحی را افتتاح نکنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست اظهار کرد: مشکل 300 طرح و واحد صنعتی و کشاورزی راکد و نیمه تعطیل این استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال های 94 و 95 رفع شده است.
سید نعیم امامی افزود: بدهی به بانک های عامل و تقسیط بدهی، بدهی به تامین اجتماعی، بدهی مالیاتی، مشکلات زیست محیطی، بدهی به دستگاه های اجرایی، تامین زیرساخت ها از سوی دستگاههای اجرایی و شهرک های صنعتی و تغییر وثیقه بانکی از جمله مشکل واحدهای تولیدی بود که از سوی این ستاد رفع شده است.
بنابراین گزارش، مشکل بدهی به بانک های عامل 4 طرح تولیدی چهارمحال و بختیاری نیز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی و برنامه ریزی برای تقسیط بدهی انجام شد.
براساس گزارش های سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از یکهزار و 200 واحد تولیدی و صنعتی در استان تنها 850 واحد فعال است.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار: جهانبخش صفری
7361/6021

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۱۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری

غلامرضا ذاکری اظهار داشت: از ۱۲۰ هزار هکتار اراضی آبی کشاورزی استان تاکنون ۷۰ هزار هکتار از این اراضی مجهز به سیستم‌های نوین آبیاری هستند.

وی با اشاره به تجهیز زار و ۶۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان به سیستم‌های نوین آبیاری در سال گذشته، افزود: امسال هم عملیات تجهیز دو هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان به این سیستم‌های در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید

آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان

ذاکری اضافه کرد: با اجرای آبیاری بارانی عملکرد تولید ۴۰ درصد و با آبیاری قطره‌ای ۹۰ درصدی عملکرد تولید افزایش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری