Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یوسف نجفی روز یکشنبه در نخستین جشنواره خیران مدرسه ساز ملکانی های مقیم تهران افزود: پیش بینی می شود کمک خیران در سال جاری به 10هزار میلیارد افزایش یابد.
وی گفت: این در حالی است که کل اعتبارات دولتی برای نوسازی مدارس در سال گذشته 3هزار میلیارد ریال بود که کمتر از 50درصد آن تخصیص یافت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اعلام کرد: 63هزار مدرسه تخریبی در کشور وجودارد که برای بازسازی ونوسازی آنها 180هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: از امسال خیرینی که 50درصد هزینه ساخت مدرسه ای را تقبل کنند دولت به همان اندازه کمک خواهد کرد .
مدیر کل آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی نیز با اشاره به اینکه این استان رتبه نخست جذب کمک های خیران مدرسه ساز را در کشور داراست، افزود: خیران استان در سال گذشته 750میلیارد ریال برای مدرسه سازی کمک کردند که این میزان امسال به 800میلیارد ریال خواهد رسید.
جعفر پاشایی گفت: در این استان 34مجمع خیران مدرسه ساز تشکیل یافته و24جشنواره هم برگزار شده است .
وی اعلام کرد: دولت در سال گذشته 320میلیارد ریال در استان آذربایجان شرقی برای احداث و بازسازی مدارس اختصاص داده بود .
مدیر کل آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی افزود: هنوز 7هزارمدرسه در استان تخریبی هستند که برای بازسازی آن ها عزم ملی وهمگانی نیاز است.
نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: دولت به تنهایی قادر به حل مشکل مدارس تخریبی وفرسوده نیست و باید از بخش خصوصی وهمت خیران در این زمینه استفاده کرد.
سلمان خدادادی افزود: سهم سه برابری کمک خیران برای بازسازی مدارس در برابراعتبارات دولتی نشان از علاقه وافر مردم ایران به ارتقای تعلیم وتربیت کشور دارد.
فرماندار ملکان نیز در این همایش اعلام کرد: در این شهرستان 64مدرسه تخریبی و19مدرسه نیمه مستحکم وجود دارد که برای بازسازی آنها بیش از 170میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
محمدباقر خانی گفت: سال گذشته وامسال خیران هزینه ساخت 30مدرسه را در این شهرستان با بیش از 60میلیارد ریال اعتبار تقبل کردند که 40درصد مدارس تخریبی را شامل می شود.
مدیر آموزش وپرورش ملکان نیز ازکمک 80میلیارد ریالی ملکانی های مقیم تهران در این جشنواره خبرداد وافزود: خیران ساخت 3باب مدرسه 12کلاسه ویک باب مدرسه 6کلاسه را تقبل کردند.
حمید نیکجوگفت: احداث ساختمان اداره آموزش وپرورش وخانه معلم از دیگر تعهدات خیران مدرسه ساز ملکانی های مقیم تهران است.
شهرستان ملکان با 110هزار نفر جمعیت در فاصله 155کیلومتری تبریزمرکز استان آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: قادر منجمی** انتشار: پرویز انصاری
/3071/ 7228

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۱۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۵ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه آرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمهدی محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه ۱۲۵ هزار و ۴۴۰ کیلوگرم آرد به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برای کارخانه آرد در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی دره شهر رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر الزام به عرضه در شبکه ۷۵ تن گندم موجود در انبار کارخانه و قطع سهمیه سه ماهه، کارخانه را به پرداخت ۱۰ درصد ارزش کالا معادل یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته محمدی، با اعتراض متهم پرونده در شعبه دوم تجدیدنظر تعزیرات حکومتی ایلام بررسی و با توجه به شعار سال و برای جلوگیری از تعطیل نشدن کارخانه، قطع سه ماهه سهمیه کارخانه را به پرداخت ۲۵ میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریال جزای نقدی تبدیل کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام افزود: با گزارش اداره صمت استان پیرامون عرضه خارج از شبکه گندم یک کارخانه آرد، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6100489

دیگر خبرها

  • تحویل ۳۰۰ کلاس درس در اردبیل تا پایان سال
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰هزار ‌میلیارد ریالی شیلاتی در خوزستان
  • جریمه ۲۵ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه آرد
  • برخی شهرک‌های زنجان کمبود مدرسه دارند
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل اردیبهشت به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی فارس
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته