Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، علیرضارئیسیان کارگردان سینما با اعلام اینکهدولت یازدهم برای منزلت هنرمندان ارزش بسیاری قائل بود، گفت:ادامه حضور دکتر روحانی در دولت دوازهم به سود مردم و کشور است در همه جای دنیاهنرمندان موضع گیری فردی درباره صلاحیت کاندیداها دارند، تشویق و مشارکت اجتماعی انجام می دهند و در ایران هم هنرمندان در عرصه انتخابات پیشتاز بودند و همیشه حمایت خود را از کاندیدای مورد نظر خود اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در آن سالها از سال 76 به بعد همیشه هنرمندان کنار سیاستمداران بوده اند و حضور و همراهی این افراد همیشه برای جلب مشارکت مردم تاثیر ایجاد کرده است.

این فیلمساز خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم برای شان و منزلت هنرمندان احترام والایی قائل شدند. برای فعالیت هنرمندان در دولت یازدهم ارزش قائل بودند و به نسبت گذشته به این عرصه اهمیت داده شد. ولی به نظر من این کرامت و احترام کافی نیست. درعرصه فرهنگ و هنر اولویت های زیادی وجو دارد که باید به آن اهمیت داده شود.

وی یادآور شد: در دولت روحانی جوایز جهانی و تولید و گستره عرصه سینما را شاهد بودیم که البته نمی توان اعلام کرد این جوایز معتبر جهانی صرفا با برنامه ریزی دولت ارتباط داشته است. همکاری و همراهی دولت با هنرمندان را در این زمینه می توان یکی از دلایل موثر معرفی کرد و به هر حال دیپلماسی سیاسی می تواند در فضای هنر هم تاثیر بگذارد.دیپلماسی سیاسی یکی از مهم ترین نقاط قوت دولت یازدهم بود. دیپلماسی ظریف موفق و مورد تایید و رو به جلو بود در بین نامزدهای ریاست جمهوری دوره دوازدهم روحانی از همه بیشتر امتیاز دارد؛ حضور ایشان در چهار سال دوم می تواند باعث شود برنامه هایی که قبلا شروع کرده بودند را ادامه دهد و برنامه های جدیدی را آغاز کند که به نفع مردم باشد ونتیجه مطلوب را حاصل کند.

رئیسیان در خاتمه این گفتگو، بیان کرد: خصوصا نیازمند توسعه بخش فرهنگ و جامعه هستیم و به این منظور باید برنامه های جدید وضع شود و این عرصه مغفول نماند. همزمان با توسعه سیاسی بهتر است روی حوزه فرهنگ هم توجه شود. توسعه کشور فقط در زمینه اقتصاد و سیاست نیست بلکه باید در حوزه های اجتماعی و فرهنگی هم تمرکز شود و به گروه های مختلف اجتماعی توجه شود. سرنوشت هر کشوری به بخش فرهنگ او مربوط می شود و اگر این اتفاق رونق بگیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۱۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات گواهینامه موتورسیکلت بانوان از زبان وزیر کشور

وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: درباره گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان فعلاً چیزی در دستور کار نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد وحیدی صبح امروز _ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در حاشیه نشست هیئت دولت درباره مرحله دوم انتخابات اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس به اندازه دور اول مهم است زیرا با انتخاب مردم، ۴۵ نماینده دیگر راهی خانه ملت می‌شوند بنابراین همه باید تلاش کنند تا مردم حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی داشته باشند و نماینده مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی افزود: در مرحله دوم ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در ۲۲ حوزه وجود دارد و در واقع ۱۵ استان درگیر رأی‌گیری هستند و کار گسترده‌ای در این دوره داریم تا مردم بار دیگر حماسه جدیدی خلق کنند.

وزیر کشور در ادامه درباره گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان هم گفت که فعلاً چیزی در دستورکار نیست.

وحیدی در ادامه درباره آتش سوزی شفت هم گفت: دولت از طریق صندوق بیمه حوادث به کسانی که در آتش‌سوزی شفت دچار خسارت شدند کمک خواهد کرد.

کد خبر 751717

دیگر خبرها

  • ادای احترام استاندار کردستان به مقام شامخ شهدای خسروآباد
  • آخرین جزئیات گواهینامه موتورسیکلت بانوان از زبان وزیر کشور
  • گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان فعلا در دستورکار نیست
  • دیپلماسی حج‌محور با رویکرد ابراهیمی به حج
  • رئیسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود | انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم
  • رئیسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود/انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم
  • یسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود/انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم
  • برنامه‌های کاروان زیرسایه خورشید در استان یزد تشریح شد + فیلم
  • پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه
  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است