Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ انتشارات بنیاد سینمایی فارابی با 49 عنوان کتاب در سی امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد. در غرفه انتشارات این بنیاد، 49 عنوان اثر در حوزه‌های مختلف سینمایی به همراه مجموعه‌ای از آخرین فصلنامه‌های بنیاد سینمایی فارابی با بیست درصد تخفیف در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از کتاب‌های که در غرفه‌ فارابی ارایه شده می‌توان «سینمای جاده‌ای» متشکل از مجموعه مقالات نویسندگان مختلف به کوشش احسان نوروزی، «سینمای وودی آلن» متشکل از مجموعه مقالات نویسندگان مختلف به کوشش احسان نوروزی، «اصول اساسی کارگردانی سینما» به نویسندگی نیکلاس تی پروفرس و ترجمه‌ی شاپور عظیمی، «کارگردانی داستان / داستان‌گویی حرفه‌ای و تکنیک‌های طراحی استوری‌بورد در فیلم زنده و انیمیشن» تالیف فرانسیس گله باس و ترجمه مشترک داریوش نوروزی و شیوا زنگنه، «جعبه‌ابزاری برای فیلم‌ساز، چگونه با بودجه‌ای اندک فیلمی حرفه‌ای بسازیم؟» به نویسندگی جیسن جی توماریک و ترجمه‌ی لیدا کاووسی، اشاره کرد.

فصلنامه‌های شماره 77 (آغاز فیلم، پایان فیلم) و 78 (سینمای سیاسی) نیز از آثار این بنیاد است. انتشارات بنیاد سینمایی فارابی با 36 عنوان کتاب و 13 عنوان فصلنامه در این دوره از نمایشگاه حضور دارد و آثار خود را با بیست درصد تخفیف در اختیار علاقه مندان به حوزه سینما قرار داده است .

غرفه بنیاد سینمایی فارابی (غرفه 34) در سالن یک و راهروی شماره 3 این نمایشگاه قرار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۱۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟

ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا هجدهم اردیبهشت فرصت دارند نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌ خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا هجدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به سامانه book.icfi.ir نسبت به آماده سازی پنل مجازی‌، ویرایش قیمت کتاب‌ها، تعداد کتاب‌های موجود، آماده‌سازی پنل پست کتاب و... خود اقدام کنند.


همچنین ناشران می‌توانند شماره‌ تماس‌های مورد نیاز خریداران کتاب برای دریافت مشاوره یا برقراری ارتباط را در بخش تنظیمات پنل کاربری خود قرار دهند. 

 ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز پاسخگویی بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸ تماس بگیرند.

 همچنین روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام کرده است: فعالیت بخش مجازی نمایشگاه از طریق زیرساخت‌های «سامانه بازار کتاب»‌ صورت می‌گیرد. بنابراین به دلیل انتقال فعالیت این سامانه به سامانه «نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» خرید از این سامانه تا ۳۰ اردیبهشت (۱۴۰۳) موقتا غیرفعال است.


سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟
  • مرکز مطالعات عراق با ۱۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می آید
  • حواشی ناتمام «حشاشین»، مهمان ویژه نمایشگاه کتاب و خبرهای جدیدی از حج
  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • ۱۳ کتاب پرفروش شعر در نمایشگاه کتاب
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد