Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع>اجتماعی - همشهری آنلاین:
مراحل ساخت طولانی‌ترین پل معلق جهان با بیش از ۴۴۰ متر طول در آلمان به پایان رسیده و قرار است روز یکشنبه هفتم ماه می ۲۰۱۷ افتتاح شود.

براساس گزارش اشپيگل، طولاني‌ترين پل معلق جهان امروز هفتم مي 2017 در منطقه راپبوده‌تال در زاکسن آنهالت آلمان افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طول این پل بیش از ۴۴۰ متر اعلام شده و قرار است راز طول اين پل در روز افتتاحيه توسط شركت سازنده آن افشا شود.

ساخت اين پل معلق حدود 10 ماه به طول انجاميده و یک میلیون و ۴۰۰ هزار یورو صرف بناي آن شده‌است. پهناي پل 1.20 متر است كه از چهار کابل فولادی به قطر ۶۵ میلیمتر آویخته شده است. تا پيش از اين پل معلقي در سوچی روسیه با طول ۴۳۹ متر طولانی‌ترین پل معلق جهان محسوب مي‌شد.

اين پل پياده رو كه در ارتفاع 100 متري از سطح زمين ساخته شده‌است تيتان-آر تي نام دارد و قرار است روز هفتم مي به صورت رسمي و در حضور هزاران بازديد‌كننده افتتاح خواهد شد و طول دقيق اين پل كه هنوز توسط شركت سازنده اعلام نشده‌است، براي ثبت در ركورد‌هاي جهاني اعلام خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۱۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۳ شهروند ترکیه‌ای از سوی رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر+ عکس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر گذشته ۳ شهروند ترک توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی به شهادت رسیدند که آخرین نفر آن‌ها حسن ساکلانان مجری عملیات شهادت طلبانه اخیر در قدس بود.

بلال اوزتورک و یعقوب اردال هم همراه با یک مقام فلسطینی بر اثر بمباران یک دستگاه خودرو در جنوب لبنان به شهادت رسیدند.

کد خبر 6095473 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شهادت ۳ شهروند ترکیه‌ای از سوی رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر+ عکس
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • کشورهایی با ماهرترین نیروی کار
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • نگاهی به سینمای کارگری ایران به مناسبت روز کارگر
  • قطع همکاری نواک جوکوویچ با یک مربی دیگر
  • سامان احتشامی در تالار رودکی کنسرت می دهد/ پایان یک غیبت طولانی
  • ایرادات «لایحه برنامه هفتم توسعه» رفع شد