Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@02:48:00 GMT

عراقی‌ها برای دفاع از آیت الله عیسی قاسم آماده اند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۱۴۱۰۱

عراقی‌ها برای دفاع از آیت الله عیسی قاسم آماده اند

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اینترنتی خبری منامه پست، ابومرتضی در مصاحبه اختصاصی با منامه پست گفت: در صورتی که رژیم جنایتکار بحرین به خود اجازه بدهد به مقام و جایگاه آیت الله شیخ عیسی قاسم تعرض کند از آزادگان جهان اسلام پاسخ دندانشکنی خواهد دید و این پاسخ می تواند این رژیم را متزلزل کند.

ابومرتضی تصریح کرد: افزون بر همه ملت عراق ، نیروهای بسیج مردمی آمادگی دارند با تمام قوا و با همه وسایل و امکاناتی که در اختیار دارند از آیت الله شیخ عیسی قاسم حمایت کنند تا از وی در برابر تعرض رژیم آل خلیفه و حامیان آنها در رژیم آل سعود حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: هر اقدامی جهت محکوم کردن آیت الله شیخ عیسی قاسم، آن هم با اتهامات دروغین رژیم بحرین با شدت پاسخ داده خواهد شد.

ابو مرتضی تأکید کرد: رژیم بحرین هیچ نفعی از هرگونه حکمی که علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم صادر کند نخواهد برد زیرا آزادگان و دوستداران شیخ قاسم به میدان خواهند آمد و به طور جدی در مقابل رژیم حاکم بحرین خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد ظلم و ستمها و استبداد این رژیم علیه محرومان و مستضعفان جامعه بحرین ادامه یابد.

ابو مرتضى افزود: امروز به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ملت بحرین خواهد بود، زیرا به صورت یکپارچه از محور و نماد بحرین یعنی آیت الله شیخ عیسی قاسم حمایت خواهند کرد.

وی ادامه داد: ما ملت بحرین را همانطور که از قبل نیز می شناسیم آمادگی دارند جانفشانی کنند و در دفاع از شیخ عیسی قاسم و دور کردن خطر از ایشان، از جسم و جان خود دریغ نخواهند کرد و به مزدوران رژیم آل خلیفه اجازه نخواهند داد به وی حتی نزدیک شوند و به او تعرض کنند.

ابو مرتضی تأکید کرد: مردم عراق یا بحرین یا هر کشوری که با ظلم مبارزه می کند آمادگی دارند تا خونهای خود را برای دفاع از کرامت و عزت این فقیه بزرگ بریزند.

306/300

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۱۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد

ارتش رژیم اشغالگر روز سه‌شنبه اعلام کرد: «نیروی هوایی در ماه‌های آینده به طور کامل سامانه دفاع موشکی پاتریوت آمریکایی را کنار گذاشته و سامانه‌های پیشرفته‌تری را جایگزین آن خواهد کرد.»

به گزارش ایسنا، روزنامه «تایمز رژیم صهیونیستی» به نقل از بیانیه‌ای در وبگاه ارتش اشغالگر نوشت: «سیستم پاتریوت که در نیروی هوایی اسرائیل با نام "یاهالوم" (کلمه عبری به معنای «الماس») شناخته می‌شود، ظرف ۲ ماه برای همیشه از رده خارج می‌شود.»

فرمانده تیپ ۱۳۸ نیروی پدافند هوایی رژیم صهیونیستی که سیستم پاتریوت را اداره می‌کند، گفت: «در حال حاضر در حال کاهش تعداد آتشبارها تا زمان خاموش کردن کل سامانه هستیم.»

در فوریه گذشته، فرماندهی نیروی هوایی اشغالگران گزارش داد که در حال توقف فعالیت چندین آتشبار پاتریوت است و اعضای نیروی هوایی به جای آن آموزش کار با سیستم «گنبد آهنین» را می‌گذرانند.

سامانه پاتریوت ساخت آمریکا برای اولین بار در سال ۱۹۹۱ در جنگ اول خلیج فارس برای رهگیری موشک‌های «اسکاد» در اراضی اشغالی مستقر شد، اما اولین استفاده واقعی از آن در سال ۲۰۱۴ برای رهگیری پهپاد حماس بود.

در طول دهه گذشته، طبق گفته ارتش اشغالگر، این سامانه تنها ۱۰ هدف را رهگیری کرده و موشک رهگیر همیشه در برابر چالش نبوده است، به طوریکه در طول سال‌ها نتوانست اهداف زیادی را ساقط کند.

رژیم صهیونیستی چندین سامانه موشکی دفاع هوایی از جمله «گنبد آهنین» و «فلاخن داوود» دارد.

این بیانیه ارتش اشغالگر ۲ هفته پس از آن منتشر شد که سیستم دفاع هوایی اسرائیل در معرض بزرگترین آزمایش تاریخ خود یعنی حملات مستقیم ایران به اراضی اشغالی با صدها موشک و پهپاد قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در دفاع از امنیت ملی اتحاد را به رقابت رسانه‌ای ترجیح می‌دهیم
  • اسرائیل در حال آماده شدن برای اعزام هیئتی به قاهره است
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد
  • معترضان به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند
  • شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 535 شهید رسید
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد