Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@03:09:48 GMT

راه و شهرسازی گچساران 20 طرح عمرانی در دست اجرا دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۱۴۵۸۵

راه و شهرسازی گچساران 20 طرح عمرانی در دست اجرا دارد

اسماعیل احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد طرح از محل اعتبارات 2درصد نفت، استانی و ماده 180 در دست اجراست.
وی بیان کرد: این طرح ها در زمینه نگهداری راه های روستایی، بهسازی و آسفالت راه های روستایی خنک بنار، نیمدور، اسپر و موگ، تعمیر پل چهار بیشه، ساخت جاده رودبال، آبچیرک، آب توت، انجیر سیاه، مظفر آباد لیشتر، آسفالت راه های روستایی فاقد آسفالت، تکمیل جاده جهان آباد، بهسازی و آسفالت جاده قبرستان دو گنبدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی ابراز کرد: برای ساخت راه روستایی رودبال 10میلیارد ریال اعتبار، بهسازی جاده نیمدور هفت میلیارد ریال اعتبار و بهسازی و آسفالت راه روستایی خنک بنار 800 میلیون ریال اعتبار در سال مالی 96-95 در نظر گرفته شد.
وی طول راههای روستایی گچساران را 405 کیلومتر ذکر کرد و گفت: بیش از یک میلیارد و 446 میلیون ریال برای نگهداری راههای روستایی این شهرستان در سال گذشته اختصاص یافت.
وی تصریح کرد: هفت طرح ساختمانی اداری در زمینه های مختلف با اعتباری افزون بر ۱۱۵میلیارد ریال در سطح شهر دوگنبدان مرکز این شهرستان از سوی این اداره در دست اجراست.
احمدی افزود: این طرح ها شامل مجتمع فرهنگی و هنری، سالن جلسات فرمانداری، مصلی گچساران، دیوار کشی و محوطه سازی مرکز آموزشی فنی و حرفه ای، تکمیل کتابخانه مصلی دوگنبدان، مجتمع هنری پردیس و ساختمان اداره کار و رفاه اجتماعی است.
رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: پیشرفت فیزیکی این طرح ها 35 تا 90 درصد است.
احمدی گفت: این طرح ها درصورت تخصیص اعتبارات تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
احمدی ابراز کرد: هم اینک سه طرح بزرگ راه سازی در گچساران شامل جاده اصلی دوگنبدان - بی بی حکیمه (س) به رگ سفید با 12درصد پیشرفت کاری و 600 میلیارد ریال اعتبار به طول 27 کیلومتر ، ساخت جاده باباکلان به دوگنبدان به طول 20 کیلومتر با 12 درصد پیشرفت کاری و 600 میلیارد ریال، جاده گچساران به آبریگون با 180 میلیارد ریال اعتبار با 35 درصد پیشرفت و چهار و نیم کیلومتر طول در این شهرستان در دست اجراست.
وی ارتقای شاخص برخورداری از راه مناسب در حوزه شهری و روستایی را دارای اهمیت ویژه دانست و بیان کرد: برنامه ریزی های لازم برای بهبود وضعیت راه های روستایی گچساران انجام شده است.
405 کیلومتر راه روستایی، 27 کیلومتر چهارخطه، 90کیلومتر راه اصلی و 176 کیلومتر راه فرعی در شهرستان گچساران وجود دارد.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: مریم صیادی**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
2082

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۱۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد امین نیکویی‌نژاد، گفت: پس از تماس با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر واژگونی خودروی تاکسی سمند در پنج کیلومتری گچساران از سمت بهبهان، بلافاصله دو گروه امدادرسانی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ گچساران به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: این حادثه یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت و مصدومان این حادثه پس از رهاسازی توسط آتش‌نشانی، کارکنان اورژانس آنها را به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل کردند. سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در این حادثه متأسفانه راننده سمند مردی ۳۸ ساله به دلیل شدت جراحت جان باخت و حال یک نفر از مصدومان وخیم گزارش شده‌است.

دیگر خبرها

  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است
  • جاده گچساران به زیدون برای انتقال لوله آب فردا بسته می‌شود
  • جاده گچساران به زیدون و دیلم برای ۱۲ ساعت مسدود می شود
  • مسدود شدن جاده گچساران به زیدون
  • چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد
  • انجام موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر توپکرانی در نفت و گاز گچساران
  • بهره برداری از ۷۵۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی بنیاد مسکن در استان اردبیل