Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سریال "سرّ دلبران" در ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش می‌شود و تیتراژ این اثر را یکی از خواننده‌های مشهور می‌خواند. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، تصویربرداری سریال "سرّ دلبران" از نیمه گذشته و همچنان ادامه دارد.
هم اکنون بازیگران این سریال تلویزیونی جلوی دوربین رفته‌اند و به کامران تفتی هم به این مجموعه اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازیگرهای اصلی جلوی دوربین هستند و به طور تقریبی مدت ۱۴ ساعت در روز کار می‌کنند. تصویربرداری این سریال در شهر یزد انجام می‌شود و مسجد الرحمان شهر یزد لوکیشن اصلی این اثر به شمار می‌رود.

این سریال در بافت سنتی و قدیمی در محله باغ مرشد تصویربرداری می‌شود چراکه بافت سنتی در این سریال به شدت لازم است و از ابتدا، محمد حسین لطیفی چنین فضایی را مدنظر داشته است.

لطیفی به این موضوع اشاره کرده که ما برای ساخت این سریال حتی محله‌های قدیمی تهران را هم مورد بررسی قرار دادیم، اما هیچ محله‌ای چنین بافت قدیمی را نداشت. به عنوان نمونه در محله‌های جنوبی تهران نیز گاهی در کنار یک ساختمان قدیمی، یک ساختمان بلندمرتبه دیده می‌شود.

این سریال در ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش می‌شود، اما پایان زمان تصویربرداری آن مشخص نیست. همچنین قرار است یکی از خواننده‌های مشهور تیتراژ این سریال به آهنگسازی کارن همایون فر را بخواند.

گفتنی است، در سریال "سرّ دلبران" بازیگرانی همچون رضا توکلی، برزو ارجمند، فرهاد قائمیان، اسماعیل محرابی، جعفر دهقان، کامران تفتی، متین ستوده و جهانبخش سلطانی به ایفای نقش می‌پردازند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۱۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید

به گزارش صدای ایران از ایرنا، سریال «لالایی» به کارگردانی احمدعلی درویش‌پور و با بازی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)، این روز‌ها آخرین مراحل تصویربرداری را در تهران می‌گذراند. این سریال که قرار است امسال در یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود تا آخر اردیبهشت ماه تولید خود را به پایان می‌رساند.

سریال «لالایی» با نقش‌آفرینی فرضیایی، متفاوت از آثاری است که تاکنون از او به عنوان شخصیت عمو پورنگ دیده شده است.

این روز‌ها سریال‌هایی در راه تلویزیون هستند و در عین حال برخی از هنرمندان پیشکسوت تلویزیون هم با اثری جدید، در نمایش‌خانگی حضور دارند، اما سریالی دیگر که تلویزیونی‌های قدیم به سمتِ آن رفته‌اند یک سریال فانتزی در حوزه کودک و نوجوان است که برای نخستین بار فرضیایی یا همان عمو پورنگ در برنامه تحویل سال یک خبر کوتاهی از آن داد.

سریال «لالایی» قرار است با بازی او بعد از مدت‌ها غیبت و البته فضایی متفاوت از یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود.

دیگر خبرها

  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید