Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا کریم حمیدوند شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان نهاوند افزود: کسانی که بخواهند بدون در نظر گرفتن چارچوبهای نظام که همان سیاستهای کلی نظام و منویات مقام معظم رهبری است حرفی بزنند مردم را گول می زنند و به واقعیتها توجهی ندارند لذا برخی نیز ممکن است که از واقعیتها اطلاعی ندارند حرفهای آنانرا باور نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار نهاوند گفت: دولت تدبیر در بدترین وضعیت ممکن کشور را تحویل گرفت و این وضعیت همانند ماشینی بود که باک آن سوراخ ، چرخهای آن پنچر شده و فرمان نیز نداشت و علاوه بر آن خاکریزهای فراوانی نیز در سر راه آن قرار گرفته بود.
وی دوران تحویل دولت یازدهم را بدترین دوران کشور خواند و اظهار کرد: در دوران سازندگی زمانی که کارها به دولت اصلاحات تحویل شد کشور روی ریل افتاده بود و با وجود همه مشکلات این دولت نیز توانست با صندوق ذخیره ارزی پرشده آنرا تحویل دولت نهم و دهم دهد .
وی افزود: در آن زمان در کشور سازمان مدیریت منحل و حساب و کتابها که پیامد آن اختلاسهای بزرگ بود صفر شده و کارخانجات و تولید کنندگان نیز ورشکسته شده بودند و از طرف دیگر روابط خارجی ما با دنیا دچارمشکلات زیادی شده بود که در چنین شرایطی دولت یازدهم کشور را تحویل گرفت و با توکل به خدا کار خود را آغاز کرد .
وی افزود: کاری که طی این مدت توسط دولت صورت گرفته معجزه بوده است و اگر حمایتهای الهی و دعای خیر رهبر انقلاب و همچنین صبر مردم در برابر مشکلات پشتوانه آن نبود توفیقاتی که امروز شاهد آن هستیم بدست نمی آمد.
حمیدوند بازگرداندن کارخانجات ورشکسته به عرصه تولید را از مهمترین اقدامات دولت برای ساماندهی امور اقتصادی عنوان کرد و گفت: دولت برای بازگرداندن کارخانجات ورشکسته به عرصه تولید و حمایت از تولید کنندگان ، پس از کارشناسیهای لازم و پرداخت وام به آنها توانست این واحدها را فعال و رونق اقتصادی بوجود آورد.
وی با بیان اینکه متاسفانه برخی دیدگاهشان به تولید کنندگان دیدگاهی منفی است افزود: تولید کنندگان کارآفرین هستند و عامل اشتغال در جامعه اما برخی آنها را زالو صفت می نامند که این نوع دیدگاه باعث می شود بر خلاف شعاری که می دهند اشتغال موجود را هم از بین ببرند و بیکاری را افزایش دهند.
فرماندار نهاوند در این رابطه به ذکر مصداق عملی حمایت دولتمردان از تولید کنندگان اشاره کرد و افزود: در این راستا استاندار به منظور حمایت از یکی از تولید کنندگان که میلیاردها تومان ورشکسته شده و به حبس محکوم شده بود ضامن او شد تا زا زندان آزاد شده و توانست مشکلات او را تا حدودی برطرف کند.
وی گفت: دولت با همه خدماتی که به کشور و نظام داشته متاسفانه آماج حملات و تهاجمات ناجوانمردانه ای قرار گرفت و هم اکنون نیز بحثهایی مطرح می شود که ظلم به نظام اسلامی است که این همه خدمات به کشور و مردم داده است .
وی با بیان اینکه کشور نیازمند سیاستمدارانی است که خود را فدا کنند تا کشور به توسعه برسد یاد آور شد: مرحوم آیت الله هاشمی نمونه سیاستمداری بود که با ایجاد اصلاحات در کشور خود را فدا کرد و اقدامات او که در واقع زیر بنای توسعه بود باعث شد که حتی وی در دوره دوم ریاست جمهوری رای کمتری بیاورد اما وی این را پذیرفت و کشور را روی ریل قرار داد.
وی افزود: امروز نیز ما نیازمند اینگونه سیاستمدارانی هستیم که خودشان را فدا کنند تا بتوانند جامعه مترقی داشته باشند و دولت یازدهم در عمل نشان داده که هدفش توسعه و پیشرفت کشور می باشد .
حمیدوند در بخشی از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره استاد مطهری گفت: شهید مطهری یکی از نوادر حوزه بود که با توجه به انگیزه های قوی که برای ترویج اسلام داشت در دوران طاغوت به کرسی های دانشگاه دست پیدا کرد و توانست در آن دوران بسیاری از انتقادات و شبهات را پاسخ دهد .
وی گفت: اسلام دین کاملی است که از منطق والایی برخوردار است و در همه زمینه ها برنامه دارد ، حال چرا ما باید خودمان را در معرض انتقاد و سوال قرار ندهیم و به آنان پاسخ ندهیم .
وی افزود: یکی از ویژگیهای برجسته شهید مطهری این بود که بر اساس منطق اسلام خودش را در معرض انتقادات و سوالات مختلف قرار می داد و به آنان هم پاسخ می داد.
وی از معلمان خواست که شهید مطهری و منش اورا در رسالت خود الگو قرار دهند .
قابل ذکر است در این مراسم که علاوه بر 110 معلم نمونه آموزشگاهی ، 102 تن از بازنشستگان سال گذشته نیز حضور داشتند از 15 معلم نمونه استانی و منطقه ای تجلیل به عمل آمد .
12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری به عنوان روز معلم نامگذاری شده که هدف آن بزرگداشت مقام معلم و جایگاه علم و اندیشه است .
7525/6993
خبرنگار : وحید سیفی**انتشار: اکبر بهاروند

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۱۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه گرامیداشت هفته کارگر گفت: هر اندازه بتوان وضعیت خدمات رفاهی و وضعیت معیشت کارگران را تقویت کرد می‌توان به پیشرفت کشور و توسعه در حوزه‌های مختلف امیدوارتر بود.

وی اضافه کرد: کارگران در محیط‌های کاری نیز باید با تعهد، خلاقیت و ابتکار به خرج دهند و صرف حضور فیزیکی و گذشت ساعت کاری نمی‌تواند جامعه را به اهداف خود سوق دهد.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را در حمایت از کارگران و بازنشستگان بکار گرفته است، افزود: روابط صمیمانه بین کارگر و کارفرما و پرداخت به موقع حق و حقوق آنها هم می‌تواند نقش بسزایی در بهبود عملکرد کارگران در فضای تولید باشد.

عباسی از تامین مسکن بخشی از کارگران در قالب واگذاری زمین‌های نهصت ملی خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از ۷ هزار قطعه زمین در سطح روستا‌ها حاشیه شهر آماده تحویل به متقاضیان مسکن است.

وی تاکید کرد: کارگران مورد حمایت مدیریت شهری بوده و هر درخواست و مشکلی را می‌توانند با مراجعه به دستگاه مربوطه و یا فرمانداری پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • وحیدی: تقسیم استانی تهران نیازمند مصوبه مجلس است
  • ایجاد استان تهران شرقی و غربی به منظور اداره بهتر انجام می شود
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد